• Anonym (40+)

    SÅ lycklig över mitt sexliv, äntligen!

    Är en kvinna på 40+ år och vill ge lite hopp till er, som liksom jag, harvat sig igenom dåligt sex en majoritet av livet.

    Minns tillbaka att sex med min första pojkvän var kul, det var nytt och man var nyfiken och entusiastisk. Men i de kommande längre relationerna så blev det snart ganska tråkigt. Killar jag visserligen var kär i, men som egentligen inte begrep sig på kvinnokroppen utan trodde stötar in och ut skulle ge orgasm... Och jag själv var verbalt hämmad och vågade/ville inte instruera och kräva något, så sexlivet blev vad det blev. Trist och torrt (ja, jag blev inte ens upphetsad).

    Så skilde jag mig för några år sedan och hittade en karl som var väldigt sexfixerad. Med honom lärde jag mig att sex ändå var ganska kul, men trots det var orgasm ganska sällsynt även om akten i sig var bra mycket roligare än jag var van.

    Han var en klassisk "mellanspelsman" och det förhållandet tog ganska snabbt slut. Fann då min nuvarande, en ovanligt stilig 50+ man. Och HERREGUD vad vi klickade sexuellt! Förvånad

    Jag har nu i över 2,5 år haft en hetta och en glöd jag aldrig upplevt. Jag har insett att min smak på sex är mer hardcore än jag fattat själv, bara han nyper mig i bröstvårtorna går jag igång..! Oralt, vaginalt, analt - älskar ALLT vi gör. Analsex hade jag innan honom bara taffligt provat en gång som ung, och då gjorde det ont. Med den här mannen har jag fått enorma orgasmer när han tagit mig analt och smekt mig samtidigt, minns chocken första gången det hände Skrattande Jag som aldrig tyckt om att suga av någon, gör det nu mer än gärna (och tycker hans kuk är fantastisk) och ju hårdare han knullar mig desto bättre. Vill känna mig mörbultad efteråt.

    Vi har ännu sex 4-5 gånger i veckan, och det händer ofta att jag - bara 5 minuter efter vi är klara - blir våt igen och längtar efter mer. Tänker på vårt sexliv på dagarna och måste ibland onanera för att jag blir så upphetsad (jobbar hemifrån). Denna HUNGER är som ett djäkla mirakel!

    Det är som att vakna upp från en dvala man inte visste att man befann sig i. Att plötsligt våga smeka sig själv framför en man och inte vara det minsta generad, utan veta (och höra) att han njuter av det. Att stöna helt ohämmat och be om mer utan att skämmas. Jag kan inte förstå att detta hände mig och fortfarande händer, efter 2,5 år i samma säng. Att vi båda tänder lika mycket (om inte mer) på varandra ännu - och att orgasm sker varje gång och inte bara om jag har tur. 

    Det hände till sist, det jag aldrig trodde. Jag hoppas innerligt ni får uppleva detsamma, ni som känt att sex är fan så trist. Jag är en lycklig kvinna idag! Glad

  • Svar på tråden SÅ lycklig över mitt sexliv, äntligen!
  • Anonym (40+)
    Mandel skrev 2020-11-06 11:35:54 följande:

     även om jag drömde om saker som jag nu upplever.


    ... ja - som jag också drömde! Usch vad frustrerad jag var, så ofta. Köpte mig en rabbit som gick ganska hårt, men kände att det var sorgligt. Sade det till min nuvarande och berättade också att jag kastat den efter vi startat vårt förhållande, för jag kunde inte se att jag behövde den mer. Har dock inte uteslutit att vi köper leksaker tillsammans framöver Flört
  • Anonym (40+)
    Zoegazz skrev 2020-11-06 11:39:23 följande:

    Kan bara gratulera!


    Tack! Glad
  • Underhill
    Anonym (40+) skrev 2020-11-06 11:42:37 följande:
    Jag tror min generation i helhet är ganska full av kvinnor som aldrig lärt sig begära något i sängen liksom. Huvudsaken var att killen kom, sedan fejkade jag (och mina vänner) oss ofta ur resten. Tycker inte det låter fullt så illa när jag pratar med unga tjejer idag, de har blivit bättre och starkare.

