• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • flygrl
    Moderator skrev 2023-07-14 08:14:39 följande:

    Kom-ihåg-mig-funktionaliteten bör nu vara åtgärdat. Så nu förblir man inloggad om man kryssat i det vid inloggning.


    Moderator skrev 2023-07-14 13:48:55 följande:
    Hej!
    Min gissning är att det beror på de senaste uppdateringarna av sajten
    Teknik har uppgraderat för att bl.a få bättre fart på sajten så att det inte ska bla lagga

    Det funkar som det ska för mig nu. 
    Tack för ni åtgärdade problemet! 👍🏿

  • RaYzLeR
    flygrl skrev 2023-07-18 18:57:35 följande:

    Nu segar sidan till och från när man uppdaterar. Är det bara jag som har det så? 😮


    Jag märker inte av att det segar. Det kanske är ditt internet som strular. Glad
  • flygrl
    RaYzLeR skrev 2023-07-18 19:01:39 följande:
    Jag märker inte av att det segar. Det kanske är ditt internet som strular. Glad

    Det är till och från men enbart här på FL. Är inne på andra sidor parallellt och där segar det inte alls. För några år sen segade FL nåt helt fkn otroligt, värre än nån annan sajt jag besökt men det fick dom till slut ordning på. 


    Men bra att det funkar fint för dig iaf. 😉 Kan ju ha med vilken hård-/mjukvara man använder att göra. Jag kör iPhone. 

  • Blond tjej
    flygrl skrev 2023-07-18 18:57:35 följande:

    Nu segar sidan till och från när man uppdaterar. Är det bara jag som har det så? 😮


    Segar inte så mycket för mig hittills denna kväll
  • flygrl
    Blond tjej skrev 2023-07-18 19:29:33 följande:
    Segar inte så mycket för mig hittills denna kväll
    Nu många timmar senare kan jag säga det funkar fint igen och slutat sega.
  • RaYzLeR
    flygrl skrev 2023-07-18 23:19:48 följande:
    Nu många timmar senare kan jag säga det funkar fint igen och slutat sega.
    Bra att det har slutat sega för dig. För mig har det fungerat problemfritt idag. Skrattande
  • Anonym (Surt)

    Är jag den enda som får upp fönstret för att gilla ett inlägg hela tiden? Som jag måste klicka bort för att bli av med? 


    Sen ett stort reklamilägg delat på tre över typ hela första inlägget? 

  • Fabian1965
    Anonym (Surt) skrev 2023-07-18 23:31:39 följande:

    Är jag den enda som får upp fönstret för att gilla ett inlägg hela tiden? Som jag måste klicka bort för att bli av med? 


    Sen ett stort reklamilägg delat på tre över typ hela första inlägget? 


    Du är inte ensam.
    Vill inte lägga till addblockare på min iPhone av olika anledningar. Tycker att FL ska se över hur de publicerar annonserna.
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?