• Soff

    Bim november 2020 - Första barnet

    Hittade ingen tråd för bim november -första barnet så tänkte jag skapar en ^^ tycker det känns bra med en tråd för oss som försöker med vårt första barn.

    Hoppas att detta blir den sista bim-tråden för mig och er därute <3 kom igen, nu ska det bli plus!!!!!

  • Svar på tråden Bim november 2020 - Första barnet
  • dudetten

    Om ÄL kom tidigare än förväntat, flyttas BIM fram då eller det blir samma BIM som innan? :)

  • Stickling
    dudetten skrev 2020-11-13 10:24:36 följande:

    Om ÄL kom tidigare än förväntat, flyttas BIM fram då eller det blir samma BIM som innan? :)


    Längden mellan ÄL och BIM varierar vanligen inte (brukar vara ca 14 dagar för de flesta) , så om ÄL blir tidigare, kommer BIM också bli det. :)
  • Stickling

    Grattis till alla som plussat! Sådan lycka <3 Det måste vara typ fyra pers som fått plus i tråden nu? Hoppas det blir många fler!

    Jag har inte stort hopp för egen del, hann bara med ett försök och det först efter ägglossningen, så det känns tråkigt. Vill bara komma förbi BIM nu så att vi kan börja om.

  • Vickan31
    Fruda skrev 2020-11-13 08:10:32 följande:


    Tog ett test imorse på BIM -3, var verkligen inställd på negativt då jag knappt haft några symptom alls och dem jag har haft brukar jag också få innan mens.

    Så lycklig är jag nu!!!! Längtar tills sambon kommer hem så jag kan berätta för honom.
    Stort grattis! Skrattande
  • Fruda
    Vickan31 skrev 2020-11-13 13:10:24 följande:

    Stort grattis! 


    Tack snälla du! Känns såklart helt overkligt <3
  • Snäckan92

    Hej.

    Har en fundering.

    Jag och min sambo försöker bli gravida och har haft oskyddat sex sedan september (nexplaton innan).

    Jag hade mens 14-17e Oktober och då äl (enligt min app) 27e oktober. Vi hade sex under och kring äl, kännde äl-smärtor (typ mensvärk). Har beräknad mens på måndag , 16 november (appen brukar stämma), men började blöda lite lätt 10e november och blödde "som mens" tills igår.

    Kan min mens ha kommit innan, eller kan jag vara gravid? Tänkte köpa ett early-test, men undrar mest om mensen kan komma sånära äl?

    För om jag inte hade äl 27e , varför hade jag då sådana smärtor?

    Hjälp mig mer er kunskap ????

  • pyjamasparty22
    KNAS2 skrev 2020-11-12 20:39:31 följande:

    Kämpa på!

    Jag har också cirka 6 dagar sen ÄL. Dock känner jag mig mer tillfreds denna gång och funderar på om jag kan lyckas hålla mig med och testa till BIM (Det säger jag nu... Fråga mig om en vecka så är jag kanske inte lika lugn, haha,).

    Tänk på att det snart är helg och den går ALLTID snabbt och vips så är det snart BIM för dig.


    Jag hoppas det!!

    Har tagit det ganska lugnt denna cykeln men när det närmar sig så kan man inte låta bli! Lyckades du sexa på äl?
  • Sherri2

    Jag har BIM 18 november (om fem dagar). Vågar inte hoppas än men det enda jag kan tänka på är om jag är gravid eller inte. Håller tummarna för alla i tråden! Och grattis till er som redan plussat!!

Svar på tråden Bim november 2020 - Första barnet