• Mallanino

    Testdag 27/6 2020

    Hejsan! Letar efter fler som har testdag 27/6 eller runt där som vill följas åt :D

    Jag hade äggplocket i Måndags och fick ut 3 ägg var av bara ett klarade sig. Jag skulle haft insättning på onsdagen men det hade delat sig ojämt så dom ville vänta för dom trodde inte det skulle klara sig... Dock på torsdagen såg allt perfekt ut så nu ruvar jag :D Detta är vårt första IVF försök och vi går privat i Malmö på Livio :)

  • Svar på tråden Testdag 27/6 2020
  • Morla69
    Mallanino skrev 2020-06-17 18:11:49 följande:

    Då håller jag alla tummar och tår för er nu!!!

    Vad är progynon för något? :)

    Jag hatar lutinusen! Är på RD6 med tredagars och har mått skit idag.. världens PMS och det hugger i brösten ibland sen har jag "ont" i tjejmagen runt äggstockarna med :/ känner mig sjuk typ :(


    Det är ännu ett hormon! :/ som jag tagit sedan första mensdag...tack för att du håller tummarna! Detsamma!

    Har fått mer symptom på lutinusen nu btw, hugger/sticker i livmoder, äggstockar (?)
  • Hunny B

    Jag har testdag 29/6, gjorde FET med en femdagars blastocyst i tisdags. Fick tyvärr en infektion av insättningen så har väldigt öm och ond livmoder just nu. Eventuella symtom går därför inte att säga så mycket om ännu. Jag gör syskonförsök och första graviditeten rev och slet det på en helt annan nivå än tidigare dagarna innan testdag, ömma bröst hade jag redan innan insättning pga Progynon och Lutinus.

  • Mallanino
    Mariii80 skrev 2020-06-18 17:58:22 följande:

    Jag har testdag 30/6 så ja joinar gärna och håller mina tummar för er alla????


    Du är välkommen! :D

    Vilken RD är du på och med 2/3 eller 5 dagars? :D
  • Mallanino
    Hunny B skrev 2020-06-18 22:05:42 följande:

    Jag har testdag 29/6, gjorde FET med en femdagars blastocyst i tisdags. Fick tyvärr en infektion av insättningen så har väldigt öm och ond livmoder just nu. Eventuella symtom går därför inte att säga så mycket om ännu. Jag gör syskonförsök och första graviditeten rev och slet det på en helt annan nivå än tidigare dagarna innan testdag, ömma bröst hade jag redan innan insättning pga Progynon och Lutinus.


    Tråkigt med en infektion! Vi får hålla tummarna helt enkelt:) tycker det känns omöjligt att urskilja om det är symptom eller biverkningar från lutinusen :O
  • Mallanino
    Morla69 skrev 2020-06-18 17:26:10 följande:

    Det är ännu ett hormon! :/ som jag tagit sedan första mensdag...tack för att du håller tummarna! Detsamma!

    Har fått mer symptom på lutinusen nu btw, hugger/sticker i livmoder, äggstockar (?)


    Jaha okej ! Tack :)

    Haha denna jä*la lutinusen xD tycker det är fruktansvärd xD
  • Mallanino

    Kunde inte låta bli idag <3 vet att jag inte ska bli glad för det kan hända såååå mycket men ändå <333 RD8 med tredagars <3 dock svagt som tusan men är inte förata urinet heller :P

  • Jagerika

    Jag tjuvtesta idag! Ruvardag 5 med femdagars! Kan inte fatta att det är sant!! Har aldrig nånsin fått ett plus så om det skiter sig så vet jag iallafall att det går <3

  • Jagerika
    Mallanino skrev 2020-06-19 09:11:02 följande:

    Kunde inte låta bli idag <3 vet att jag inte ska bli glad för det kan hända såååå mycket men ändå <333 RD8 med tredagars <3 dock svagt som tusan men är inte förata urinet heller :P


    Jag ser!! Ser ut som mitt i morse, bara att bilderna här blir riktigt dåliga! <3
  • Mariii80

    Jag är på rd 8 med 2 dagars,har tjuvtestat och såklart neg,men får ge mig till tåls och hoppas på ett plus

Svar på tråden Testdag 27/6 2020