• Litenmenhård

    Här är vi alla vänner.

    Hej och välkommen.

    Slå dig ner och känn dig som hemma.

    Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

    Kom ihåg att hålla god ton!


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2020-04-03 13:30:40 följande:
    Aha :D Ja jag väntar nästan på att han ska få corona också...
    Nja...
    Fast jag tror inte, med hans temperament och hetsighet, att han blir sådär urgammal - jag tror inte han kommer ikapp drottning Elizabeth t ex.
  • Litenmenhård

    Gäsp.

    Snart var den här dagen över. Ska bli skönt att lägga sig och sova sen.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenmenhård

    Undrar vad Torsten har för sig? Har inte sett till honom idag.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Disa35

    Allmän varning; jag tror att jag kommer att bli väldigt, väldigt vansinnig snart.

    Huka er, pojkar och flickor!

  • Litenmenhård

    * Ställer mig bakom flygrl*


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-04-03 18:36:59 följande:

    Jag hade fel, ni kan komma fram.

    Inte vansinnig, mest...trött. Och uppgiven


    Varför uppgiven? Vill du dela med dig? .
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-04-03 18:37:52 följande:
    Varför uppgiven? Vill du dela med dig? .
    Det blev lite tal i en annan tråd om förberedelse för palliativ vård i hemmet.

    Jag har suttit vak hos en döende, jag vet vad det innebär; man sitter där och vakar, och så ringer man efter sköterska/läkare om det behövs (svårt att avgöra).
    Jag försökte förklara detta för en annan deltagare, och plötsligt dök en person till upp och påstod att jag inte visste vad jag talade om, ungefär.
    Jag frågade om den personen suttit vak, och avslutade med att be honom/henne vara tyst om så inte var fallet.

    Jag fick ungefär samma svar; det skulle inte alls finnas sköterska/läkare för de som låg och dog, och den personen hade minsann suttit vak så det så.

    Yeah right...

    Och ytterligare en annan deltagare bad mig hålla käft och dra åt helvete, men det var mest bara för att han/hon inte gillar mig, men ändå.

    Det är tråden Sveriges hantering av Corona...eller något liknande
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-04-03 18:45:42 följande:
    Det blev lite tal i en annan tråd om förberedelse för palliativ vård i hemmet.

    Jag har suttit vak hos en döende, jag vet vad det innebär; man sitter där och vakar, och så ringer man efter sköterska/läkare om det behövs (svårt att avgöra).
    Jag försökte förklara detta för en annan deltagare, och plötsligt dök en person till upp och påstod att jag inte visste vad jag talade om, ungefär.
    Jag frågade om den personen suttit vak, och avslutade med att be honom/henne vara tyst om så inte var fallet.

    Jag fick ungefär samma svar; det skulle inte alls finnas sköterska/läkare för de som låg och dog, och den personen hade minsann suttit vak så det så.

    Yeah right...

    Och ytterligare en annan deltagare bad mig hålla käft och dra åt helvete, men det var mest bara för att han/hon inte gillar mig, men ändå.

    Det är tråden Sveriges hantering av Corona...eller något liknande
    Jag bara avskyr när folk tror sig vara experter på saker som dem inte vet något om. Jag förstår att du blir trött och uppgiven. Vi backar dig i alla fall, om det är till någon tröst. .
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.