• Anonym (Älskarinnan)

    Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

    Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

    Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

    Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

    Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

    Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

    Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

    Frågor på det?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

    Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

    Jag kan vara precis vem som helst!

    Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

    Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

  • Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Avenia

    Fräscht att anklaga kvinnan för hans otrohet! Du går männens ärenden. Det är mannen som bedrar oavsett hur behaglig kvinnan är. Inse det. Det är inte en kvinnas jobb att se till att behaga sin man. Det är nya tider nu...

    Man är två vuxna i ett förhållande men du verkar anse att endast kvinnan har ett ansvar och att hon kan beskyllas för hans otrohet. Den dagen du blir bedragen (dina älskare har redan andra bakom DIN rygg!), kommer du då beskylla dig själv?

    Ligg med männen du, de hittar någpn annan sopa ändå, men kom inte med internaliserat kvinnoförakt.

  • Anonym (Älskarinnan)
    Avenia skrev 2020-09-13 18:58:19 följande:

    Fräscht att anklaga kvinnan för hans otrohet! Du går männens ärenden. Det är mannen som bedrar oavsett hur behaglig kvinnan är. Inse det. Det är inte en kvinnas jobb att se till att behaga sin man. Det är nya tider nu...

    Man är två vuxna i ett förhållande men du verkar anse att endast kvinnan har ett ansvar och att hon kan beskyllas för hans otrohet. Den dagen du blir bedragen (dina älskare har redan andra bakom DIN rygg!), kommer du då beskylla dig själv?

    Ligg med männen du, de hittar någpn annan sopa ändå, men kom inte med internaliserat kvinnoförakt.


    Vet du vad?
    Du har faktiskt missförstått precis allt.

    Lugna ner dig lite, det är inte bra för hälsan att hetsa upp sig för mycket i onödan.
  • Anonym (Smartast)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 20:03:27 följande:
    Vet du vad?
    Du har faktiskt missförstått precis allt.

    Lugna ner dig lite, det är inte bra för hälsan att hetsa upp sig för mycket i onödan.
    Som om du skulle bry dig om någon annans hälsa. 
  • Anonym (T)

    Du är som sagt enbart ett vandrande hål med kass självkänsla. Hade du gillat dig själv så hade du skaffat dig en man som hade tyckt om dig och din själ, kärringar som söker upptagna män är enbart osäkra hål.

  • Anonym (Russin? Man plockar småbitar/smulor!)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 15:24:30 följande:
    Fast saken är den att jag inte vill ha det han delar med frun.
    Han är min "leksak" och vi leker när båda har tid och möjlighet!

    Jag är inte intresserad av hans familjeliv öht.
    Varför är du inte intresserad av familjeliv? Det är jag. Ofta önskar jag att han skulle lämna min fru för mig, men det är en hopplös önskan. Han finns där på sätt och vis för mig ändå...ibland. Men det är inte samma sak som det han delar med sin fru. Fast jag är så hopplöst kär att det han kan ge gör mig överlycklig...jag kan hata honom ibland men så plingar telefonen till med ett "önskar jag var hos dig istället" tex. om han är på nån familjetillställning med svärföräldrar osv. Då älskar jag honom igen.
  • Anonym (Beata)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 15:30:00 följande:

    Klart jag bemöter dig. Men att "ta till" mig ditt nonsens? 

    Din analys är totalt felaktig men jag kan inte klandra dig för att du tror att det ligger till så.

    Jag har inget "behov" av att skriva här, detta var mitt lilla helgnöje när jag inte hade något annat inbokat. Inte mer än så. Som väcktes i en annan tråd som jag deltog i.

    Hade du läst vad jag skrivit så hade du vetat varför jag väljer de upptagna männen.

    Du behöver inte forsätta din amatöranalys, din förmåga är för dålig. Hoppas att du är bättre på sånt irl. För din egen skull.


    Som sagt, sättet du skriver på säger mer om dig än du tror.

    Varför känner du att du måste försvara dig? Hade du varit helt lycklig i din situation hade du inte valt att ha ett ?helgnöje? där du beskriver hur du medvetet gör andra människor illa. Även om fruarna och flickvännerna inte vet om något, så gör du dem illa och njuter av att du ?tagit deras man för att de inte kan tillfredsställa honom?.

    De flesta människor vill inte göra andra illa för sin egen vinnings/lyckas skull, och måste man göra det för att själv må bra, så säger det mycket.

    Du skriver att det jag säger är nonsens, men frågan är ju fortfarande varför du väljer att behandla andra på det här sättet.

    Du hade kunnat ha massa fri sex utan krav med singelmän. Att säga att det är ?enklare med gifta? stämmer ju inte.

    Du kommer ju säkert svara snäsigt på det här också men ställer frågan ändå:

    Tycker du verkligen att det är ok göra handlingar som skadar andra för att själv må bra? Om ja - varför tror du att det är så? Om nej - varför väljer du då inte singelmän istället?
  • Anonym (DrLaura)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 18:24:28 följande:
    Nej, inget jag är stolt över. 
    Det innebar mest kompikationer.

    Skrev det mest för att vissa "lyckligt gifta" fruar här inne tror för mycket om sig själva.
    En dag kanske mannen kommer hem och levererar nyheten att han vill lämna henne för en annan... 
    Varför så mycket agg emot gifta kvinnor? På vilket sätt menar du de "tror för mycket om sig själva" bara genom att vara lyckligt gifta?

    Till skillnad från andra tror jag inte alls du är empatistörd - snarare att någon gjort dig illa någonstans och att detta är din personliga lilla vendetta. Jag blir inte provocerad heller, snarare genuint intresserad av vad som får en människa att medvetet vilja såra andra och försöka provocera i en tråd. Desperat grepp.
  • Anonym (tobbe)

    Du har aldrig tänkt på att det kanske inte är att du har något som männens fruar inte har? Det kan ju bara vara så att vissa män ligger runt och har svårt att hålla sig till en och då tycker att det är bra med såna som dig som dom kan ligga med. En kk samtidigt som dom har en kk hemma som dessutom hjälper till med hushåll och familj. Det betyder troligen inte att du är speciell du är bara enkel att ha vid sidan om. Sen är det inte schysst mot deras fruar varken från din eller deras sida och vill du bara ha sex så kan jag garantera dig att det finns gott om singel män som inte vill stadga sig och som inte skulle ha något problem att ha dig som kk så att det är en lam ursäkt att det inte skulle finnas sådana män. Skulle tro att det i många fall är lättare att hitta dom.

  • Anonym (h)

    Sällan har jag skådat så många kränkta, speciellt kvinnor, som i denna tråd!

    Ts, jag har full förståelse för dig. Vill man inte ha en karl utan bara suga ur det godaste så gör du på det mest effektiva sättet.
    Dra ur det godaste, sen kan han åka hem till bajsblöjor, barnskrik och sin trötta fru.

Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!