• Anonym (middle)

    Killar som är oskuld är omanliga

    En kille som är oskuld och får höra att tjejer/kvinnor tycker att oskulder är omanliga och osexiga, vad tror ni att han tänker/känner?

  • Svar på tråden Killar som är oskuld är omanliga
  • Anonym (Strunta i)
    Överste Senap skrev 2020-09-20 14:48:07 följande:

    Och hur många år tog det för dig innan du kunde knulla med finess?


    Det går du väl fråga mina partners ;)
  • Överste Senap
    Anonym (Strunta i) skrev 2020-09-20 14:54:17 följande:

    Det går du väl fråga mina partners ;)


    Du har ingen koll på det själv alls? Du kan inte ens gissa?
  • Anonym (H)
    Anonym (Strunta i) skrev 2020-09-20 14:47:14 följande:
    Att lära sig vad man verkligen njuter av och vill ha i sitt sexliv tar ju ett tag. Att knulla i sig kan nog de flesta klara av men det ska ju till finess och känsla också :)
    Det tar ett tag för kvinnor ja, män är betydligt snabbare med sådan, de onanerar, fantiserar och tittar på porr mer och utforskar på så sätt sin sexualitet mer än kvinnor gör oavsett om de har partner eller inte. Det är därför sex oftare blir dålig för unga tjejer, de vet inte vad de vill och då blir det naturligtvis som killen vill eftersom han oftare har en ide om vad han vill göra. 
  • Anonym (Strunta i)
    Anonym (H) skrev 2020-09-20 15:28:44 följande:

    Det tar ett tag för kvinnor ja, män är betydligt snabbare med sådan, de onanerar, fantiserar och tittar på porr mer och utforskar på så sätt sin sexualitet mer än kvinnor gör oavsett om de har partner eller inte. Det är därför sex oftare blir dålig för unga tjejer, de vet inte vad de vill och då blir det naturligtvis som killen vill eftersom han oftare har en ide om vad han vill göra. 


    Det var en grov generalisering. Det finns många unga kvinnor som lär känna sin kropp och onanerar och kollar porr etc. Tror det snarare beror på personlighet.
  • Anonym (Strunta i)
    Överste Senap skrev 2020-09-20 15:05:59 följande:

    Du har ingen koll på det själv alls? Du kan inte ens gissa?


    Nej det är rätt omöjligt. Jag har alltid älskat sex och har övat flitigt så ;) Däremot växer ju preferenser etc fram under åren, man blir mer säker på vad man vill ha och gillar och absolut inte vill vara utan.
  • Anonym (H)
    Anonym (Strunta i) skrev 2020-09-20 17:53:02 följande:

    Det var en grov generalisering. Det finns många unga kvinnor som lär känna sin kropp och onanerar och kollar porr etc. Tror det snarare beror på personlighet.


    Ja det är naturligtvis en generalisering och beror på personlighet men statistiken är rätt tydlig där, även om det långsamt ändrar sig, killar onanerar mer. Kvinnor brukar ju själva påtala det också att de ofta hittar sin sexualitet rätt sent, 40+ sådär..
  • Anonym (MANSSKULDEN)
    Anonym (Strunta i) skrev 2020-09-20 14:33:33 följande:
    Det är skillnad på att veta i teorin och göra det i praktiken. Tror inte många kvinnor är intresserade av att vara övningsobjekt för en vuxen person som ska funka sig fram.
    Ok menar du att killar ska öva på prostituerade då eller?
  • Anonym (Q)
    Anonym (Strunta i) skrev 2020-09-20 14:31:30 följande:
    Jag har aldrig i hela mitt liv träffat på män som inte vill att partnern ska njuta och som bara knullar för egen njutning - vare sig engångsligg eller i förhållanden och jag är medelålders. Jag tar ansvar jo, din kommentar är rätt rolig. Intresserad av att göra det bra? Han är ändå fumlig, har ingen aning om vad han ska göra och vad han tycker om för saker sexuellt. Är noll intresserad av att vara ett övningsobjekt. Vill ha en partner som har samma sexuella preferenser och vet vad han gör.
    Precis! Vem villl vara sexuell försökskanin i vuxen ålder när man är redo att bilda familj?
    Har man inte haft sex innan 30 får man närmast skylla sig själv om man försuttit sina chanser. Liiiite sent att vakna då.
  • Anonym (William)
    Anonym (Renen) skrev 2020-09-18 15:35:01 följande:

    De som har något emot oskulder vet med sig att om de inleder en relation så har de ingen kontroll över relationen på samma sätt som med en som potentiellt lekt av sig.

    Att vara oskuld är oftast kopplat till pengar och status som sedan utvecklas i andra svagheter och avvikande i det sociala. Om en oskuld får bättre självkänsla, så faller det andra ofta på plats. I detta kommer risken att oskulden/mindre erfarna vill testa annat, vilket måste accepteras likväl som att ens partner har haft tidigare relationer.

    Accepteras inte detta så är relationen inte ömsesidig, och ena eller andra kommer känna sig underkastad den andre.

    Det är inget fel på oskulden i sig, då jag har aldrig hört någon säga att de tycker ens partner har legat med för få. Däremot så finns det något som att ha legat med för många.

    Gör Google sökning på att partnern har legat med "för få", och jämför med "för många" så vet du vad som är mer accepterat. De som är emot oskulder är rädda för det sämre skenet.


    Så om jag förstår dig och alla andra rätt här;

    Jag som oskuld man & strax över 30 år (tack gudskelov för anonymiteten här...) ska omedelbums bjuda ut mig till att bli ett köttstycke på stan för alla tjejer som jag kan stöta på, ljuga på Tinder osv för att få en snabb dejt för bara ett dunk OCH detta ska ge MIG bättre självkänsla?!?!?!

    Är ni allihop helt från vettet?! Har tame faan kompisar som dunkat friskt runt, skaffat unge och skiljt sig, inte fasen är dem manligare/ordnade än mig!!! Dem är fortfarande lika desperata i blicken efter något/någon...

    På högstadiet & uppåt retades det friskt om vissa som var oskulder mm, på universitetet pratades ingenting alls om det. Hur tjejer tar emot att man är oskuld väl på sängkanten eller i hettan under nån dejt är helt individuellt ändå?!?!

    Har själv dejtat tjejer där jag berättat om mig själv och om tidigare relationer, det har funkat bra att träffas ändå. Varför vi inte klickade hade aldrig med detta och göra, basta!!!
  • Anonym (MANSSKULDEN)
    Anonym (Q) skrev 2020-09-20 18:54:21 följande:
    Precis! Vem villl vara sexuell försökskanin i vuxen ålder när man är redo att bilda familj?
    Har man inte haft sex innan 30 får man närmast skylla sig själv om man försuttit sina chanser. Liiiite sent att vakna då.
    Allt handlar inte om sex........
Svar på tråden Killar som är oskuld är omanliga