• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • nénuphar
    Zarch skrev 2020-05-16 23:22:22 följande:

    Ja men det är väl bara att borra in ett hål i en betongvägg. Det är den typ av passion som är som klippt och skuren för dig och dina likasinnade ?bröder?.


    Eller ligga med varann men de kanske inte orkar med varandras bullshit och larviga villkor. Paolos jävla bölande och ältande t.ex. Skulle ju driva vem som helst till vansinne.
  • Zarch
    nénuphar skrev 2020-05-17 04:35:47 följande:

    Eller ligga med varann men de kanske inte orkar med varandras bullshit och larviga villkor. Paolos jävla bölande och ältande t.ex. Skulle ju driva vem som helst till vansinne.


    Ligga med varandra? Ja dessa likasinnade torskar rimmar i princip bajorna på varandra redan.

    Jag tror inte att han ältar så mycket, det är mer att nu har han sagt förlåt och då borde alla sluta upp med att älta det.
  • Anonym (Misshandlare)

    Jag har alltid undrat varför denna man får vara med i tv och spela helylle.

    Jag undrar vad dom som råkat ut för hans misshandel tänkt under alla dessa år? Alla han sparkade ut tänderna på? Alla som fått bestående men av hans misshandel?

    Har aldrig tyckt att denna kille förtjänar all uppmärksamhet han fått. Skönt att hans rätta jag äntligen fick synas. Han har ju sedan han var liten/tonåring visat att han har noll empati och medkänsla.

    Kungen av kungsan, jävla tönt!

  • Anonym (Pär)
    nénuphar skrev 2020-05-17 04:33:34 följande:
    Antar du söker provokation men...hur tänkte du nu?
    Som E.S skrev: "personer som Roberto (hyfsat snygg, självsäker, glassigt yrke, känd) kan ju få - om inte VEM som helst, så i alla fall väldigt många kvinnor."

    Roberto är ju en våldsverkare, en ligist, en gangster. Det är inget nytt. Ändå springer folk på Coop och köper hans pasta. För mig har detta varit obegripligt. Dock har jag accepterat faktum. Han är en omtyckt person. Han står för det feministerna gillar. En gangster som är god i tv-soffan. Lite farlig. En bad boy.

    Jämför med en man som går till jobbet i 40 år och aldrig har slagits. Hur mycket tid får han i tv4's soffa?
  • Anonym (Pär)
    Anonym (Misshandlare) skrev 2020-05-17 08:31:18 följande:

    Jag har alltid undrat varför denna man får vara med i tv och spela helylle.

    Jag undrar vad dom som råkat ut för hans misshandel tänkt under alla dessa år? Alla han sparkade ut tänderna på? Alla som fått bestående men av hans misshandel?

    Har aldrig tyckt att denna kille förtjänar all uppmärksamhet han fått. Skönt att hans rätta jag äntligen fick synas. Han har ju sedan han var liten/tonåring visat att han har noll empati och medkänsla.

    Kungen av kungsan, jävla tönt!


    Jag skulle vilja att tv4 förklarar varför det är en merit att sparka ut tänderna på någon, klart lille Paolo kan få för sig att även sexköp är en grej. Men si, då reagerade plötsligt Jenny Strömstedt.
  • Anonym (Moa)
    Anonym (Pär) skrev 2020-05-17 08:59:58 följande:
    Som E.S skrev: "personer som Roberto (hyfsat snygg, självsäker, glassigt yrke, känd) kan ju få - om inte VEM som helst, så i alla fall väldigt många kvinnor."

    Roberto är ju en våldsverkare, en ligist, en gangster. Det är inget nytt. Ändå springer folk på Coop och köper hans pasta. För mig har detta varit obegripligt. Dock har jag accepterat faktum. Han är en omtyckt person. Han står för det feministerna gillar. En gangster som är god i tv-soffan. Lite farlig. En bad boy.

    Jämför med en man som går till jobbet i 40 år och aldrig har slagits. Hur mycket tid får han i tv4's soffa?
    Vad är det du menar att feminister gillar hos honom?
    Hans oerhörda matcho attityd?

    FYI, feminister är inte förtjusta i matcho attityd från 50-talet. Det är just det feminister vänder sig mot.
  • nénuphar
    Anonym (Pär) skrev 2020-05-17 08:59:58 följande:

    Som E.S skrev: "personer som Roberto (hyfsat snygg, självsäker, glassigt yrke, känd) kan ju få - om inte VEM som helst, så i alla fall väldigt många kvinnor."

    Roberto är ju en våldsverkare, en ligist, en gangster. Det är inget nytt. Ändå springer folk på Coop och köper hans pasta. För mig har detta varit obegripligt. Dock har jag accepterat faktum. Han är en omtyckt person. Han står för det feministerna gillar. En gangster som är god i tv-soffan. Lite farlig. En bad boy.

    Jämför med en man som går till jobbet i 40 år och aldrig har slagits. Hur mycket tid får han i tv4's soffa?


    Tror inte att han står så högt i kurs bland feminister efter år av uttalanden som går på tvärs med feminism men framförallt sunt förnuft.

    Har aldrig tyckt om karln och är väl medveten om hans bakgrund. Har i och för sig aldrig köpt hans produkter heller. Det här sexköpet bekräftade ju bara det jag misstänkt innan att han är en liten man med stora självhävdelsebehov där jag och egot står i centrum av allt han gör och tänker. Vem vill ha en sån man?

    Skulle det vara något negativt att inte få sitta där menar du?

    Det skulle i och för sig vara intressant att ta in en sån 8-17-torsk och höra vad han tycker om utsatta kvinnor situation. Jag gissar att vi skulle få höra samma bölhistoria om me, myself and I där.
  • Anonym (Pär)
    Anonym (Moa) skrev 2020-05-17 09:07:03 följande:
    Vad är det du menar att feminister gillar hos honom?
    Hans oerhörda matcho attityd?

    FYI, feminister är inte förtjusta i matcho attityd från 50-talet. Det är just det feminister vänder sig mot.
    De gillar bad boys som gång på gång gör avbön.

    Han är farlig. Han har misshandlat andra män och gett dem men för livet. Kvinnorna tittar på hans dåliga tv-program och köper hans mediokra pasta.
  • Anonym (Moa)
    Anonym (Pär) skrev 2020-05-17 09:18:57 följande:
    De gillar bad boys som gång på gång gör avbön.

    Han är farlig. Han har misshandlat andra män och gett dem men för livet. Kvinnorna tittar på hans dåliga tv-program och köper hans mediokra pasta.
    Nej, du har fel, feminister gillar inte bad boys.

    Jag håller med om att han är farlig. Han borde troligen fått fängelse tidigare i livet. Jag hoppas han åker dit för oaktsam våldtäkt nu med hand egen intervju som bevis-material.
  • Anonym (Eve)

    Har aldrig gillat honom, otrevlig, arrogant, hård, kall och egocentrisk. Har därför inte gillat att se hans program. Minns när han var med i tv4 nyhetsmorgon och hade sonen med sig. Han visade hur han tvingade sonen att träna och då försod man att det inte står rätt till. Tvång, tvång och tvång.

Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp