• Belinday

    Tvillingar 2020

    Hej

    Jag väntar mina första barn, tvillingar. Bf 12 nov. Finns de några mer blivande tvillingmammor där ute ?

  • Svar på tråden Tvillingar 2020
  • Evi82

    Bara en fråga :)

    Har ni testat positivt med graviditetstest tidigt före bim eller efter ?

  • Belinday
    nattfjäril89 skrev 2020-05-27 17:52:29 följande:

    Tack! Ja jag längtar nu, men samtidigt läskigt ???? Hoppas allt ser bra ut. Ja så tråkigt att sambon inte är välkommen! Så kul! Då ligger du lite före mig ????


    Ja det förstår jag det är läskigt varje gång gjort 3 st ultraljud nu så om 3 veckor blir de mitt 4. Det kommer säkert se bra ut ????.

    Hahah ja några veckor. Hur har du det med måendet? Jag har haft det jobbigt med extremt illamåendet 24/7.
  • nattfjäril89
    Belinday skrev 2020-05-27 20:11:28 följande:
    Ja det förstår jag det är läskigt varje gång gjort 3 st ultraljud nu så om 3 veckor blir de mitt 4. Det kommer säkert se bra ut ????.

    Hahah ja några veckor. Hur har du det med måendet? Jag har haft det jobbigt med extremt illamåendet 24/7.
    Ja läskigt men väldigt häftig upplevelse att se dem. Förra gången var ju en rejäl chock så mer redo på två denna gången, haha. Jag har faktiskt klarat mig från illamåendet, bara någon enstaka vecka i början. Mår helt okej ändå. Ömma, stora bröst och väldigt uppspänd och öm mage just nu med en del växtvärk från och till. Konditionen är inte vad den har varit heller direkt just nu. 
  • Belinday
    nattfjäril89 skrev 2020-05-27 20:48:07 följande:

    Ja läskigt men väldigt häftig upplevelse att se dem. Förra gången var ju en rejäl chock så mer redo på två denna gången, haha. Jag har faktiskt klarat mig från illamåendet, bara någon enstaka vecka i början. Mår helt okej ändå. Ömma, stora bröst och väldigt uppspänd och öm mage just nu med en del växtvärk från och till. Konditionen är inte vad den har varit heller direkt just nu. 


    Vad skönt att du inte haft illamående! Man bli andfådd snabbt nu för tiden att gå i trappor är en utmaning nu för tiden :)
  • Belinday
    Bokstavsbarnet skrev 2020-05-28 10:46:36 följande:

    Jag väntar och också tvillingar med BF 20 dec så det är ett bra tag kvar ????


    Grattis vad roligt :) !
  • nattfjäril89
    Belinday skrev 2020-05-28 11:52:07 följande:

    Vad skönt att du inte haft illamående! Man bli andfådd snabbt nu för tiden att gå i trappor är en utmaning nu för tiden :)


    Ja trappor och backar känner jag redan av. Trodde inte man skulle känna av sånt såhär tidigt ????
  • nattfjäril89
    Bokstavsbarnet skrev 2020-05-28 10:46:36 följande:

    Jag väntar och också tvillingar med BF 20 dec så det är ett bra tag kvar ????


    Grattis! Har bf i början av december men lär ju bli november kanske med tanke på tvillingar ????
  • Belinday
    nattfjäril89 skrev 2020-05-28 12:12:54 följande:

    Ja trappor och backar känner jag redan av. Trodde inte man skulle känna av sånt såhär tidigt ????


    Hahaha nej man tror ju inte det men det tar på kroppen att tillverka 2 små liv. :)
  • nattfjäril89
    Belinday skrev 2020-05-28 19:17:29 följande:

    Hahaha nej man tror ju inte det men det tar på kroppen att tillverka 2 små liv. :)


    Ja det gör ju det! Har du fått gravidmage än? Tycker min bara är allmänt uppspänd än så länge.
Svar på tråden Tvillingar 2020