• Majja92

    Bim juni 2020

    Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

    Bim 1/6

  • Svar på tråden Bim juni 2020
  • Abrakadbra
    Majja92 skrev 2020-05-01 09:29:50 följande:

    Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

    Bim 1/6


    Hur går det Maja? Har du börjat känna symptom? Vi har samma bim dag 1/6. Känner ingenting alls och sträckte mig redan idag efter gravtest men lyckades ändå hålla mig. Är väl för tidigt att testa ännu och dumt att behöva bli besviken. Jag tänker att jag absolut inte är gravid.
  • Frassex
    Jamiee skrev 2020-05-25 09:14:33 följande:

    Tror jag hade äl någonstans mellan 18-21a pga otydliga äl test som nu senaste dagarna har sjunkit till nästan osynligt. Hade lite äl flytningar där omkring 18-21 tror jag.

    Har nu lite känningar i ljumsken och ibland lite molvärk i magen, likt det jag hade vid förra graviditeten som blev missfall.

    Känns som det kan vara positivt men kan lika bra vara negativt. Tänkte testa i helgen :)

    Hur går det för dig? Tagit något mer grav-test?


    Vad skönt, det borde ju varit äl mtp flytningarna, det är ju igentligen det bästa, att lyssna och se på kroppens signaler. För mig funkar inte LH stickor får aldrig likastarka streck, måste använda digitala. Håller tummarna för nytt pluss till helgen!

    Jag blir inte riktigt klok, har tagit ett nytt imorse men vet inte om det är starkare eller inte. Funderar på att testa med cb imorrn för har en gammal bild på hur det såg ut när missfallet startade så tänker att om det är starkare än det så borde det va ny grav. Ingen mens just nu men den kan likagärna dyka upp imorrn eller inte pga progestronkrämen jag smörjer med.

  • Lillahjärtat2020

    Mensen kom i tisdags och slutade i fredags, alltså bara 4 dagar. Betyder detta att ÄL kan komma tidigare än vad den gjort tidigare cyklar? Är så spänd och vill ha en liten :)

  • acge

    Ganska många i denna tråden nu :D Kanske ska skapa en lista med BIM för Juni att lägga till i? Börjar ju närma sig Juni nu ^^

    Min BIM är 6/6, 28 år. Första barnet.

  • Olivträdet
    acge skrev 2020-05-25 16:24:43 följande:

    Ganska många i denna tråden nu :D Kanske ska skapa en lista med BIM för Juni att lägga till i? Börjar ju närma sig Juni nu ^^

    Min BIM är 6/6, 28 år. Första barnet.


    Lägger till mig

    Bim 6/6, 25 år, första varn2t
  • acge

    BIM JUNI 2020: 

    Acge 6/6, 28 år. Första barnet
    Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet

    Fyll på med ovanstående info alla framtida mammor! 

  • Majja92

    Majja92 28/5, 28 år. Första barnet

    Acge 6/6, 28 år. Första barnet

    Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet

    Fick tidigare ägglossning än väntat, men jag är gärna kvar här ändå :) Har idag fått två svaga plus så hoppas innerligt att det är starkare imorgon och det är ett litet pyre där inne <3

  • emmapa22

    Vad tror ni är jag gravid? tagit ägglossningstest och har aldrig haft stegring innan mens förut och dem brukar vara helt blanka. Nu ser ägglossningstestet ut såhär. Har beräknad mens 1 juni, vad tror ni? Någon som varit med om det tidigare och varit gravid?

  • Ann3h

    BIM JUNI 2020:

    Majja92 28/5, 28 år. Första barnet

    Ann3h 3/6, 26år Första barnet

    Acge 6/6, 28 år. Första barnet

    Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet

  • Lizzie09

    BIM JUNI 2020

    Majja92 28/5, 28 år. Första barnet 

    Lizzie09 1/6, 28 år. Andra barnet

    Acge 6/6, 28 år. Första barnet 

    Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet

Svar på tråden Bim juni 2020