• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Jag är bara jag
    Nandez skrev 2021-09-17 23:17:16 följande:
    Är på gamla där är det som vanligt
    Utom bilder då, men utseende och funktion funkar perfekt.
  • Anonvm
    Lindiza skrev 2021-09-18 12:14:20 följande:
    gamla.familjeliv.se 
    Jag hoppas verkligen inte många av er använder denna??

    Som min webbläsare är inställd nu tillåts jag inte ens öppna icke certifierade sidor pga den extrema säkerhetsrisken.

    OM ni trots detta nyttja denna sida, ha i åtanke att det är busenkelt för väldigt många att ta del av användarnamn, lösenord och mycket annan data...
  • Jag är bara jag
    Anonvm skrev 2021-09-18 15:11:59 följande:
    Jag hoppas verkligen inte många av er använder denna??

    Som min webbläsare är inställd nu tillåts jag inte ens öppna icke certifierade sidor pga den extrema säkerhetsrisken.

    OM ni trots detta nyttja denna sida, ha i åtanke att det är busenkelt för väldigt många att ta del av användarnamn, lösenord och mycket annan data...
    Min dator godkänner inte en massa sidor pga säkerhet, men gamla F.L är inga problem.
  • Anonym (Anonymously)

    Allt som skrivs på gamla FL sänds i klartext, eftersom sajten använder http. Så lösenord kan lätt sniffas upp då.

  • Anonvm
    Jag är bara jag skrev 2021-09-18 15:17:44 följande:
    Min dator godkänner inte en massa sidor pga säkerhet, men gamla F.L är inga problem.
    Otroligt slappa säkerhetsinställningar om du tillåts vandra in på HTTP sidor helt utan varning, gör om gör rätt.

    Eller kan det vara så att du fick upp varning för länge sen som du avfärdade och kryssade i "varna inte på denna sida igen", eller nått i den stilen?
  • Jag är bara jag
    Anonvm skrev 2021-09-18 17:08:36 följande:
    Otroligt slappa säkerhetsinställningar om du tillåts vandra in på HTTP sidor helt utan varning, gör om gör rätt.

    Eller kan det vara så att du fick upp varning för länge sen som du avfärdade och kryssade i "varna inte på denna sida igen", eller nått i den stilen?
    Jag fattar absolut noll vad du pratar om. Jag skrev gamla familjeliv i sökrutan, loggade in och är inloggad. Jag har inte fått upp nån varning, tänker inte göra om nånting. Sköt du din dator så sköter jag min.
  • Nandez
    Jag är bara jag skrev 2021-09-18 17:23:27 följande:
    Jag fattar absolut noll vad du pratar om. Jag skrev gamla familjeliv i sökrutan, loggade in och är inloggad. Jag har inte fått upp nån varning, tänker inte göra om nånting. Sköt du din dator så sköter jag min.
    Så är det för mig också
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?