• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Anonym (Attans)

    Undrar själv över ett par saker. Varför går det inte att se sin egen inläggshistoria? Alltså, alla texter som man tidigare postat i forumet?

    Sen så funkar det inte att vara anonym i alla trådar. I en del diskussionstrådar så måste jag skriva under mitt registrerade medlemsnamn då jag vill posta mitt svar och alternativet att svara anonymt dyker aldrig upp. Vadan detta? Är olika från tråd till tråd har jag märkt.

  • RaYzLeR
    Anonym (Attans) skrev 2023-09-25 03:50:33 följande:

    Undrar själv över ett par saker. Varför går det inte att se sin egen inläggshistoria? Alltså, alla texter som man tidigare postat i forumet?

    Sen så funkar det inte att vara anonym i alla trådar. I en del diskussionstrådar så måste jag skriva under mitt registrerade medlemsnamn då jag vill posta mitt svar och alternativet att svara anonymt dyker aldrig upp. Vadan detta? Är olika från tråd till tråd har jag märkt.


    Kan inte trådstartaren välja om anonyma personer ska kunna skriva eller ej?
  • Anonym (Attans)
    RaYzLeR skrev 2023-09-25 17:20:38 följande:
    Kan inte trådstartaren välja om anonyma personer ska kunna skriva eller ej?
    Vet inte. Var längesen jag startade en egen tråd och har bara gjort en enda dessutom.

    Trist om det är så. Fler deltar nog i trådar om alternativet finns att vara helt anonym.
  • RaYzLeR
    Anonym (Attans) skrev 2023-09-25 17:27:43 följande:
    Vet inte. Var längesen jag startade en egen tråd och har bara gjort en enda dessutom.

    Trist om det är så. Fler deltar nog i trådar om alternativet finns att vara helt anonym.
    Ja, men man är väl ononym med sitt orginalnick med? Om man inte har valt ett nick som inte går att spåra? Jag heter ju RaYzLeR och ingen kan spåra det till mig som person.
  • Anonym (Buggigt.)
    Anonym (Attans) skrev 2023-09-25 03:50:33 följande:

    Undrar själv över ett par saker. Varför går det inte att se sin egen inläggshistoria? Alltså, alla texter som man tidigare postat i forumet?

    Sen så funkar det inte att vara anonym i alla trådar. I en del diskussionstrådar så måste jag skriva under mitt registrerade medlemsnamn då jag vill posta mitt svar och alternativet att svara anonymt dyker aldrig upp. Vadan detta? Är olika från tråd till tråd har jag märkt.


    Har upptäckt att när man använder sökfunktionen för vissa inlägg så har man inte "behörighet" att se dem. Vad kan det bero på?

    Stör mig också på att ibland när man skriver inlägg så funkar inte knappen för att posta anonymt eller med sitt ordinarie nick och inte heller "skicka/spara"-fuktionen. Då får man kopiera texten och uppdatera sidan. Ibland får man meddelandet att "CFRR"-dokumentet (eller vad det heter) inte är giltigt.

  • Blond tjej
    RaYzLeR skrev 2023-09-25 17:20:38 följande:
    Kan inte trådstartaren välja om anonyma personer ska kunna skriva eller ej?
    Jag tror inte att man kan använda det alternativet i vissa delar av forumet   
  • RaYzLeR
    Blond tjej skrev 2023-09-25 19:22:45 följande:
    Jag tror inte att man kan använda det alternativet i vissa delar av forumet   
    Det gör ju inget om man inte kan skriva anonymt. Man är ju redan anonym med sitt vanliga användarnamn. Glad
  • Anonym (Attans)
    RaYzLeR skrev 2023-09-25 17:31:59 följande:
    Ja, men man är väl ononym med sitt orginalnick med? Om man inte har valt ett nick som inte går att spåra? Jag heter ju RaYzLeR och ingen kan spåra det till mig som person.
    Fast det kan finnas andra orsaker till att vissa föredrar att använda fler identiteter härinne än sin ursprungliga. Jag blir tacksam varje gång jag hittar en tråd där båda alternativ tillgängliga.

    Skulle därför önska att denna makt som en trådstartare ev. nu har tas bort i sinom tid. Det borde vara upp till var och en på forumet att bestämma vilket namn de vill skriva under.
  • RaYzLeR
    Anonym (Attans) skrev 2023-09-25 20:49:54 följande:
    Fast det kan finnas andra orsaker till att vissa föredrar att använda fler identiteter härinne än sin ursprungliga. Jag blir tacksam varje gång jag hittar en tråd där båda alternativ tillgängliga.

    Skulle därför önska att denna makt som en trådstartare ev. nu har tas bort i sinom tid. Det borde vara upp till var och en på forumet att bestämma vilket namn de vill skriva under.
    Jag förstår. På Flashback så får man registrera flera konton om man vill vara extra anonym.
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?