• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Äger du en CD spelare?
  • Hönshjärna

    Det snurrar barnskivor i den varje dag! Jag spelar min musik i den också, men mest barnsånger och barnberättelser.

  • flygrl

    Jag har faktisk en komplett stereoanläggning med CD-spelare i. Fast kör ju mest Spotify i den.

    Men ändå kul att trots allt kunna spela även CD. Lite ovanligt i min generation (född 97) antar jag.

  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-11-07 16:16:00 följande:

    Jag har faktisk en komplett stereoanläggning med CD-spelare i. Fast kör ju mest Spotify i den.

    Men ändå kul att trots allt kunna spela även CD. Lite ovanligt i min generation (född 97) antar jag.


    Jag trodde inte den generationen visste vad en cd-spelare var för något. ;-P.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenmenhård
    .
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-11-07 16:17:24 följande:

    Jag trodde inte den generationen visste vad en cd-spelare var för något. ;-P.


    Litenmenhård skrev 2020-11-07 16:18:01 följande:

    .


    Jorå, besökte Medeltidsmuseet och då visade dom en sån där som dom grävt fram ur nån åker. Typ. Tänkte att en sån måste jag också ha. :P
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-11-07 16:21:28 följande:
    Litenmenhård skrev 2020-11-07 16:18:01 följande:

    .


    Jorå, besökte Medeltidsmuseet och då visade dom en sån där som dom grävt fram ur nån åker. Typ. Tänkte att en sån måste jag också ha. :P
    Haha, du är så söt! .

    Måste vara bra samlarvärde på den då? :-P.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Themis

    Eftersom jag har en äldre bil så ja. Men den används inte längre.


    Var inte en rövhatt bara så ordnar det sig nog.
  • Pimpinellan

    Jodå, spelar mestadels barnskivor på den, men även mina egna. Drömmen är en riktig gammal stereoanläggning så vi kunde spela alla våra gamla lp igen. Drömmer

Svar på tråden Äger du en CD spelare?