• Kit83

    Besked från fond

    Hej,

    Finns det någon som vet när man kan förvänta sig svar från stiftelse/fond om man får bidrag som man sökt eller inte?

  • Svar på tråden Besked från fond
  • Dennadagdettaårdennastund

    Det är väldigt olika. Kontakta stiftelsen istället! Vilka har du sökt hos?

  • Dennadagdettaårdennastund
    Kit83 skrev 2020-07-07 16:13:13 följande:

    Ok, tack ska kolla.Tror.dock.det.står.att.inga.sådana.svar.kan.ges.

    Pro.patria


    Okej ja de har jag sökt hos förrut, förra året fick jag, och det tog nog ca 3v innan jag fick besked och pengarna kom in direkt. Pengarna hann komma innan jag fick skriftligt besked. I år fick jag avslag och det tog nog ca 5-6v att få det svaret. Vet inte varför jag fick avslag i år, det stod inte. Kanske har det med corona att göra? Att de blir mer restiktiva?
  • Kit83

    [quote=80509169][quote-nick]Dennadagdettaårdennastund skrev 2020-07-07 17:34:59 följande:[/quote-nick]Okej ja de har jag sökt hos förrut, förra året fick jag, och det tog nog ca 3v innan jag fick besked och pengarna kom in direkt. Pengarna hann komma innan jag fick skriftligt besked. I år fick jag avslag och det tog nog ca 5-6v att få det svaret. Vet inte varför jag fick avslag i år, det stod inte. Kanske har det med corona att göra? Att de blir mer restiktiva?[/

    Ok får hålla tummar och tår

  • Kit83

    Hm snart 6 veckor sedan jag skickade in ansökan. Bäst att förbereda sig på att den blev avslagen känns det som. Kansliet är stängt till 24/8, vill inte vänta så länge ????

Svar på tråden Besked från fond