• Anonym (Nyfiken)

    Analsex?

    Läste nyligen en artikel att (endast) 4 av 10 svenskar testat analsex. Tyckte det lät lite, så jag ställer frågan här, har ni testat, gillar ni, ålder på er?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Analsex?
  • Anonym (Frun vill?)
    Anonym (Rumppojke) skrev 2022-01-16 01:38:44 följande:

    Nu har du missuppfattat vad jag menar med uppspärrad rövhål. Med egen träning med dildo blir din röv smidig o elastisk som en vig gymnastikflicka. Dvs att den kan utan problem bli van att bli penetrerad men du behåller förmågan lika bra som före att stänga till den som ett nålsöga. På film blir röven öppen bara några sekunder om man lärt sig muskelkontrollen vilket inte är enkelt. Din oerfarna röv kommer direkt stänga o inga problem med läckage alls. De som fått problem är just för att de inte tränat och låtit en åsna tränga in så att skador uppstår.

    Vet inte vad du menar med erfarenhet? Men om du sköter din egen träning som jag sagt och därmed bygger upp din tålighet o erfsrenhet. Då kommer du inte ha några problem el obehag med att låta dej bli knullad av oerfarna killar.

    För att förtydliga är det så att min dildoträning behöver du bara göra 4x1timme plus lite lek. Därefter kommer du märka att dildon glider in i dej väldigt mycket lättare just för att ditt hål lärt sig bli penetrerad o hållas öppen. Dvs det är inte så att du i smyg måste öppna dej med dildon före kuksex. Nä ditt hål kan ta kuk direkt efter att lärt sig fyllas.

    Dildon på bilden är den oslagbart bästa, skönaste som finns för baklek.

    //


    Det är ingen stopp på den i botten?

    Bättre med en pungkulor eller bäst är sugpropp. Handsfree.
  • Anonym (Sussi)
    Anonym (Rumppojke) skrev 2022-01-16 02:00:10 följande:
    Sköljning av röven har jag glömt nämna och det finns olika nivåer o teknik som blir för lång story.

    Men ju mer ospolad man är desto mer trångt, trögt o friction blir det. Dvs bra för en erfaren som vill att det river likt ett vedträ, men som färsking ska ni så klart spola rent.

    Jag har en egenkonstruerad sagolik makapär, men ni tar bara av duschhandtaget o trycker upp vatten bakvägen. Kräver övning och ni kommer garva några gånger. Börja med att trycka in vatten och nyp ihop och hosta ut det på toa. När det är renare kan ni sitta kvar på badkarskanten. Det är en udda upplevelse men ni inser snart att det är skitenkelt.

    En annan bra regel är att försöka spola sig rejält redan 4 timmar före då det blir ert system mycket renare och sen göra mindre spolning strax före kuksex med brunfobi.

    Anonym (Rumppojke) skrev 2022-01-16 01:38:44 följande:
    Nu har du missuppfattat vad jag menar med uppspärrad rövhål. Med egen träning med dildo blir din röv smidig o elastisk som en vig gymnastikflicka. Dvs att den kan utan problem bli van att bli penetrerad men du behåller förmågan lika bra som före att stänga till den som ett nålsöga. På film blir röven öppen bara några sekunder om man lärt sig muskelkontrollen vilket inte är enkelt. Din oerfarna röv kommer direkt stänga o inga problem med läckage alls. De som fått problem är just för att de inte tränat och låtit en åsna tränga in så att skador uppstår.

    Vet inte vad du menar med erfarenhet? Men om du sköter din egen träning som jag sagt och därmed bygger upp din tålighet o erfsrenhet. Då kommer du inte ha några problem el obehag med att låta dej bli knullad av oerfarna killar.

    För att förtydliga är det så att min dildoträning behöver du bara göra 4x1timme plus lite lek. Därefter kommer du märka att dildon glider in i dej väldigt mycket lättare just för att ditt hål lärt sig bli penetrerad o hållas öppen. Dvs det är inte så att du i smyg måste öppna dej med dildon före kuksex. Nä ditt hål kan ta kuk direkt efter att lärt sig fyllas.

    Dildon på bilden är den oslagbart bästa, skönaste som finns för baklek.

    Tackar så mycket för din utförliga och bra info.

    Råden kommer säkert väl till nytta för nyfikna och intresserade noviser och mer erfarna! :)
  • Anonym (Sussi)
    Guldnovan skrev 2022-01-16 18:39:12 följande:
    Fascinerande att läsa ditt inlägg. Din insikt är verkligen komplett och du vet till och med storleken på en främlings kuk.