    Mannen som väckte igång mig först var duktig i sängen, men hans inställning var mer att jag skulle njuta för att bevisa att han var en duktig älskare - mer för hans egen bekräftelse än för min njutning. Hände ibland att jag fejkade på slutet för att jag blev lite trött på hela uppvisningen Flört

    Min nuvarande man njuter som mest när jag njuter, han vill gärna att jag ska komma 3-4 gånger innan han gör det. Han har å sin sida haft ett långt förhållande före mig med en kvinna som bara ville ha missionären (och de hade sällan sex, precis som jag och mitt ex). På något sätt är vi nog båda fulla av glädje av att vi båda njuter av varandra. Han är också så självklar i att han tycker jag är vacker, sensuell, sexig så jag känner mig precis så Glad  Det är så kul att plötsligt göra saker som jag aldrig skulle fått för mig innan; avsugningar/analsex/finger upp i hans rumpa osv - vi leker i sängen; tar för oss! Det enda vi är "dåliga på" är snabbisar, har vi bara lyckats med en gång Skrattande Det är helt enkelt för kul när vi sätter igång, så ingen vill att det ska ta slut.

    Igår hade vi sex i duschen. Varmt, blött, halkigt, härligt. Avslutades bakifrån på badrumsmattan när orken i benen började tryta. Jag vaknade upp med ett leende i morse och kan knappt vänta tills han kommer hem. Är galet tacksam och glad! Glad
    mjo det är ju en del av det säkert. Tänker att man som kvinna själv behöver tro på de orden själv. Att "någon annan" tycker att man är sensuell, vacker och sexig. Min erfarenhet är iaf så. Möjligt att det inte är möjligt att ta in i familjen AB projektet...utan att det öppnar upp sig först senare vid 40+ exempelvis när "trycket" inte är lika påtagligt från lika många håll samtidigt?? Blir ju tyvärr lite av en ryggsäck att bära med sig i en längre relation som sagt...och inte alltid helt lätt att lösa upp de knutarna. Helt klart enklare med ett nytt blank papper där man ritar sig en ny karta att gå efter.
  • Anonym (40+)
    Underhill skrev 2020-11-06 12:42:51 följande:
    Helt klart enklare med ett nytt blank papper där man ritar sig en ny karta att gå efter.
    Så är det nog tyvärr. För mig och mitt ex fanns inte förutsättningarna för att hitta fram till varandra sexuellt.
  • Anonym (46)

    Grattis!

    Kan bara hålla med om att sex efter 40 är så mkt bättre än det var förr. Har också träffat en man där sexet och närheten var så mindblowing att man ville ligga HELA tiden.

    Tyvärr kände han inte samma. Få hålla tillgodo med mina minnen om det ;(

  • Anonym (40+)
    Anonym (46) skrev 2020-11-06 12:58:22 följande:

    Grattis!

    Kan bara hålla med om att sex efter 40 är så mkt bättre än det var förr. Har också träffat en man där sexet och närheten var så mindblowing att man ville ligga HELA tiden.

    Tyvärr kände han inte samma. Få hålla tillgodo med mina minnen om det ;(


    Fasen, vad trist Men nu vet du att du kan känna det, lättare då att hitta det igen tror jag! 
  • Mr K69

    Oj så underbart att läsa om er kvinnor som hittat rätt man för er tillslut. Jag är själv singel och min dröm är att hitta någon att bygga upp ett sånt förhållande tillsammans med som ni gjort. Så härligt att göra det till vardag att längta så efter varandra och det efter flera år tillsammans också och inte bara när förhållandet är nytt. Lite som att vattna, göda och ge sin blomma vatten för att se den blomma...hela tiden...

    När man har ett så bra förhållande så man "skryter" för sina vänner, eller som ni skriver här att ni träffat rätt, då kan man verkligen skatta sig lycklig.

