• isa94

    BF Februari 2021

    Hej alla fina!

    Här kan vi alla samlas som har BF i februari 2021. :)

    Jag är 26 år och har plussat med andra barnet som enligt NC har BF den 4 februari.

    Jag har sen innan sonen Alton som fyller ett år nu 1 juni, så om allt går som det ska blir han storebror när han är 1 år och 8 månader.

    Välkomna att presentera er i den mån ni vill, ska bli roligt att följa er andra och ha några att diskutera med. :D

  • Svar på tråden BF Februari 2021
  • Fröken92

    Hej! Plussade i söndags på BIM-4. Testen fortsätter stegra fint och idag är jag på BIM+2 med beräknade BF 3 feb. Har en son innan som är född 2018 i juli med planerat snitt med anledning av trångt bäcken så det lär bli samma visa denna gång . De tog då ut honom 11 dagar innan BF så jag kommer troligen få föda i jan men ligger ju i samma veckor som er eftersom BF är i feb! Är gärna med i en FB-grupp! 


    Är 28 år, andra barnet och bor i Gävle som legitimerad gymnasielärare. 

  • isa94

    Hmm, nu har jag försökt igen och fixat, går det att skriva meddelande nu? (Haha vad trött jag blir)

    Gruppen går inte att söka på då den är dåld. Men döpte den till Februaribebisar :)

  • isa94

    Annars får jag kanske skriva till er som vill va med, för jag verkar kunna skriva till er, då borde ni kunna svara så?

  • WilliamWilliam15
    isa94 skrev 2020-05-29 17:14:17 följande:

    Annars får jag kanske skriva till er som vill va med, för jag verkar kunna skriva till er, då borde ni kunna svara så?


    Ja, skriv gärna till oss som vill vara med :)
  • Syrsan
    isa94 skrev 2020-05-29 17:14:17 följande:

    Annars får jag kanske skriva till er som vill va med, för jag verkar kunna skriva till er, då borde ni kunna svara så?


    Jag vill gärna vara med!
  • isa94

    Tror och hoppas att jag har skrivit till alla er som sagt att ni vill med i fb grupp, har jag skrivit till någon som inte vill med så bortse bara från mitt meddelande,

    Lillamy91 och Fröken92 hoppas att era meddelanden kom fram, kunde inte skriva till er via profilen, men gjorde nytt meddelande och skrev för användare för hand, hojta till annars.

    Vill fler med så säg till alt gå in på meddelande ( i standardversionen) skapa nytt meddelande och skriv in mitt anv.namn och skicka. :)

    Hoppas att detta ska funka nu. Och tänk på att det kan vara fler som heter som ni på facebook så att jag verkligen hittar just er och lägger till rätt person. Blir lite pinsamt annars ;)

  • Lizzie09

    Hej, hoppar gärna in här! :)

    BIM imorgon, fick positiva tester igår och idag och bf borde bli runt 5 februari. Tog ut min spiral 6 maj så blev alltså gravid på första försöket, vilket sätter mig lite i chock eftersom dottern (3 år gammal) tog nära två långa år och två inseminationer innan hon blev till :) Helt otroligt, hade inte alls räknat med att det skulle gå så fort! Testade dessutom negativt till i torsdags och fick även lite bruna flytningar när jag torkade mig så var säker på att det var kört. Tänkte inte alls testa igår egentligen men så gjorde jag det iallafall, och tur var väl det :D Har faktiskt inte berättat för sambon ännu utan hoppas på att kunna visa ett digitalt för honom imorgon på mors dag. Det är såå svårt att inte säga något när man har mängder med symtom, haha!

Svar på tråden BF Februari 2021