• Anonym (Frustrerad kvinna)

    Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?

    Kvinna på 43 år idag och som ung och ogift var det inga problem att hitta yngre och äldre män för timslånga knull gång på gång. Visst fanns det stunder av ljuvlig oralsex och fantastiskt förspel och lek  men fokuset var på att prestera ett långt och skönt samlag . 

    Efter ett långt äktenskap där sexlivet ebbade ut saknar jag nu just precis såna långa samlag som i yngre dagar där fokus låg på långa samlag och uthållighet handlade om att prestera samlag. 

    Men vad är det nu som händer?  Plötsligt möter jag en hel drös män i alla åldrar som plötsligt fokuserar på slicka fitta i tre timmar och förväntar sig nobelpriset för prestationen och efter tre juck är samlaget över.... Alltså vad fan? Jag är utsvulten på riktigt svettigt sex och klagar högljutt om vad jag specifikt vill ha och saknar - en kuk!   Men varje gång får jag ett oralsexmaraton och fyra juck och sprut....  Alltså hallå.... Har alla män blivit porrskadade?  Javisst älskar jag oralsex och njuter fulla drag av att bli slickad men jag vill ju för fanken knulla! 

    Jodå det finns män som skryter om hur dom ska ta hand om mig och ge mig vad jag vill ha och lovar att uppfylla min önskan men likförbannat glider samtalet in på just oralsex och karln nästan sprutar ner sig själv när han berättar upphetsat om hur mycket han ska slicka mig och ge mig orgasm efter orgasm och vill se mig njuta..  Ehh... ja jag njuter av att bli påsatt. 

    Ska det vara så jäkla svårt att bli påsatt?  Tryck upp mig mot väggen och äg mig och knulla mig tills jag inte kan gå längre...  Vad i helvete liksom.... 

    Varför ska allt handla om oralsex och slicka hit och dit?  spelar ingen roll om det är en 29-åring eller en 63-åring. Same same liksom.... oralsex verkar vara den nya modeflugan. Knulla har blivit hopplöst ute. 

    Nu vet ni. Lägg ner skiten.  Gå hem. Här finns inget att se.  

  • Svar på tråden Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?
  • Jonnynilsson

    Som gammal gubbe kanske jag är ointressant men jag ger mina tankar ändå.

    Jag har gärna ett fuktigt förspel med slick och sug. Men kanske inte mer än fem-tio minuter vilket är lagom för att få frugan att bli härligt blöt i musen. Sen skall det knullas ordentligt. Gärna missionären då man får fin hudkontakt mellan kropparna.

    Det är dessutom enklare att få en bra klitoriskontakt som lättare leder till orgasm  när man pumpar på i missionären. Gnid ordentligt mot klitoris varje juck på väg in.

  • Anonym (Gift med arabisk man)
    Anonym (instämmer) skrev 2020-03-11 18:46:11 följande:
    Skaffa en arabisk kille som är omskuren så ska du se att det blir åka av och svettigt sex! De kommer ju inte så lätt alls.
    Det är din erfarenhet det. Jag är gift med en arabisk man som är omskuren och han har lätt för att komma, lätt för att bli hård och slaknar aldrig under sex. Även om han har lätt för att komma så upplever jag sällan att det blir för snabbt för att jag ska känna mig nöjd. Jag är nog en av dom som skulle tröttna av ett för långt samlag.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Frustrerad kvinna) skrev 2020-03-11 18:18:10 följande:

    Kvinna på 43 år idag och som ung och ogift var det inga problem att hitta yngre och äldre män för timslånga knull gång på gång. Visst fanns det stunder av ljuvlig oralsex och fantastiskt förspel och lek  men fokuset var på att prestera ett långt och skönt samlag . 

    Efter ett långt äktenskap där sexlivet ebbade ut saknar jag nu just precis såna långa samlag som i yngre dagar där fokus låg på långa samlag och uthållighet handlade om att prestera samlag. 

    Men vad är det nu som händer?  Plötsligt möter jag en hel drös män i alla åldrar som plötsligt fokuserar på slicka fitta i tre timmar och förväntar sig nobelpriset för prestationen och efter tre juck är samlaget över.... Alltså vad fan? Jag är utsvulten på riktigt svettigt sex och klagar högljutt om vad jag specifikt vill ha och saknar - en kuk!   Men varje gång får jag ett oralsexmaraton och fyra juck och sprut....  Alltså hallå.... Har alla män blivit porrskadade?  Javisst älskar jag oralsex och njuter fulla drag av att bli slickad men jag vill ju för fanken knulla! 

    Jodå det finns män som skryter om hur dom ska ta hand om mig och ge mig vad jag vill ha och lovar att uppfylla min önskan men likförbannat glider samtalet in på just oralsex och karln nästan sprutar ner sig själv när han berättar upphetsat om hur mycket han ska slicka mig och ge mig orgasm efter orgasm och vill se mig njuta..  Ehh... ja jag njuter av att bli påsatt. 

