• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Anonym (dödsstöten)
    Nandez skrev 2021-09-13 19:21:31 följande:
    Ja, den är bra mycket bättre
    Det går inte att komma in på den gamla FL-länken längre. Någon som lyckats?
    Den nya sidan är ju så platt och dämpad färgmässigt att man knappt ser funktionerna + att inläggen i mitten har flyttats till sidan och svåra att se. Ingen färgnotis som tidigare + att fönstret med inläggen är helt snett och texten får inte plats och är inte centrerad. Varför alla jävla försämringar överallt. .Så trött på alla mobilanpassningar som gör all surfande på datorer till en mardröm-
  • Jag är bara jag
    Nandez skrev 2021-09-15 17:39:42 följande:
    Idag har det varit lite knas
    Ja, bilder syns inte alls. Eller om det är länkar. Men komma in är inga problem för mig i alla fall. Ständigt inloggad på datorn. Nya däremot. Ja, vad tusan händer där idag? Tvärvar in och nä, liknade ingenting.
  • Nandez
    Anonym (dödsstöten) skrev 2021-09-15 17:58:07 följande:
    Det går inte att komma in på den gamla FL-länken längre. Någon som lyckats?
    Den nya sidan är ju så platt och dämpad färgmässigt att man knappt ser funktionerna + att inläggen i mitten har flyttats till sidan och svåra att se. Ingen färgnotis som tidigare + att fönstret med inläggen är helt snett och texten får inte plats och är inte centrerad. Varför alla jävla försämringar överallt. .Så trött på alla mobilanpassningar som gör all surfande på datorer till en mardröm-
    Maken fipplade till med att söka in med
    http://gamla.familjeliv.se
  • molly50
    Nandez skrev 2021-09-15 17:39:42 följande:

    Idag har det varit lite knas


    Sidan ser ut att vara uppdaterad. Den ser annorlunda ut.
    Imorse var det knas,men nu funkar det.
  • Nandez
    Jag är bara jag skrev 2021-09-15 18:02:37 följande:
    Ja, bilder syns inte alls. Eller om det är länkar. Men komma in är inga problem för mig i alla fall. Ständigt inloggad på datorn. Nya däremot. Ja, vad tusan händer där idag? Tvärvar in och nä, liknade ingenting.
    Ja man undrar vad som händer
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-09-15 18:08:44 följande:
    Sidan ser ut att vara uppdaterad. Den ser annorlunda ut.
    Imorse var det knas,men nu funkar det.
    Ok
  • Jag är bara jag

    Det verkar som dom infört ytterligare en ny variant av nya F.L. Och den funkar inte. Hoppas innerligt att gamla får finnas kvar! Annars vette fåglarna om jag vill läsa här nåt nämnvärt. 

  • Nandez
    Jag är bara jag skrev 2021-09-15 18:17:20 följande:
    Det verkar som dom infört ytterligare en ny variant av nya F.L. Och den funkar inte. Hoppas innerligt att gamla får finnas kvar! Annars vette fåglarna om jag vill läsa här nåt nämnvärt. 
    Jag håller med dig, försvinner gamla FL så är det tveksamt om jag blir kvar
  • Blond tjej
    Jag är bara jag skrev 2021-09-15 18:17:20 följande:
    Det verkar som dom infört ytterligare en ny variant av nya F.L. Och den funkar inte. Hoppas innerligt att gamla får finnas kvar! Annars vette fåglarna om jag vill läsa här nåt nämnvärt. 
    Det ser ut som den sidan är ny för jag hamnade där när jag förökte att logga in på gamla fi med mobilen 
  • Jag är bara jag
    Blond tjej skrev 2021-09-15 19:27:47 följande:
    Det ser ut som den sidan är ny för jag hamnade där när jag förökte att logga in på gamla fi med mobilen 
    Stod nåt om att F.L fyller 20 år. Men gå vidare var svårt från startsidan.
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?