• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Nandez
    Jag är bara jag skrev 2021-06-20 18:33:41 följande:
    Tråden är 1,5 år. För 10 år sen fanns det moderatorer som svarade direkt och folk som åtgärdade problem. Vet inte riktigt när det började balla ur helt, men värst är ju senaste året.
    Ja, det senaste året har varit knasigt.
  • molly50
    Blond tjej skrev 2021-06-22 21:11:17 följande:

    Servern har nog fått solsting idag för det går lite små segt 


    Jag har också upplevt att det har varit lite småsegt.
    Men inte idag. Än så länge...
  • FDFMGA
    Aikido skrev 2021-06-07 17:45:05 följande:
    Kan bara hålla med. Äckligt positiva är vad ni är. Det var bättre förr!

    Om man inte kan samlas runt något av livets obetydligare irritationsmoment, vad ska man då ta sig för? Jag hoppas verkligen att ni inte är så nöjda som ni ger sken av.

    Nej gack ut och finn nya saker att reta upp er på. Men behåll det för er själva och låt det tysta ursinnet sakta förtära er.
    Jag tror att vi kan vara lugna.

    Finns åtskilliga tecken på att vi är på väg tillbaka till det gamla invanda igen och alla vi som inte vetat hur vi ska hantera gnällabstinensen kan nog snart dra en lättnadens suck.
  • Nandez
    Jag är bara jag skrev 2021-06-23 22:59:01 följande:
    Det dök upp en Error 503!!   Förvånad   Säg inte att eländet börjar om nu...
    Hoppas inte det
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-06-24 10:03:28 följande:
    Jag har också upplevt att det har varit lite småsegt.
    Men inte idag. Än så länge...
    Håller tummarna
  • Nandez
    FDFMGA skrev 2021-06-24 10:48:39 följande:
    Jag tror att vi kan vara lugna.

    Finns åtskilliga tecken på att vi är på väg tillbaka till det gamla invanda igen och alla vi som inte vetat hur vi ska hantera gnällabstinensen kan nog snart dra en lättnadens suck.
    Vi hoppas det
  • Faile

    Just nu verkar det helt fucked up.  Alla mina notismeddelanden går till nån säljsida istället för tråden de hänvisar till. 


    Sluta jiddra, börja trolla!
  • Corrie

    Det är så sant som ni säger. Det var länge sen sidorna stod och tuggade i oändlighet faktiskt. Jag kan läsa alla trådar när jag vill, hela tiden. Tack till den som fixade!

Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?