• Anonym (Vill ha en riktig kvinna trött på flickor)

    Finns det kvinnor här som gillar lammkött asså åldern 15-25 år?

    Har mycket sex men med de tjejer i min ålder och de ligger oftast som en död fisk och är lite blygare. Det finns undantag såklart men jag under om det finns många kvinnor som skulle kunna tänka sig att gå i säng med en bra mycket yngre partner?

  • Svar på tråden Finns det kvinnor här som gillar lammkött asså åldern 15-25 år?
  • thee1221
    Anonym (hej) skrev 2020-05-17 01:12:03 följande:

    ja


    Tycker du om killar som är 20-25?
  • Anonym (hej)
    thee1221 skrev 2020-05-17 01:16:47 följande:

    Tycker du om killar som är 20-25?


    vet typ inte hah
  • Anonym (Va)

    Vadå 15? Det finns väl ingen normal vuxen kvinna som tänder på ett barn?

    Jag är 39 och inte en chans att jag skulle ha sex med en ung kille.

    Minst 35 år och de ska veta vad de gör.

  • Anonym (Kom igen nu grabben)
    thee1221 skrev 2020-05-17 01:16:47 följande:

    Tycker du om killar som är 20-25?


    Nä men du hörru.. Allvarligt nu får du fan ge dig.. Nu får du ta mig tusan ta tag i dig själv.. Du raggar på allt ju.. Du är 23 bast.. Vad exakt vad ska du ha en 16åring till.. Nä köp en pocketpussy börja gymma, försökskaffa, ett självförtroende och en bättre självbild. Du är ju inte ful.. Prata med nån om drt behövs, men så här kan du inte hålla på! Dels för din egna skull du sjunker längre och längre ned får sämre och sämre självförtroende varje gång du blir nekad! Du måste faktiskt försöka fixa dig. Du måste börja med dig själv.. Det är BARA du som kan fixa det! Om du får ett förhållande nu skulle det ju kunna sluta i katastrof.. Jag säger det här för jag faktiskt bryr mig.. Du kan fixa det här.. Och jag lovar dig att du kommer må så otroligt mycket bättre.. Jag hoppas verkligen för din skull att du gör det..
  • Anonym (35+ och har make+barn)

    Hade gärna haft en date med någon runt 25. Men beror på dennes erfarenheter och mognad. Lammkött, varför inte... om det tillför något och attraherar. Inget för ett förhållande men okonstlad sex eller till en trekant. Gärna!

    Krav så klart men låter lockande!

  • MammAmma

    Stor, enorm, milsvida skillnad på 15 och 25 ju! Den ena är ett barn den andra en - förhoppningsvis - vuxen man på någorlunda jämlik nivå. Har dessutom två barn som är 16 resp 19 år, dvs över 15, så euwww...

    En 25-åring dock, som är vuxen (dvs har eget boende, fast inkomst osv) kan jag tänka mig både dejta som bara ha en sexuell relation med.

  • Anonym (Mizzbizz)

    Inte under 25 i så fall, har varit intresserad av yngre killar den senaste tiden men inget jag aktivt söker.

  • Anonym (haha)

    barn som inte kan stava och skriver "asså" går fetbort 

  • Anonym (Nej)
    Anonym (Vill ha en riktig kvinna trött på flickor) skrev 2020-05-15 15:09:32 följande:

    Har mycket sex men med de tjejer i min ålder och de ligger oftast som en död fisk och är lite blygare. Det finns undantag såklart men jag under om det finns många kvinnor som skulle kunna tänka sig att gå i säng med en bra mycket yngre partner?


    Totalt ointressant - lika ointressant som en oskuld. Dessutom skulle jag inte ens börja messa med en person som skrev asså
  • Anonym (40)

    Jag är 40 och gillar yngre men för unga känns fel. Över 25 är helt okej. 20-25 är också ganska okej. 18-19 i undantagsfall men det känns lite fel... kanske om han är väldigt drivande.

    Inte under 18.

Svar på tråden Finns det kvinnor här som gillar lammkött asså åldern 15-25 år?