• MeandHim

    Ställ din fråga så lägger jag tarot.

    Hej alla!

    Aldrig skrivit en tråd om detta men behöver hålla igång mig själv lite. Så ställ din fråga så lägger jag tarotkort och försöker svara :)

  • Svar på tråden Ställ din fråga så lägger jag tarot.
  • Strangeness
    MeandHim skrev 2020-05-24 16:47:35 följande:

    Mår du känslomässigt dåligt av det här med barn? Känns som att du är rädd för att misslyckas? Se det som erfarenheter istället för misslyckanden. Ni kanske måste göra ett val av något slag, men jag ser en känslomässig ny start. Vänd alla dina farhågor till något positivt, risken är att du förstör för dig själv annars. Lycka till!


    Tack för ditt svar!

    Mitt i prick verkligen! Jag tar ditt råd med mig <3
  • MeandHim
    Lillmajsan skrev 2020-05-24 17:19:39 följande:

    Jag undrar även om min sambos företag kommer bli framgångsrikt.

    Kram


    Ser ut som att han har investerat mycket i det här företaget, både pengar, tid och energi och han har kämpat hårt och ja, det ser ut som att det snart kommer bli utdelning. Däremot är det viktigt att han tänker på sig själv här, han måste vila och ta hand om sig själv så att han inte kör slut på sig, annars kan det tyvärr gå sämre.
  • Lillmajsan
    MeandHim skrev 2020-05-28 14:10:17 följande:

    Ser ut som att han har investerat mycket i det här företaget, både pengar, tid och energi och han har kämpat hårt och ja, det ser ut som att det snart kommer bli utdelning. Däremot är det viktigt att han tänker på sig själv här, han måste vila och ta hand om sig själv så att han inte kör slut på sig, annars kan det tyvärr gå sämre.


    Du kunde inte ha mera rätt! Han och hans kompanjon har investerat så otroligt mycket i detta så det är helt sjukt att de fortfarande står på benen. Det har varit blod, svett, tårar, oro, skratt, hopp, förtvivlan, 24-timmars dagar, sova på golvet brevid maskinen för å höra om något går galet, privata lån för att lägga in i firman när det ha sett mörkt ut. Kunder som ej har betalat i tid så de själva ha suttit med försenade fakturer då det ej funnits pengar att betala sitt eget. Listan kan göras lång. Något man INTE kan anklaga dom för är att de inte har kämpat!! Det började dock ljusna i början utav året efter ett tungt tidigare år och de sa att nu, nu äntligen Börja det gå åt rätt håll. Och så kom Corona. De ha sagt att bli det ett lika tufft år i år som förra så måste de lägga ner vilket betyder personlig konkurs. Så mycket hänger på spel här.

    De är så fruktansvärt duktiga på det de gör och jag försöker påminna dom om vad de faktist ha lyckats med. Vad de ha lyckats åstadkomma under de här åren. Jag är så himla stolt över dom.

    Jag sa redan från början att jag har en bra magkänsla om detta. Att det kommer gå bra! Med tiden har det varit allt svårare att övertyga min sambo om det men jag har fortfarande den känslan. Jag hoppas verkligen att jag har rätt och att du läser av rätt. Tack snälla TS för att du tog dig tid!<3 Kan du säga något mera om detta?

    Ha en underbar dag!
  • emma enhörning

    Hur ser min framtid ut gällande kärleksfronten? Kommer jag bli ihop med någon, har vi träffats innan eller är det någon helt okänd?

  • Karin issa

    Hej jag undrar om mina barn kommer att trivas med min nya man och om jag kommer skaffa mer barn, tack för svar??

Svar på tråden Ställ din fråga så lägger jag tarot.