• Anonym (Älskarinnan)

    Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

    Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

    Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

    Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

    Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

    Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

    Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

    Frågor på det?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

    Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

    Jag kan vara precis vem som helst!

    Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

    Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

  • Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Smartast)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-12 16:49:12 följande:
    Ja, kära nån... tro vad du vill.

    *på tal om intelligens* Tungan ute
    Jag tror inte. Jag vet. Det är det som gör mig smart. 
  • Anonym (Älskarinnan)
    Xenia skrev 2020-09-12 17:49:57 följande:

    Jag anser att TS är narcissist. Vet inte varför hon startade tråden om inte för att skryta. Det är ju inte som att hon har några frågor.


    1. De har en överdriven självbild och tror att de är viktigare än vad de faktiskt är 

    2. De saknar empati
    ---
    5. De tycker sig stå över regler och lagar

    www.expressen.se/halsoliv/psykologi/6-tecken-pa-att-du-har-traffat-pa-en-riktig-narcissist-/
    Varför menar du att jag skulle ha några frågor?
    Jag lämnade öppet för andra att fråga, läste du ens min ts?

    Och så inser jag att du nog är den där anonyma som härjar i vissa trådar och pekar ut folk här och där som just... narcissister.

    *facepalm*
  • Anonym (Älskarinnan)
    Xenia skrev 2020-09-12 17:49:57 följande:

    Jag anser att TS är narcissist. Vet inte varför hon startade tråden om inte för att skryta. Det är ju inte som att hon har några frågor.


    1. De har en överdriven självbild och tror att de är viktigare än vad de faktiskt är 

    2. De saknar empati
    ---
    5. De tycker sig stå över regler och lagar

    www.expressen.se/halsoliv/psykologi/6-tecken-pa-att-du-har-traffat-pa-en-riktig-narcissist-/
    Och sen undrar jag varför du valde bort punkterna 1,4 och 6.
    Var det för att det inte riktigt stämde med vad jag skrivit och att din teori därmed föll?
  • Anonym (F)

    Hon har ägnat hela dagen åt sin tråd så denna lördag har hon knappast lyckats lägra en annan kvinnas man.

    Tycker det är mest tragiskt att man är stolt över att vara den andra kvinnan.

  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (F) skrev 2020-09-12 18:19:28 följande:

    Hon har ägnat hela dagen åt sin tråd så denna lördag har hon knappast lyckats lägra en annan kvinnas man.

    Tycker det är mest tragiskt att man är stolt över att vara den andra kvinnan.


    Ja, tänka sig att jag lagt en ledig och gråkulen dag på att sitta inne vid datorn. Tänka sig!

    Ska inte träffa någon ikväll heller för den delen, idag är det morgonsrocksmys hela dagen lång. 

    Stolt vet jag inte om jag är, man jag trivs med tillvaron som det du kallar "den andra kvinnan".
  • Anonym (Självbedrägeri javisst)

    Vettefan om jag tycker att en älskarinna plockar några russin ut någon kaka. Hon får nog mest de smulorna som blir över i mån av tid faktiskt.

    Och det säger jag i egenskap av att ha haft alla möjliga roller som partner, bedragen, bedragare och älskarinna.

    Men är man nöjd med att vara andrahandsvalet och ett knullhål så är ju det toppen!

  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-09-12 18:35:45 följande:

    Vettefan om jag tycker att en älskarinna plockar några russin ut någon kaka. Hon får nog mest de smulorna som blir över i mån av tid faktiskt.

    Och det säger jag i egenskap av att ha haft alla möjliga roller som partner, bedragen, bedragare och älskarinna.

    Men är man nöjd med att vara andrahandsvalet och ett knullhål så är ju det toppen!


    Jag tar det bästa han har att erbjuda, jag vill inte ha hans vardagliga liv. Jag vill inte ha hans ungar och inte heller hans fru eller deras vardagslunk.

    Jag må vara ett som du säger "knullhål", det gör så lite då han är min knullkuk!

    Knullkukarna brukar ofta vara väldigt generösa, vet inte hur många fina middagar och boende på fina hotell jag blivit bjuden på.
    Det har sina fördelar att vara "knullhål" som du så fint påpekar.

    Sen vet jag inte om man är ett andrahandsval när mannen i fråga lämnar sin familj för sin älskarinnas skull... vad tror du?
  • nénuphar
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-12 18:12:25 följande:

    Varför menar du att jag skulle ha några frågor?

    Jag lämnade öppet för andra att fråga, läste du ens min ts?

    Och så inser jag att du nog är den där anonyma som härjar i vissa trådar och pekar ut folk här och där som just... narcissister.

    *facepalm*


    Fast du har inte besvarat en enda av mina heller..? Jag förmodar att Xenia syftar på att man i ett diskussionsforum brukar vilja just diskutera, stöta och blöta frågor. Inte bara provocera med ord som en slags verbal mooning (även om det också kan vara kul).
  • Anonym (Smartast)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-12 18:43:11 följande:
    Jag tar det bästa han har att erbjuda, jag vill inte ha hans vardagliga liv. Jag vill inte ha hans ungar och inte heller hans fru eller deras vardagslunk.

    Jag må vara ett som du säger "knullhål", det gör så lite då han är min knullkuk!

    Knullkukarna brukar ofta vara väldigt generösa, vet inte hur många fina middagar och boende på fina hotell jag blivit bjuden på.
    Det har sina fördelar att vara "knullhål" som du så fint påpekar.

    Sen vet jag inte om man är ett andrahandsval när mannen i fråga lämnar sin familj för sin älskarinnas skull... vad tror du?
    ...och nu erkände du att du bara är en simpel hora. Patetiskt att du kallar dig älskarinna när du låter dig bjudas av generösa torskar. Kräksmak på den. 
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!