• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Anonym (Obrydd)
    Nandez skrev 2022-04-21 22:03:58 följande:
    En hel del män som är mycket aktiva

    Varför anonym?
    Och det finns ännu fler kvinnor som är aktiva och ändå är sidan lika efterbliven som för 5 år sedan.
  • Nandez
    Anonym (Obrydd) skrev 2022-04-21 22:06:11 följande:
    Och det finns ännu fler kvinnor som är aktiva och ändå är sidan lika efterbliven som för 5 år sedan.
    Om du tycker så varför är du här då?

    Varför anonym?
  • adeus

    Svaret på trådens titel är att en handfull personer, möjligen nättroll, kapar så gott som samtliga debattrådar för att sväva ut i privata sandlådefasoner och anklagelser för att försöka bevisa något, för sig själva eller andra. Resultatet blir bara att man slutar läsa trådarna och de kan fortsätta.

  • Jag är bara jag
    adeus skrev 2022-04-21 22:14:10 följande:
    Svaret på trådens titel är att en handfull personer, möjligen nättroll, kapar så gott som samtliga debattrådar för att sväva ut i privata sandlådefasoner och anklagelser för att försöka bevisa något, för sig själva eller andra. Resultatet blir bara att man slutar läsa trådarna och de kan fortsätta.
    Det är inte alls sånt tråden handlar om utan tekniska problem. Sjuttielva tusen error på nåt år typ.
  • Anonym (Obrydd)
    Jag är bara jag skrev 2022-04-21 22:22:15 följande:
    Det är inte alls sånt tråden handlar om utan tekniska problem. Sjuttielva tusen error på nåt år typ.
    Bara en sådan sak som att klippa in text från en annan hemsida utan att teckentabellen ballar ur  är ju tydligen ett orimligt krav.
  • Jag är bara jag
    Anonym (Obrydd) skrev 2022-04-21 22:28:23 följande:
    Bara en sådan sak som att klippa in text från en annan hemsida utan att teckentabellen ballar ur  är ju tydligen ett orimligt krav.
    Länkar menar du? Har alltid funkat. Det är nya versionen och från mobil de flesta får problem. 
  • Anonym (Obrydd)
    Jag är bara jag skrev 2022-04-21 22:32:21 följande:
    Länkar menar du? Har alltid funkat. Det är nya versionen och från mobil de flesta får problem. 
    Nej, text. Alla " blir ? och en massa andra konstigheter som bara händer här i forumet.
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?