    Har bara en sak att säga till er... Grattis!!! Längtar till att bli en man tillsammans med en kvinna i ett förhållande likt era

  • Underhill
    Mandel skrev 2020-11-06 11:35:54 följande:

    TS skriver att hon inte tände på mannen längre och jag kan känna igen mig i det. Det blev liksom så fruktansvärt avtändande och ointressant att ha sex med någon som jag var sur på eftersom jag fick sköta allt som hade med hem, barn, familj, trädgård, socialt liv osv. Typiska mammarollen.
    Lägg sedan till att han skaffade ölmage och inte hade någon som helst vilja till att vilja äta nyttigt, röra på sig osv. Hans brist på intresse för familjen och relationen samt det som var viktigt för mig gjorde att jag inte hade någon som helst lust att få igång något utmanande sexliv även om jag drömde om saker som jag nu upplever.


    jo jag uppfattade det...och så kan det ju bli om man inte är lyhörd inför varandra eller låter det skena iväg för långt och för länge innan man inser vart man är. Gråskalan är såklart hyggligt stor i varför det blev eller blir som det blev och är beroende på relation. Intressant att läsa din beskrivning. Framgick väl inte så tydligt i TS fall om det även va familjen AB som satt lite käppar i lust hjulet...år efter rutiner och vardag som malt ner kvinnan och mannen som startade det hela en gång. Ser ju så olika ut med det. Kan ju se mindre illa ut menar jag i relationen i allmänhet och till och med rätt bra ut...trots det lossnar det inte. Sen kan jag tänka mig att varannan vecka upplägg med barn eller inga barn alls (flyttat ut) skapar helt andra förutsättningar för ett mer aktivt sexliv och utrymme för större lust. 
  • Mr K69
    Anonym (46) skrev 2020-11-06 12:58:22 följande:

    Grattis!

    Kan bara hålla med om att sex efter 40 är så mkt bättre än det var förr. Har också träffat en man där sexet och närheten var så mindblowing att man ville ligga HELA tiden.

    Tyvärr kände han inte samma. Få hålla tillgodo med mina minnen om det ;(


    Kan tyvärr inte hålla med dig... Mindblowing sex har varit mitt mål sedan lååååång tid tillbaka. Att teasa på olika sätt är bara så härligt och pirrigt på alla sätt och att få henne kåt oavsett om hon är trött, stressad eller vadsomhelst är bland det mest spännande man kan göra.
  • Mr K69
    Underhill skrev 2020-11-06 13:26:22 följande:

    jo jag uppfattade det...och så kan det ju bli om man inte är lyhörd inför varandra eller låter det skena iväg för långt och för länge innan man inser vart man är. Gråskalan är såklart hyggligt stor i varför det blev eller blir som det blev och är beroende på relation. Intressant att läsa din beskrivning. Framgick väl inte så tydligt i TS fall om det även va familjen AB som satt lite käppar i lust hjulet...år efter rutiner och vardag som malt ner kvinnan och mannen som startade det hela en gång. Ser ju så olika ut med det. Kan ju se mindre illa ut menar jag i relationen i allmänhet och till och med rätt bra ut...trots det lossnar det inte. Sen kan jag tänka mig att varannan vecka upplägg med barn eller inga barn alls (flyttat ut) skapar helt andra förutsättningar för ett mer aktivt sexliv och utrymme för större lust. 


    Jag tror faktiskt att många prioriterar lite galet också i förhållandet och glömmer bort vad som egentligen är det viktiga, varandra.... Man strävar efter materiella saker och tror att ju mer bling och ju finare instabilder man har hemifrån desto lyckligare är man. Blir en spiral neråt med mer jobb, stress och annat som för förhållandet i sank. Tänk efter... Hur lätt är det att jobba några timmar men när tog ni ledigt några timmar för att få "kvalitetstid" med partnern hemma?
Svar på tråden SÅ lycklig över mitt sexliv, äntligen!