• jazzkatt

    Hjälp mig hitta snygga kläder o smycken - tänk klassiskt kvinnligt och boho! Snälla! :)

    Hej på er!

    Det är dags för den här försummade småbarnsmamman att uppgradera sin stil!

    Jag har i nuläget nästan inga sommarkläder alls, och har överlag dåligt med kläder förutom väldigt basic vardagskläder. Kombinationen av att ha två småbarn hemma, inte vara insatt i utbudet/inte så intresserad av att shoppa samt att jag lätt blir överväldigad av utbudet gör mig ganska passiv. Sedan blir det något panikköp i närmsta stora klädkedja som jag i efterhand tyckte var lite väl tantigt eller tråkigt.

    Nu är jag väldigt angelägen och att rusta upp min garderob och börja ta hand om mitt yttre men snälla, kan jag få hjälp av er shoppinginsatta människor? :) Tänker både på butiker och märken.

    De stilar jag gillar är liksom boho och klassisk kvinnligt om det säger nåt :O Gärna figursytt, upplever alltför mycket maxi och det passar inte min kroppsform alls. Har vanligtvis storlek 38/40, lite större nertill än upptill.

  • Svar på tråden Hjälp mig hitta snygga kläder o smycken - tänk klassiskt kvinnligt och boho! Snälla! :)
  • Meddelande borttaget
  • callmepreggoornot
    Mortiscia80 skrev 2024-04-07 18:00:02 följande:

    Kolla på Shein :) De har bra priser och helt ok kvalitet.


    Snarare kolla Vinted. Shein eller Temu behöver inte fler kunder.
  • Rosadrömmar
    callmepreggoornot skrev 2024-04-07 18:09:10 följande:

    Lite gammal tråd som blivit uppdragen med affiliatelänkar ;)


    Oj den är från 2020
Svar på tråden Hjälp mig hitta snygga kläder o smycken - tänk klassiskt kvinnligt och boho! Snälla! :)