• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • prometheuz

    Hej, vad betydet det när man hittar meddelanden från "familjeliv" och det enda som finns i meddelandet är ett nummer, ett "ärendenummer". Tack för hjälp någon ?

  • LasseBD
    prometheuz skrev 2021-01-30 23:05:46 följande:

    Hej, vad betydet det när man hittar meddelanden från "familjeliv" och det enda som finns i meddelandet är ett nummer, ett "ärendenummer". Tack för hjälp någon ?


    Om jag förstått det rätt så har ett av dina inlägg tagits bort. Det behöver dock inte vara du som brutit mot nån regel utan det kan vara att du citerat någon som brutit mot en regel. Tyvärr får man aldrig reda på vilket inlägg.
  • prometheuz
    LasseBD skrev 2021-01-30 23:34:58 följande:
    Om jag förstått det rätt så har ett av dina inlägg tagits bort. Det behöver dock inte vara du som brutit mot nån regel utan det kan vara att du citerat någon som brutit mot en regel. Tyvärr får man aldrig reda på vilket inlägg.
    Okej, tack så mycket =) Jag har ingen aning vad det kan vara för inlägg. Tycker jag hållit mig skötsam hehe. Jag får hoppas det var någon annans kommentar som jag citerat.
  • Cavill
    pyssel skrev 2021-01-22 20:42:29 följande:

    Ja det kan man fråga sig! Jag har "bett" om att slippa den där förb. Linda, men NÄ!!


  • Anonym (Coller)

    Shit vi det är störande med dessa reklamvideos som rullar hela tiden. Samma elände sker på Aftonbladet och Expressen. Hjärnan vill packa ihop när danska tolka all information medan man läser trådrubriker.

  • Jag är bara jag
    Anonym (Coller) skrev 2021-02-05 05:29:44 följande:
    Shit vi det är störande med dessa reklamvideos som rullar hela tiden. Samma elände sker på Aftonbladet och Expressen. Hjärnan vill packa ihop när danska tolka all information medan man läser trådrubriker.
    Byt till gamla- den är utan reklam.
  • Anonym (Kvinna 55)

    Mitt konto låstes för två veckor sedan och jag har inte fått nåt mail om det. Troligen för att jag citerade ett foto som togs bort senare under dagen. 5 mail till kundtjänst, inget svar. Skrev till Per Larsson (?) som svarade genast och skulle vidarebefordra mina frågor. Nu har jag nytt konto och det gamla är ff låst. 

Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?