• Litenmenhård

    Här är vi alla vänner.

    Hej och välkommen.

    Slå dig ner och känn dig som hemma.

    Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

    Kom ihåg att hålla god ton!


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård
    Anonym (Välhängd sverigedemokrat) skrev 2020-04-01 08:26:29 följande:

    Godmorgon alla.

    En fråga: Jag tycker att FL har laggat enormt den senaste tiden (en vecka?). Är det bara hos mig eller har ni haft samma hos er?


    God morgon.

    Det är samma hos mig.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenmenhård

    Torsten. Ge fan i mina tofflor!


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenmenhård

    Nej, om man ska fortsätta rensa bland mina alster.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenmenhård

    Är det någon som har ett bra sorteringssystem? Jag sorterar de grovt nu, men måste sortera de igen sen.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • SweeneyTodd
    Aniiee skrev 2020-03-31 22:04:32 följande:
    Batman/Bruce Wayne är god för ungefär 80 miljarder dollar. Han hamnar på 3 plats i serietidningsvärden, efter Tony Starks 100 miljarder och Black Panthers 90 biljoner dollar.

    Fast jag är inte säker på att Black Panther gills egentligen, eftersom det inte är hans personliga rikedomar, utan Wakandas. Stryker vi T'Challa hamnar Tony på 1a plats, Bruce på 2a, Lex Luthor på 3e och Farbror Joakim beräknas vara på 4e plats med sina 3 kubiktunnland, eller dryga 65 miljarder.
    Du har rätt i att Fabror Joakim har 3 kubiktunnland, men han har betydligt mer. Om man räknar pengarna i pengabingen, blir det säkert 65 miljarder, men anledningen till att jag säger att han har betydligt mer är pga att i flera serier så säger Farbror Joakim eller någon annan att han har typ ''kvadriljoner''. 
  • Aniiee
    SweeneyTodd skrev 2020-04-01 13:27:28 följande:
    Du har rätt i att Fabror Joakim har 3 kubiktunnland, men han har betydligt mer. Om man räknar pengarna i pengabingen, blir det säkert 65 miljarder, men anledningen till att jag säger att han har betydligt mer är pga att i flera serier så säger Farbror Joakim eller någon annan att han har typ ''kvadriljoner''. 
    Nonsensord är bara nonsensord. Beräkningar på seriefigurers förmögenheter gör så klad med en avvägning tillv erkligheten.
    I have a growing lack of disgust for you
  • Litenmenhård

    Jag kollade på Duck Tales igår och då sa de att han var god för 200 miljarder.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • SweeneyTodd
    Aniiee skrev 2020-04-01 13:52:38 följande:
    Nonsensord är bara nonsensord. Beräkningar på seriefigurers förmögenheter gör så klad med en avvägning tillv erkligheten.
    Det börjas med typ ''kvadriljoner'', med sedan så: Kvadriljoner, triljoner, miljarder, xhundratusen och 25 öre. 
    Typ så. 

    Och kvadriljon är inte ett nonsens ord. 

    https://it-ord.idg.se/ord/kvadriljon/
    https://www.ne.se/uppslagsverk/encyklopedi/l%C3%A5ng/kvadriljon
Svar på tråden Här är vi alla vänner.