• Svar på tråden Är det ett plus??
  • Kexsmula

    Kanske om du testat väääldigt mkt för tidigt, men det är ju inte solklart alls så jag hade haft is i magen och väntat en vecka till och testa igen.

  • Levnudösen
    EdinaDina skrev 2020-10-09 04:01:57 följande:

    Är det ett plus??


    Jag skulle säga nej. Sådär har mina såna tester sett ut många gånger utan att det varit någon graviditet. Det är någon färg från testet som rinner fram med urinen. Den vita ytan blir typ ?rosa?. Behöver se ett jämt streck på rätt plats för att tro på positivt.

    Hoppas det kommer ett plus snart!
  • EdinaDina

    Jag testa väldigt tidigt a


    Kexsmula skrev 2020-10-09 04:08:19 följande:

    Kanske om du testat väääldigt mkt för tidigt, men det är ju inte solklart alls så jag hade haft is i magen och väntat en vecka till och testa igen.


  • MammaMu89

    [quote=80691644][quote-nick]EdinaDina skrev 2020-10-09 16:49:29 följande:[/quote-nick][/quote]

    Ser en svag svag linje, ta ett nytt test om nån dag eller så, så borde de va starkare om de är ett plus

  • Kexsmula

    Slösa inte pengar på fler tester innan du gått åtminstone 2-3 dagar över BIM. Själv har jag aldrig testat tidigare än BIM+7 eftersom jag inte vill bli besviken. Jag ser inget streck.

  • MammaMu89
    EdinaDina skrev 2020-10-11 09:54:55 följande:

    BMI -7 tidigt plus?


    Hur har de gått. Blivit något starkare?
  • villhaflerbarn

    Eftersom du tagit fler tester, om jag förstått rätt och de flesta ser man ett svagt till streck på så skulle jag säga att det är svagt positivt. Hur har det gått? 

Svar på tråden Är det ett plus??