• Anonym (Nyfiken)

    Analsex?

    Läste nyligen en artikel att (endast) 4 av 10 svenskar testat analsex. Tyckte det lät lite, så jag ställer frågan här, har ni testat, gillar ni, ålder på er?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Analsex?
  • Anonym (Justini)
    Tom Araya skrev 2021-08-10 14:59:30 följande:
    Din känsla över det är, om inte njutning; obehag eller neutralt?
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2021-08-10 09:55:45 följande:
    Jag tror att även en del andra tjejer ställer upp på sånt som dom gillar bara för att kollen ska bli nöjd 
    Jag kan förstå det om det ligger någon slags tillfredsställelse och behag i själva grejen att göra andra nöjda och glada, vilket finns hos många människor, även bland män.

    En ställer upp för husfridens skull, låter sig liggas med utan att själv få ut något av det.

    En annan gör exakt samma handling men gör det för att ge en älskad partner en gåva, av den njutning det ger att ge den andra njutning.

    Det första fallet är något slags självvåld, det andra en kärlekshandling. Så det är inte själva handlingen som avgör, utan skälet att man gör det.
  • Anonym (Kukdiggaren)
    Anonym (tvåan) skrev 2021-08-10 17:36:13 följande:

    Nu har jag haft sex med två homo. Själv är jag bi men tror jag är botad nu. 

    Så jävla kul var det inte. 


    Vilken roll hade du?
  • Anonym (tvåan)
    Anonym (Kukdiggaren) skrev 2021-08-11 23:10:21 följande:
    Vilken roll hade du?
    Mottagare. Efteråt insåg jag att det egentligen bara är fantasier jag lever ut och verkligheten blev inte sån bra kopia av fantasin som jag tänkt mig  Det blev en ögonöppnare efteråt. 
  • Anonym (Ellen)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-06-17 21:40:55 följande:

    Läste nyligen en artikel att (endast) 4 av 10 svenskar testat analsex. Tyckte det lät lite, så jag ställer frågan här, har ni testat, gillar ni, ålder på er?


    Har bara testat det en gång och tyckte inte det var något att fira -kändes konstigt och det var en STOR skillnad jämfört med vaginalsex som är 100 ggr skönare!

    Så nej jag gillar det inte direkt- som kvinna och är 45 år!
  • Anonym (Kvinna 48 år)

    Jag har provat analsex flera gånger med några olika partners. Jag tycker det gör ont och gillar det inte särskilt mycket. De få gånger jag lyckats slappna av har det varit väldigt skönt men jag tycker liksom inte det är värt det. Vaginalt är ändå skönast. Jag är rädd för att bli slapp och få problem med avföringsläckage dessutom.

    Min man vill gärna ha analsex ibland och om jag vill ge honom en extra "treat" så ställer jag upp men får jag välja själv så nej tack.

    Jag tycker också det låter väldigt lite med 4 av 10. Någon gång under ett aktivt sexliv kommer väl de flesta ändå att leka lite och åtminstone försöka?

  • Anonym (Kvinna 48 år)

    Jag gillar däremot att bli smekt och slickad, och få ett finger uppstoppad i analen under samlag men kuken är för stor.

    Min man låter mig inte komma i närheten av hans anus och det är jag helt ok med. Skulle kunna slicka och smeka jag med men skulle min man vilja att jag skulle köra en dildo i röven på honom skulle jag nog tappa intresset helt för honom. Jag är inte fördomsfull generellt men för min egen del vill jag inte ha en man som gillar att vara mottagare, jag tycker det är avtändande och omanligt.

  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Ellen) skrev 2021-08-12 06:05:39 följande:

    Har bara testat det en gång och tyckte inte det var något att fira -kändes konstigt och det var en STOR skillnad jämfört med vaginalsex som är 100 ggr skönare!

    Så nej jag gillar det inte direkt- som kvinna och är 45 år!


    Tror att det är väldigt ovanligt att analsex blir så där fantastiskt

    lyckat första gången.

    Om ni ger det tid och tålamod kan det bli något av det skönaste du någonsin får uppleva, men då får ni utveckla detta underbara tillsammans.

    Det har vi gjort och det är vi väldigt väldigt nöjda med.
  • Gaskarl
    Anonym (Kvinna 48 år) skrev 2021-08-12 07:28:28 följande:

    Jag gillar däremot att bli smekt och slickad, och få ett finger uppstoppad i analen under samlag men kuken är för stor.

    Min man låter mig inte komma i närheten av hans anus och det är jag helt ok med. Skulle kunna slicka och smeka jag med men skulle min man vilja att jag skulle köra en dildo i röven på honom skulle jag nog tappa intresset helt för honom. Jag är inte fördomsfull generellt men för min egen del vill jag inte ha en man som gillar att vara mottagare, jag tycker det är avtändande och omanligt.


    Jag tycker det är intressant det du och många kvinnor skriver, sätter saker lite på ända. Just det att många kvinnor tycker det är avtändande med en man som kan tänka sig att bli tagen analt. Slicka och fingra, säger du skulle vara ok, men inte strap-on, där ni kan hångla samtidigt och han kan smeka dina bröst t.ex, kanske mer.

    Jag själv har alltid tyckt att om man som man inte är beredd att själv bli tagen så ska man inte kräva det av sin kvinna. Jag har alltid trott att det skulle uppskattas av kvinnan om mannen visar ett sånt öppet sinne. Jag själv gillar både tunga fingrar och att bli tagen. Inte hårt och snabbt, ingen smärta, utan som när jag själv tar en kvinna analt. Nu var det längesen det hände men ändå..Ser mig inte som ett dugg omanlig, utan har vanligtvis en dominant ställing i sexlivet.
  • Anonym (Kvinna 2)
    Tom Araya skrev 2021-08-10 14:59:30 följande:
    Din känsla över det är, om inte njutning; obehag eller neutralt?

    Jag kan förstå det om det ligger någon slags tillfredsställelse och behag i själva grejen att göra andra nöjda och glada, vilket finns hos många människor, även bland män.

    Tack och lov så har han inte så stor så det gör inte direkt ont 
  • Ordinär Man
    Gaskarl skrev 2021-08-12 09:21:52 följande:

    Jag tycker det är intressant det du och många kvinnor skriver, sätter saker lite på ända. Just det att många kvinnor tycker det är avtändande med en man som kan tänka sig att bli tagen analt. Slicka och fingra, säger du skulle vara ok, men inte strap-on, där ni kan hångla samtidigt och han kan smeka dina bröst t.ex, kanske mer.

    Jag själv har alltid tyckt att om man som man inte är beredd att själv bli tagen så ska man inte kräva det av sin kvinna. Jag har alltid trott att det skulle uppskattas av kvinnan om mannen visar ett sånt öppet sinne. Jag själv gillar både tunga fingrar och att bli tagen. Inte hårt och snabbt, ingen smärta, utan som när jagp själv tar en kvinna analt. Nu var det längesen det hände men ändå..Ser mig inte som ett dugg omanlig, utan har vanligtvis en dominant ställing i sexlivet.


    Varför det? Hon kanske gillar att ta emot analt med inte han. Däremot ska man vara beredd att prova tycker jag.
Svar på tråden Analsex?