• Anonym (middle)

    Killar som är oskuld är omanliga

    En kille som är oskuld och får höra att tjejer/kvinnor tycker att oskulder är omanliga och osexiga, vad tror ni att han tänker/känner?

  • Svar på tråden Killar som är oskuld är omanliga
  • Anonym (William)
    Anonym (Q) skrev 2020-09-20 21:05:45 följande:

    Är man ung och träffar en man i 20 års åldern är det en helt annan sak om han oskuld än när man vill träffa en man att bilda familj med. Det är helt ointressant med en man som är över 30 och oskuld. Ryser bara vid tanken.


    Nu kommer jag göra en copypaste på det jag lägger in här mot andra i tråden, men vad exakt har hänt så fruktansvärt för dig med oskulder? Har dessa herrar fått fnatt och bara dragit? Snetänt? Misshandel? Börjat vänsterprasslat? Tror vad jag vill så länge.
  • Anonym (Är dem?)

    Jag kanske har läst för mycket Tempelriddaren Arn nu, men många tempelriddare var ju kyska och oskulder. Har svårt att tänka mig något mer manligt eller sexigt för den delen än en riddare med svärd, rustning osv. att locka till synd.

    Inte ett dugg omanligt. Tvärtom.

  • Anonym (whatever)

    Mått jävligt dåligt under en ganska lång period nu och funderar på självmord mer eller mindre varje dag nu för tiden. En stor anledning till det är att jag är 25+ och har mindre erfarenhet av tjejer än vad många killar som är 10 år yngre än mig har.
    Kom in på den här tråden av en slump och ser att alla tjejer skriver att dom mer eller mindre spyr bara av tanken på en kille som är oskuld. Kände att det var droppen.
    Det värsta av allt är att jag tror att jag hade varit en grymt bra pojkvän, kanske inte längre eftersom jag mår som jag mår men för ett par år sedan. Synd att ingen gav mig en chans att visa det.

  • Anonym (Q)
    Anonym (Är dem?) skrev 2020-09-20 21:39:58 följande:

    Jag kanske har läst för mycket Tempelriddaren Arn nu, men många tempelriddare var ju kyska och oskulder. Har svårt att tänka mig något mer manligt eller sexigt för den delen än en riddare med svärd, rustning osv. att locka till synd.

    Inte ett dugg omanligt. Tvärtom.


    Ja för normerna har inte alls ändrats de senaste 1000 åren......
  • Bertil10
    Anonym (middle) skrev 2020-09-18 08:27:00 följande:

    En kille som är oskuld och får höra att tjejer/kvinnor tycker att oskulder är omanliga och osexiga, vad tror ni att han tänker/känner?


    Känslan är nog skamfylld och otillräcklig, men med samma dualistiska logik så är det okvinnligt att ha legat runt.
  • Anonym (M35)
    Anonym (whatever) skrev 2020-09-20 21:55:27 följande:

    Mått jävligt dåligt under en ganska lång period nu och funderar på självmord mer eller mindre varje dag nu för tiden. En stor anledning till det är att jag är 25+ och har mindre erfarenhet av tjejer än vad många killar som är 10 år yngre än mig har.

    Kom in på den här tråden av en slump och ser att alla tjejer skriver att dom mer eller mindre spyr bara av tanken på en kille som är oskuld. Kände att det var droppen.

    Det värsta av allt är att jag tror att jag hade varit en grymt bra pojkvän, kanske inte längre eftersom jag mår som jag mår men för ett par år sedan. Synd att ingen gav mig en chans att visa det.


    Som jag har skrivit tidigare i tråden var jag 30 när jag hade sex första gången så det finns kvinnor som inte har brist på tidigare erfarenhet som en dealbreaker.

    Om du går i självmordstankar skulle jag dock råda dig att söka hjälp. Jag tror att du mycket väl kan göra en kvinna otroligt lycklig om du bara kommer till den punkten att du mår bra när du är själv först.
  • Anonym (Strunta i)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-09-20 20:45:48 följande:

    Kvinnor med barn är en dealbreaker. Det är skadat gods och jag är inte direkt ensam om att tycka det.


    Tack för informationen, den är helt irrelevant i diskussionen men fint att du delade med dig ;)
  • Anonym (Strunta i)
    Älskar vintern skrev 2020-09-20 20:55:52 följande:

    Blir inte det här ett slags moment 22? Många kvinnor vill ha erfarna män. Men de erfarna männen var ju också oskulder en gång i tiden. Någon lärde ju upp dem. Om ingen lär upp oskulder, kommer inga erfarna män existera. Hur tänker ni kvinnor som inte vill ha oskulder om det? 

    Jag har själv tagit en mans oskuld. Han var 24 år då. 


    Det är ju skillnad om man träffar en oskuld när man är jätteung, då är det ju inget konstigt. Nu som 40+ är det inget jag är intresserad av
  • Anonym (Strunta i)
    katrinp skrev 2020-09-20 21:05:31 följande:

    Jag tror att det hade varit Super jobbigt för honom.

    Däremot kan jag berätta att min man, som var oskuld när vi träffades, var och fortfarande är den sexigaste mannen jag någonsin har träffat.

    Oskulder behöver man ha lite tid med och lära dem till skillnad från de som legat med massor av kvinnor och förutsätter att alla gillar exakt samma saker. Alltid när man har sex med någon ny så tar det lite tid innan man vänjer sig vid varandra och hittar exakt vad den andra gillar. Oavsett tidigare erfarenhet.


    Och det är det man vill slippa - att de behöver tid att lära sig. Har aldrig träffat någon som förutsätter att alla gillar samma saker.
  • Överste Senap
    Anonym (whatever) skrev 2020-09-20 21:55:27 följande:

    Mått jävligt dåligt under en ganska lång period nu och funderar på självmord mer eller mindre varje dag nu för tiden. En stor anledning till det är att jag är 25+ och har mindre erfarenhet av tjejer än vad många killar som är 10 år yngre än mig har.

    Kom in på den här tråden av en slump och ser att alla tjejer skriver att dom mer eller mindre spyr bara av tanken på en kille som är oskuld. Kände att det var droppen.

    Det värsta av allt är att jag tror att jag hade varit en grymt bra pojkvän, kanske inte längre eftersom jag mår som jag mår men för ett par år sedan. Synd att ingen gav mig en chans att visa det.


    Jag blev inte av med oskulden förrän jag var 30 och vet precis hur det känns att vara oönskad. Men jag träffade en kvinna som inte brydde sig och hon är numera min fru.

    Och det tog inte lång tid alla att lära sig hur man tillfredsställer en kvinna som vissa antyder.

    Det finns uppenbarligen flera inskränkta kvinnor som tycker att en oskuld är en dealbreaker men med den människosynen är det knappat tjejer du vill ha i alla fall. Sök hjälp för din depression och oavsett vad dessa empatilösa kärringar anser, det finns kvinnor som inte alls bryr sig om han är oskuld givet att resten klaffar.
Svar på tråden Killar som är oskuld är omanliga