    Nu vet jag att han inte är stor nog och att vi inte har skönt tillsammans. Jag hade ingen aning faktiskt Hur är det mina två tidigare män, var deras storlek ok? Hade vi skönt? Jag är så tacksam över att du berikade tråden med din visdom.
    Oj missade följande inlägg i tråden... Vad somliga utger sig för att veta nåt om andras privata förhållanden. Sierskor? Ha, ha, ha. Har sett typ samma i andra trådar. Jobbigt.
  • Anonym (Kille)
    Guldnovan skrev 2022-01-14 21:54:13 följande:

    Har du irrat in dig på sk gaping? Det är längre bort på skalan än "vanligt "analsex. De mest avancerade är troligen helt förstörda i ringmusklerna. Efter vanligt analsex sluter sig anus precis som när du bajsat.

    Det finns till och med kvinnor som provocerar ett framfall både i vagina och anus så allt är på utsidan. Men det är extremt. Stackars kvinnor...de måste ha svårt att leva ett normalt liv.


    Pratar du om fisting analt och vaginalt, det verkar vara som med analsex vissa gillar det och andra inte, undersökningen visade hur många som har testat analsex, men hur många är det som egentligen gillar det, kan ni kvinnor svara hur många av er gillar verkligen eller inte analsex samt fisting tänker då främst vaginalt fisting?
  • Anonym (Sussi)
    Anonym (Kille) skrev 2022-01-17 07:15:05 följande:
    Pratar du om fisting analt och vaginalt, det verkar vara som med analsex vissa gillar det och andra inte, undersökningen visade hur många som har testat analsex, men hur många är det som egentligen gillar det, kan ni kvinnor svara hur många av er gillar verkligen eller inte analsex samt fisting tänker då främst vaginalt fisting?
    Vill testa analsex men inte fisting när jag inte fött barn vaginalt tror jag det blir svårare alltför tight tror jag. Blir man inte ut tänjd förresten av fisting? Nån som vet kanske.
  • Guldnovan
    Anonym (Sussi) skrev 2022-01-17 09:02:41 följande:

    Vill testa analsex men inte fisting när jag inte fött barn vaginalt tror jag det blir svårare alltför tight tror jag. Blir man inte ut tänjd förresten av fisting? Nån som vet kanske.


    Nej man blir inte större av fisting. Vi klarar att klämma ut barn och de är ju större.
  • Anonym (Kille)

    Men jag förstår om man inte vill ta risken med fisting innan man har skaffat barn.

  • Anonym (kille 27)

    vilken är eran favorit ställning vid anal penetration? 
    Min är liggandes på sida med uppdragna ben så att rumpan blottas. Annars gillar jag att stå på knä/rida-position. Men framförallt viktigt att p-punkten stimuleras 

  • Anonym (WifeyLatino)

    Jag är en milfig kvinna som gillar analsex, men endast när jag är förbered, dvs jag är ordentligt ren och sköljd i stjärten en bra bit upp så att jag kan ta hela kukens längd utan att ens riskera att den skulle bli smutsig. Jag smörjer mig och rvättar dessutom både sköte och rumpa med lite tandkräm så den enda doften och smaken som möter honom blir mint. Killar gillar ju trenden med att både slicka och knulla oss tjejer i rumpan. Det är ofta att man får en tunga uppkörd under förspelet och då är det skönt att veta att det är 110% rent och väldoftande. Min partner gillar det och jag njuter av det. Likaså när han slickar mitt sköte samtidigt som han sticker in en finger i rumpan. Det är ofta då jag kommer första gången.
    själva penetreringen är alltid svår för mig eftersom jag är så trång, så han får jobba med tunga och fingrar innan jag är redo.
    För mig är renlighet och att man är helt fräsch viktigast. Annars blir det inget.

  • Anonym (Kille)
    Anonym (WifeyLatino) skrev 2022-02-05 19:25:25 följande:

    Jag är en milfig kvinna som gillar analsex, men endast när jag är förbered, dvs jag är ordentligt ren och sköljd i stjärten en bra bit upp så att jag kan ta hela kukens längd utan att ens riskera att den skulle bli smutsig. Jag smörjer mig och rvättar dessutom både sköte och rumpa med lite tandkräm så den enda doften och smaken som möter honom blir mint. Killar gillar ju trenden med att både slicka och knulla oss tjejer i rumpan. Det är ofta att man får en tunga uppkörd under förspelet och då är det skönt att veta att det är 110% rent och väldoftande. Min partner gillar det och jag njuter av det. Likaså när han slickar mitt sköte samtidigt som han sticker in en finger i rumpan. Det är ofta då jag kommer första gången.
    själva penetreringen är alltid svår för mig eftersom jag är så trång, så han får jobba med tunga och fingrar innan jag är redo.
    För mig är renlighet och att man är helt fräsch viktigast. Annars blir det inget.


    Håller med att det annars blir äckligt men är det inte just det som många verkar tända på?
Svar på tråden Analsex?