• psykologens lärjungen

    Vem är snyggast/sötast/vackrast?

    Hej! Jag har lite funderingar kring utseende och skulle därför vara tacksam/glad om ni vill besvara nedanstående snabba frågor. 

    Frågorna är numrerade så tänker att lättast är att man skriver numret på frågan man besvarar följt av sitt svar. T ex:
    1. Mia Skäringer

    SVARSALTERNATIV: Mia Skäringer, Sofia Helin (agerar Saga i serien Bron), Carolina Klüft, Little Jinder (artist och deltagare i Så Mycket Bättre), Miriam Bryant (artist och deltagare i Så Mycket Bättre), Zara Larsson, Nour El-Refai (komiker och skådespelerska) 

    FRÅGOR:
    Vem är


    Snyggast?
    Mest attraktiv?
    Sötast?
    Vackrast?
    Närmast ditt kroppsideal?
    Skulle du helst ha som partner?
    Skulle du helst ha som vän?
    Det skulle vara bra om ni vill skriva ut ert kön och åldersgrupp (20-30, 30-40, 40-50, 50-60, 60-70) då det kan ge en lite bättre bild av resultatet. FlörtTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-04-23 20:53
    Det kom inga siffror bredvid mina frågor!? Testar igen.

    Vem är
    1. Snyggast?
    2. Mest attraktiv?
    3. Sötast?
    4. Vackrast?
    5. Närmast ditt kroppsideal? (alt. närmast det kroppsideal du vill att en partner har)
    6. Skulle du helst velat ha som partner?
    7. Skulle du helst ha som vän?
  • Svar på tråden Vem är snyggast/sötast/vackrast?
  • Fjäril kär

    Otroligt rörig fråga. Vad vill du veta egentligen? Vem av dessa kvinnor som är snyggast enligt mig eller vill du ha förslag på vilka kändisar jag själv tycker är attraktiv?

  • Anonym (Zara)

    Är kvinna så vill inte ligga/ha någon av dem som partner.

    Men Zara Larsson är den enda vackra/söta/snygga osv av dem. Hon är ju såå fin.

  • Tecum

    Vad är skillnaden på sötast, snyggast och vackrast?

    Snyggast osv är Zara Larsson,  följd av Little Jinder. De andra är inte ens med i matchen.

    Ingen av dem är attraktiv som person eller någon som jag skulle vilja ha som vän eller partner. Med den reservationen att jag vet väldigt lite om Sofia Helin.

  • Anonym (W)

    1. Snyggast? Zara Larsson

    2. Mest attraktiv? Zara Larsson

    3. Sötast? Carolina Klüft

    4. Vackrast? Sofia Helin

    5. Närmast ditt kroppsideal? (alt. närmast det kroppsideal du vill att en partner har) Sofia Helin

    6. Skulle du helst velat ha som partner? Nour El-Refai

    7. Skulle du helst ha som vän? Nour El-Refai

    Jag: Man 30-40

  • Anonym (49)

    Vem är 
    1. Snyggast? Miriam B
    2. Mest attraktiv? Miriam B
    3. Sötast? Zara L
    4. Vackrast? Miriam B
    5. Närmast ditt kroppsideal? (alt. närmast det kroppsideal du vill att en partner har) Vet ej
    6. Skulle du helst velat ha som partner? Miriam (mkt tveksamt)
    7. Skulle du helst ha som vän? Miriam

    Man, 49 år

  • Anonym (.)
    1. Snyggast? Zara Larsson

    2. Mest attraktiv? Zara Larsson

    3. Sötast? Nour El-Refai

    4. Vackrast? Nour El-Refai

    5. Närmast ditt kroppsideal? Zara Larsson

    6. Skulle du helst velat ha som partner? Nour El-Refai

    7. Skulle du helst ha som vän? Carolina Klüft

     Man 40-50
  • Anonym (W)

    Kommentar på mitt svar ovan.

    Alltså. Det är ju inte helt lätt att sitta och bedöma det här.

    Zara är ju såklart skitsnygg men hon är ju typ ett barn?

    Mia skäringer är ju störtskön. Carolina Klüft måste man ju bara älska. Sofia Helin har en Lockande mystisk vibe men det hänger väl på rollen i bron. Miriam Bryant är ju en cooling med talang. Nour är down to Earth och klok. Little Jinder har energi etc.

    Så det går att byta namnen sinsemellan. De funkar på de flesta frågor liksom.

  • Anonym (Porrskadad)

    1. Snyggast? Elsa Jean
    2. Mest attraktiv? Elsa Jean
    3. Sötast? Elsa Jean
    4. Vackrast? Elsa Jean
    5. Närmast ditt kroppsideal? (alt. närmast det kroppsideal du vill att en partner har) Elsa Jean
    6. Skulle du helst velat ha som partner? Min man.
    7. Skulle du helst ha som vän? Min man.

    Kvinna 36. Jag hittade Elsa Jean i min mans porr-sökhistoria. Är 110% straight men herrejäklar vad läcker hon är! Har nog sett varenda filmscen hon medverkat i flera gånger.

Svar på tråden Vem är snyggast/sötast/vackrast?