    Ska det vara så jäkla svårt att bli påsatt?  Tryck upp mig mot väggen och äg mig och knulla mig tills jag inte kan gå längre...  Vad i helvete liksom.... 

    Varför ska allt handla om oralsex och slicka hit och dit?  spelar ingen roll om det är en 29-åring eller en 63-åring. Same same liksom.... oralsex verkar vara den nya modeflugan. Knulla har blivit hopplöst ute. 

    Nu vet ni. Lägg ner skiten.  Gå hem. Här finns inget att se.  


    Förstår mannen. Jag gillar att slicka och jag är inte vidare uthållig när det kommer till penetration tyvärr. Jag vet inte vad jag ska göra för att knulla längre. Endera håller inte ståndet fullt ut för samlag eller är jag överkåt och kommer för snabbt.

    Mot er kvinnor som behöver längre tid på er för att komma, inte behöver oroa er för att ståndet håller måttet och så vidare, jag avundas er.

    Förresten, har du något tips till mig (oss) hur vi ska bli bättte och uthålligare när vi knullar? Tack på förhand.
  • Merkel

    Alt moderniseras. Det är gammaldags att bara sätta på

  • Anonym (Hem igen)
    Anonym (Frustrerad kvinna) skrev 2020-03-11 20:50:07 följande:

    återigen - det är precis det jag bokstavligen uttrycker när jag träffar någon ny man .  Knulla mig tills jag får ont.  Men då förvandlas det till nån slags prestationsjakt och orgasmjakt och tungan måste vara blå innan han är nöjd med sin prestation och jag har för länge sedan tröttnat.  men jag hoppas ju in i det sista att jag ska få mitt knull och ja hallelulja.... fyra juck och en suck så vår det över... 

    och jag träffar dom flera gånger dessutom och jag uttrycker varje gång vad jag vill ha. Jodå han ska knulla men han ska börja med lite oralsex först eller en fanstastisk 69:a men så måste han "vila" lite och slickar mig och sen händer liksom inte så mycket mer.  Och då pratar vi om mycket erfarna män .

    Min exman jag var gift med i 15 år fattade inte ändå trots det långa äktenskapet och ändlösa handgripliga visanden och berättanden . 


    Verkar som du träffar fel sorts män därute. Män är olika precis som kvinnor. Själv tycker jag om att penetrera hårt och länge och gärna flera gånger i rad.
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Ovanlig) skrev 2020-03-12 07:37:02 följande:

    Då är du ovanlig, för de allra flesta kvinnor kan inte få orgasm vid samlag/sex.


    Man kan ju stimulera klitoris samtidigt som man blir penetrerad. det är de absolut bästa orgasmerna. Kvinnor kan absolut få orgasm av samlag med extra klitorisstimulans
  • Anonym (Neil)

    Frustrerande.
    Kvinnan är kåt och vill bli uppfylld.
    Det enda hon får i sig är en liten tungspets.

  • Anonym (Earl-y)

    Såhär funkar jag. Jag hör till de som gillar att slicka men mitt X gillade det också. Så jag gjorde det till hon sa typ att nu vill jag ha kuk, knulla mig eller till jag inte kunde hålla mig längre. Hade jag inte fått något förspel alls då så kom jag på 3 röda eller i varje fall, kom väldigt snabbt eller svårt att stanna upp och hålla tillbaka för då var ju hon tokhet på gröten. Så lite längre förspel funkar för mig för att ha hett, hårt och långt knull..gärna upptryckt mot en vägg, eller bakifrån hårt fasthållen...

    En annan sak som också funkar för mig är 3 dagarsregeln. Aldrig mer än 3 dagar mellan utlösning. Då blir jag alldeles för känslig och kommer också för snabbt.

    Det här har funkat för mig sedan 20 årsåldern och är 50 nu så kanske ett tips till andra också

  • Mandel

    Sällar mig till skaran av kvinnor som vill ha penetrerande sex. Och då med äkta vara och inte en massa leksaker!
    Vill inte heller att någon annan fingrar på klitoris under själva samlaget utan det sköter jag själv om jag vill det.
    Sedan om det är missionären, bakifrån, ridande eller vad som är strunt samma då variation förnöjer.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Neil)
    Mandel skrev 2020-03-13 08:56:44 följande:

    Sällar mig till skaran av kvinnor som vill ha penetrerande sex. Och då med äkta vara och inte en massa leksaker!
    Vill inte heller att någon annan fingrar på klitoris under själva samlaget utan det sköter jag själv om jag vill det.
    Sedan om det är missionären, bakifrån, ridande eller vad som är strunt samma då variation förnöjer.


    Det är alltså inte så dumt med enkelspåriga män som vill sätta på?
Svar på tråden Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?