• Anonym (Ts)

    Ta satsen i munnen?

    Min kille tjatar alltid om att jag ska ta sperman i munnen och att det är vanligare än man tror.

    Gör era sexpartners det? Eller gör ni som tjejer det?

    Tycker inte om de särskilt mycket men han får det att låta som att de flesta gör så.

  • Svar på tråden Ta satsen i munnen?
  • Anonym (K)

    Det är nog ganska vanligt men det spelar ingen roll, för han är tillsammans med dig och ingen annan. Annars kan han ju be om en avsugning av någon annan om det inte passar. Du gör som du vill men du ska aldrig göra något sexuellt mot din vilja.

    Jag gillar inte att ta satsen i munnen för det smakar vedervärdigt, nästan så jag kräks, annars har jag inga problem med det.

  • Anonym (Nej)

    Nej, det gör jag inte. Och nej, så vanligt är det inte. Din pojkvän låter porrskadad. I porrfilmer är det vanligt, men inte i verkligheten om man inte lever med en porrskadad pojkvän.

    Och kom ihåg, du ska aldrig göra något som du inte själv vill.

  • Anonym (Anonym)

    På min man gillar jag det men inte på mina ex. Så gör ingenting du inte vill.

  • Anonym (Man)

    Dom flesta jag varit med har tagit satsen i munnen. Vissa varje gång, andra lite då och då och några få inte alls.


    Men det är skit samma vad andra gör. Det är vad DU känner dig bekväm med och vill som spelar roll. Och i all ärlighet, om din kille inte respekterar det är han ett själviskt rövhål...

  • Anonym (Em)

    Ja, jag tar i munnen. Det smakar ju inte gott, men jag har ingenting emot det. Bara att ta en klunk vatten efteråt för att skölja bort det.

  • Anonym (Bara jag...)

    Det är bara Du som ska avgöra om du ska ta det i munnen. Obehagligt med en kille som tjatar om det, låter väldigt barnsligt.

    Själv tar jag gärna satsen i munnen tycker att det är ganska upphetsande att känna när det sprutar....och smaken kan vara väldigt olika. Men sällan som jag tyckt det smakat illa. Oftast ä smaken helt ok

  • Asiaten87

    Jag förmodar att alla gör olika, men du ska inte göra något som inte känns bra för dig själv.

    Om du inte gillar det av någon anledning så får han respektera det. Be han att testa o ta satsen i hans mun o fråga om det är gott.:P

  • Anonym (Kvinna 41)

    Ett ex tog jag satsen i munnen varje gång vi hade sex. Han sperma smakade nästan ingenting och gick lätt att svälja. Något ex vägrade jag ta den i munnen för det smakade så äckligt att jag spydde av det. Nuvarande har jag tagit det i munnen ibland när jag känner för det men oftast inte. 

Svar på tråden Ta satsen i munnen?