• Mallanino

    Testdag 27/6 2020

    Hejsan! Letar efter fler som har testdag 27/6 eller runt där som vill följas åt :D

    Jag hade äggplocket i Måndags och fick ut 3 ägg var av bara ett klarade sig. Jag skulle haft insättning på onsdagen men det hade delat sig ojämt så dom ville vänta för dom trodde inte det skulle klara sig... Dock på torsdagen såg allt perfekt ut så nu ruvar jag :D Detta är vårt första IVF försök och vi går privat i Malmö på Livio :)

  • Svar på tråden Testdag 27/6 2020
  • Mallanino
    Jagerika skrev 2020-06-19 09:51:17 följande:

    Jag ser!! Ser ut som mitt i morse, bara att bilderna här blir riktigt dåliga! <3


    Åååh grattis till oss <3 jag vet att det är långt ifrån säkert att det stannar men är också mitt livs första <3

    Haha ja asså att försöka få det på bild va allt annat än lätt :P

    Vi får hålla tummarna nu att dom vill stanna hos oss <3
  • Mallanino
    Mariii80 skrev 2020-06-19 09:59:11 följande:

    Jag är på rd 8 med 2 dagars,har tjuvtestat och såklart neg,men får ge mig till tåls och hoppas på ett plus


    Jag har haft neg tills idag å då är jag på RD7 om jag haft 2 dagars. Håller tummarna för dig <3 är ju väldigt tidigt ännu att testa så :)
  • Jagerika
    Mallanino skrev 2020-06-19 10:00:19 följande:

    Åååh grattis till oss <3 jag vet att det är långt ifrån säkert att det stannar men är också mitt livs första <3

    Haha ja asså att försöka få det på bild va allt annat än lätt :P

    Vi får hålla tummarna nu att dom vill stanna hos oss <3


    Grattis till oss!! <3 helt sjuk känsla när digitala visade gravid! Så många år jag har drömt om detta!! Hoppas av hela mitt hjärta att det håller hela vägen för oss båda! <3
  • Mallanino
    Jagerika skrev 2020-06-19 10:26:24 följande:

    Grattis till oss!! <3 helt sjuk känsla när digitala visade gravid! Så många år jag har drömt om detta!! Hoppas av hela mitt hjärta att det håller hela vägen för oss båda! <3


    Ja det är coolt att det digitala med gav utslag !! :D

    Ja längtan är obeskrivlig! Äntligen är vi där!

    Då är vi två som hoppas av hela hjärtat för oss båda!! Otroligt glad midsommar måste jag ju säga!!<3
  • Hunny B

    Grattis till plussen!! Vilka ruvardagar plussar ni på och hur gamla var era embryon vid insättning? Jag tänkte testa 25/6 med min femdagars dagars, då är jag på rd9.

  • MissKS

    Grattis till plussen! Jag är 39 år och vi gör IVF för tredje perioden i livet i hopp om en trea. Vi började 2011 pga manlig faktor och har idag en 4 åring och en 7 åring. Sammanlagt har vi jag gjort 7 färska försök och 4 FET. Bor i Skåne men har gjort IVFen i Falun pga de är bäst på upprepade missfall och jag har haft fyra. Äggplocket var måndagen den 8/6 och vi fick tillbaka två tredagars den 11/6. Första gången sen 2014 som det blev korttidsodling. Vi fick ut 11 fina ägg men bara två spermier. Är glad att de blev till två perfekta embryon! Testdag 26/6. Jag avskyr att testa, hur känner ni? Jag blir så nervös att jag blir kräkfärdig och får ångest.

    Denna gånger har jag blivit överstimulerad och började för tre dagar sen samla vätska. Nu har midjemåttet ökat med 10 cm och jag är väldigt öm. Det brukar vara ett bra tecken för mig men det jag lärt mig av IVFERNA är att man aldrig kan säker på något. Roligt om vi kan följas åt!!


    Besök mig gärna, nabbarochklor.bloggproffs.se
  • Mallanino
    Hunny B skrev 2020-06-19 18:33:13 följande:

    Grattis till plussen!! Vilka ruvardagar plussar ni på och hur gamla var era embryon vid insättning? Jag tänkte testa 25/6 med min femdagars dagars, då är jag på rd9.


    Tack så mycket <3

    RD8 med ett tredagars :) okej lycka till! Jag håller tummarna för dig :D<3
Svar på tråden Testdag 27/6 2020