• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Nandez
    Jag är bara jag skrev 2021-09-26 18:16:08 följande:
    Utom bilder. De syns ju inte längre. Men f.ö. smile1.gif  
    Ok
  • Nandez
    Nandez skrev 2021-10-08 23:30:51 följande:
    I kväll var det galet segt och omöjligt att logga på
    Igår fungerade det inte ett tag
  • Nandez
    Jag är bara jag skrev 2021-10-09 22:44:13 följande:
    Enda som stör mig nu är bortplockade trådar som står kvar som olästa och i favoriter. "Jag meddelar teknikerna". Jojo...
    Trist 
  • Anonym (sniffo)
    Jag är bara jag skrev 2021-10-09 22:44:13 följande:

    Enda som stör mig nu är bortplockade trådar som står kvar som olästa och i favoriter. "Jag meddelar teknikerna". Jojo...


    Jag loggade in nu och såg att jag hade en 3a på klockanlängst upp till höger(Händelser). Gick in och kikade och ser då att en av trådarna har grå bakgrund, vilket betyder att trådne har markerats som "läst". De andra två trådarna har dock vit bakgrund och alla andra gånger när jag loggat in så har det varit vit bakgrund. Så den där tråden har markerats som läst och fått grå bakgrund helt av sig själv. 

    Är det ett vanligt fenomen på Familjeliv att det blir så? Jag är ny på forumet och undrar vad dte kan bero på. Ingen annan har mitt lösenord eller är inne på mitt konto.  
  • molly50
    Anonym (sniffo) skrev 2021-10-11 16:47:27 följande:
    Jag loggade in nu och såg att jag hade en 3a på klockanlängst upp till höger(Händelser). Gick in och kikade och ser då att en av trådarna har grå bakgrund, vilket betyder att trådne har markerats som "läst". De andra två trådarna har dock vit bakgrund och alla andra gånger när jag loggat in så har det varit vit bakgrund. Så den där tråden har markerats som läst och fått grå bakgrund helt av sig själv. 

    Är det ett vanligt fenomen på Familjeliv att det blir så? Jag är ny på forumet och undrar vad dte kan bero på. Ingen annan har mitt lösenord eller är inne på mitt konto.  
    En del trådar verkar bli låsta och markeras således aldrig som lästa.
    Varför det är så vet jag inte.
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-10-11 20:11:56 följande:
    En del trådar verkar bli låsta och markeras således aldrig som lästa.
    Varför det är så vet jag inte.
    Märkligt att det är så
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?