• EMKR

    BIM December 2020-Första barnet

    Hej!

    Startar denna grupp för oss som försöker till ett plus med första barnet:).

    Jag hoppas att ni vill hänga med mig här i december gruppen! Men hoppas även att det blir våran sista:D

    Håller tummarna och så kör vi nu tjejer! <3

  • Svar på tråden BIM December 2020-Första barnet
  • SMEL

    Har bim imorgon.. Men idag fick jag typ bruna spottings eller vad man ska kalla det inget rött alls i ?. Pågått i bara 1 timma och 30 min bara små små fläckar i en binda jag la i trosan för tänkte att nu kommer mensen. Nu har molvärk en nästan försvunnit helt o hållet och det där bruna med. Fattar nada. Har bara små ont i korsryggen nu. Men väldigt mild.

    Tog ett clearblue ultra tidigt 6dagar innan mens i förrgår. Som va väldigt vagt två sträck. Men rfsu vanliga stickor ger typ inge utslag vad jag kan se haha. Och brösten ömmar fortfarande med massor av blodådror.

  • Tokan123
    SMEL skrev 2020-12-15 22:06:38 följande:

    Har bim imorgon.. Men idag fick jag typ bruna spottings eller vad man ska kalla det inget rött alls i ?. Pågått i bara 1 timma och 30 min bara små små fläckar i en binda jag la i trosan för tänkte att nu kommer mensen. Nu har molvärk en nästan försvunnit helt o hållet och det där bruna med. Fattar nada. Har bara små ont i korsryggen nu. Men väldigt mild.

    Tog ett clearblue ultra tidigt 6dagar innan mens i förrgår. Som va väldigt vagt två sträck. Men rfsu vanliga stickor ger typ inge utslag vad jag kan se haha. Och brösten ömmar fortfarande med massor av blodådror.


    Håller tummarna att det är ett pyre där inne!

    Själv har jag bim på söndag och jag har lyckats hålla mig från stt testa tidigt hittills.
  • RayMozz
    KNAS2 skrev 2020-12-15 19:36:15 följande:

    Okej det gick snabbt..

    Mensen kom nu precis.

    På ett sätt är det skönt för då vet jag - nya tag i januari.

    Men man känner sig ju lite värdelös.. Det kommer man inte riktigt ifrån.


    Men åhh va trist :( förstår precis hur du känner. du är inte värdelös ditt lilla yngel väntar på att överraska dig när du minst anar det. Att något så naturligt alla va så svårt. Njut ordentligt av jul och nyår.

    Usch jag e sååååå nojig tog ett test precis verkar inte som att det ökat sedan igår så orolig att det ändo inte tog sig. Får se om ärtan lyckas hålla sig kvar eller om vi ses i januari.
  • RayMozz
    Tokan123 skrev 2020-12-15 22:22:15 följande:

    Håller tummarna att det är ett pyre där inne!

    Själv har jag bim på söndag och jag har lyckats hålla mig från stt testa tidigt hittills.


    Hoppas hoppas! Håller alla tummar och tår, vilken julklapp.

    Rfsu visade tydligare för mig, sån papperssticka så jag hoppas att det blev ett riktigt plus. Dock e jag så nojig, känner inte av brösten luka mycket men mår illa, så testade ikväll och det hade inte blivit starkare. Har bim på fredag.
  • RayMozz
    SMEL skrev 2020-12-15 22:06:38 följande:

    Har bim imorgon.. Men idag fick jag typ bruna spottings eller vad man ska kalla det inget rött alls i ?. Pågått i bara 1 timma och 30 min bara små små fläckar i en binda jag la i trosan för tänkte att nu kommer mensen. Nu har molvärk en nästan försvunnit helt o hållet och det där bruna med. Fattar nada. Har bara små ont i korsryggen nu. Men väldigt mild.

    Tog ett clearblue ultra tidigt 6dagar innan mens i förrgår. Som va väldigt vagt två sträck. Men rfsu vanliga stickor ger typ inge utslag vad jag kan se haha. Och brösten ömmar fortfarande med massor av blodådror.


    Ojj råkade svara på fel, skulle svara på ditt.

    Hoppas hoppas! Håller alla tummar och tår, vilken julklapp.

    Rfsu visade tydligare för mig, sån papperssticka så jag hoppas att det blev ett riktigt plus. Dock e jag så nojig, känner inte av brösten luka mycket men mår illa, så testade ikväll och det hade inte blivit starkare. Har bim på fredag
  • SMEL
    RayMozz skrev 2020-12-15 22:31:09 följande:

    Ojj råkade svara på fel, skulle svara på ditt.

    Hoppas hoppas! Håller alla tummar och tår, vilken julklapp.

    Rfsu visade tydligare för mig, sån papperssticka så jag hoppas att det blev ett riktigt plus. Dock e jag så nojig, känner inte av brösten luka mycket men mår illa, så testade ikväll och det hade inte blivit starkare. Har bim på fredag


    Jaa det vore en väldigt trevlig julklapp jag vill inte lägga så mycket förhoppning. Kommer ingen mens imorgon så får jag testa igen då. Men då köper jag isf en clearblue digital vecko indikator. Haha.

    Åh men grattis ju! Hoppas hoppas massor med bebis stoft och stjärnor, vi hörs av här imorgon! <3
  • BoringBrick92
    KNAS2 skrev 2020-12-15 19:36:15 följande:

    Okej det gick snabbt..

    Mensen kom nu precis.

    På ett sätt är det skönt för då vet jag - nya tag i januari.

    Men man känner sig ju lite värdelös.. Det kommer man inte riktigt ifrån.


    Nej, vad tråkigt! Beklagar.. Förstår din känsla, men värdelös är du inte! Snart blir det vår tur.. kanske så snart som i januari. KRAM
  • SMEL
    Tokan123 skrev 2020-12-15 22:22:15 följande:

    Håller tummarna att det är ett pyre där inne!

    Själv har jag bim på söndag och jag har lyckats hålla mig från stt testa tidigt hittills.


    Jaa vi får se hur detta utvecklar sig. Vill inte lägga så stora förhoppningar. Men det vore riktigt trevlig julklapp xD..
  • SMEL

    Nu har det typ slutat, har numera fått nästintill rosa på pappret fast typ inget alls typ. Fattar nada alltså.. Hållit på off och on typ helatiden. Fyller inte ens något på en binda. Eller när jag kissar kommer det ingen färg alls längre. Men det känns typ som att jag har värsta flowet innan jag ska gå på toa helatiden så kollar jag och det är inget där. XD aja Girls! Jag får se helt enkelt. Startar den inte tant röd så är det nog något där inne.

  • Msofie

    Hoppar in i denna tråden!

    Är 25 år (min fästman 28) och detta är vårt 10nde försök. Varit ett tufft år, minst sagt.

    Har BIM, om jag räknat rätt, 21/12. Har fått en ganska låg temperaturökning denna månaden så känner mig inte så hoppfull om jag ska vara ärlig.

Svar på tråden BIM December 2020-Första barnet