• angel-1990

    Bim maj & juni 2020 ??

    Hej allihopa och välkomna hit

    Jag och sambon är nu inne på 4e försöket till vårt andra barn. Jag har äl om två dagar, alltså den 9/5 och bim den 20/5.

    Bim lista

    Angel90: 20/5

  • Svar på tråden Bim maj & juni 2020 ??
  • Strangeness
    Emm94 skrev 2020-05-15 19:28:59 följande:

    Det är så för mig också :/


    Skulle vilja skapa en ny sida/community :)

    Där man också kan se tydligare vad alla skriver, typ som en egen sida.

    Blir rätt mkt att hålla koll på och lätt att missa massa.
  • Onegemensamtbarn
    Strangeness skrev 2020-05-15 20:11:45 följande:

    Skulle vilja skapa en ny sida/community :)

    Där man också kan se tydligare vad alla skriver, typ som en egen sida.

    Blir rätt mkt att hålla koll på och lätt att missa massa.


    Rekommenderar en stängd grupp på Facebook om någon orkar dra i det. Mycket lättare o hålla koll på än familjeliv ??
  • Strangeness
    Onegemensamtbarn skrev 2020-05-16 05:06:48 följande:
    Rekommenderar en stängd grupp på Facebook om någon orkar dra i det. Mycket lättare o hålla koll på än familjeliv ??
    Ja det vore ngt.. Så kan man också ha på messenger.
    Dock inget jag känner jag kan göra nu då det är mucho hemligt att vi försöker. Men sen när det är igång kanske.
  • Strangeness

    Hej alihopa!

    Hoppas det går på er resa genom ÄL och BIM.

    Vill skriva av mig..
    Igår innan jag somnade fick jag en liten panikattack gällande vår ålder min och min sambos (jag 33 å han 39). OM vi får barn kommer vi vara typ 60 när vår tar studenten SkrikandesGråter
    Jag har alltid haft det med mig att jag kommer bli gammal när jag väl skaffar barn iochmed tiden går. Men alltså 60.... 
    Just nu är det en sak jag behöver förlika mig med, samtidigt som en del av er säkert tänker "ja men vad förväntade du dig"..
    Det känns lite tufft bara, just nu.

    Någon annan som tänker och känner som jag?

  • Onegemensamtbarn
    Strangeness skrev 2020-05-16 12:16:15 följande:

    Ja det vore ngt.. Så kan man också ha på messenger.

    Dock inget jag känner jag kan göra nu då det är mucho hemligt att vi försöker. Men sen när det är igång kanske.

    Oki.

    Jag är med i annan grupp och den är helt stängd,syns inte mer än för medlemmar och administratören bjuder in.

    Väldigt mycket lättare o följa varandra och kommunicera.


  • Strangeness
    Onegemensamtbarn skrev 2020-05-16 12:27:54 följande:
    Okej :) Är det kvinnor som planerar eller som är gravida? :)
  • Onegemensamtbarn

    Det var ej tjej som startade den förra sommaren,och sen frågade om intresset här,vi är 50 stycken tjejer som har följts åt sen dess och faktiskt kommit varandra riktigt nära. Många har blivit gravida under resans gång och två bebisar har blivit födda,och ett par stycken väntar fortfarande på sina plus. 
    Man diskuterar allt mellan himmel och jord och stöttar varandra i resan mot bebis. 

  • vadelma

    Jag har skapat en fb-grupp, men har ni någon idé om hur ni kan hitta till den? Kan man skriva privat till varandra här så kan jag bjuda in?

  • Strangeness
    Onegemensamtbarn skrev 2020-05-16 15:20:58 följande:

    Det var ej tjej som startade den förra sommaren,och sen frågade om intresset här,vi är 50 stycken tjejer som har följts åt sen dess och faktiskt kommit varandra riktigt nära. Många har blivit gravida under resans gång och två bebisar har blivit födda,och ett par stycken väntar fortfarande på sina plus. 
    Man diskuterar allt mellan himmel och jord och stöttar varandra i resan mot bebis. 


    Åh va kul :D
  • Strangeness
    vadelma skrev 2020-05-16 15:46:07 följande:

    Jag har skapat en fb-grupp, men har ni någon idé om hur ni kan hitta till den? Kan man skriva privat till varandra här så kan jag bjuda in?


    Ja man kan väl skriva i ett medd sitt namn bara?:)
Svar på tråden Bim maj & juni 2020 ??