• Anonym (Tt)

    Kan inte sluta tänka min fru ligga med någon annan

    Vet att trådar om cuckold/hotwife finns men.... Har sedan upptäckten för ca 5 år sedan att jag tänder på tanken att min fru blir knullad av någon främling medans jag ser på och tillfredställer mig och ev är med med hon i fokus.

    Jag har introducerat mina känslor och tankar för henne och först blev hon besviken och omtumlad. Hon vill inte att vi pratar om det vilket för mig är lite tråkigt. Respekterar absolut att hon inte vill men att kanske utforska lite dör ju ingen av, Man lever bara en gång och för kort för att inte leva ut det lite.

    Vi har ett guldvärt sexliv och förhållande med sex varannan dag i snitt, ?bra tanke på 11 år ihop?.

    Jag har ?lekt? lite cuckold i sängen med modell större dildos och ögonbindel och så. Hon verkar tända på det men tror inte hon erkänner det bara.

    Vill själv börja långsamt och kontrollerat men hur ska jag ta detta till nästa steg eller åtminstone få henne att prata ut om sina känslor då hon verkar tänka på typ mat och dagens nyheter när vi eller hon leker med sig själv.

    Vet själv inte om jag vill förverkliga mina fantasier med varför inte testa steg för steg liksom för att se vart det leder.

    Jag/vi tittar på cuckold/hotwife porr ofta under samlag men har svårt att läsa av henne om hon gillar det.

    finns det fler sätt att utforska detta i och vilka små steg tog/rekommenderar ni att ta i tex sängen eller i diskussion med henne?

  • Svar på tråden Kan inte sluta tänka min fru ligga med någon annan
  • Anonym (Man)

    Har ungefär samma fantisier men kanske mera åt hotwife-hållet än cuckold. Dvs att hon har sex med andra men utan förnedring mot mig. Men också att jag vill återta henne när hon kommer hem från ett äventyr.

    Skillnaden är att jag inte berättat om det annat än att jag en gång berättade att jag drömt om att jag såg henne ha sex, eller bli uppslickad till orgasm av en annan kvinna. Hon tyckte det var hett, även om hon sagt tidigare att hon inte går igång på tjejsex.

    Ett tips kanske är att prata trekant MMF och hur hon ställer sig till det. Skulle du lyckas så får du i allafall möjligheten att få se henne bli knullad av någon annan och det verkar du ju vilja.

  • Anonym (Tt)

    Ja igår när vi mös i vårat spabad så nämnde jag att det hade varit skönt med en till i badet, då blev hon bestört.

    Samtidigt så känns det som det pirrar i henne när man nämner det men får inget ut från henne.

    När jag frågar vad som tänder henne så säger hon bara dig och speciellt när du tar initiativ. Bett henne kolla runt i porren för att utforska sin sexualitet men det är inte av intresse.

  • Anonym (Man)

    Bestört lät inte kul men ge henne tid att fundera på det själv ett tag. Att inte pressa är ett tips jag läst tidigare.

    Jag skulle nog försöka lägga upp det som att det är hon som får njuta om vi tar in någon extra men samtligt att jag fantiserat om att testa en dubbelmacka exempelvis. Att det går ut på att hon ska få en härlig stund och inte minst att det är helt okej från min sida så jag inte kommer att kräva en trekant med en tjej senare eller blir svartsjuk. Jag skulle vilka se någon annan man ge henne njutning - typ som massage fast med en extra dimension. Hon vet redan om att jag gillar det och går igång på hennes njutning. När hon får orgasm är typ det bästa jag vet.

  • Anonym (Tt)

    Smart där o köra lite omvänd psykologi,

    Kanske ge som förslag att titta på nån kille på cam och se om hon möjligtvis gillar det eller inte, och som du säger kanske lägga det lite på is ett tag. Har varit ganska intensiv i 2 veckor nu. Men nämnde det för henne för ca 1/2 år sedan men uppdagats nu på sistone.

  • Robert 832

    Bjud hem manliga vänner. Plus om de ser bra ut och låt det komma naturligt. Kommer förmodligen att ta väldigt lång tid men när hon träffar någon det finns ömsesidigt intresse för kommer hon börja tänka i dom banorna själv eftersom det verkar vara ett vanligt förekommande samtal mellan er. När/om hon väl börjar bli intresserad så kommer det vara lättare för henne eftersom du velat ha det så så länge.

    Viktigt är att inte pusha henne... Alls. Låt henne komma fram till det själv.

  • Anonym (Signatur)

    Det är en sak att tänka och tända på fantasin när man är på gång och leker med dildor i sängen och pratar snusk, en helt annan sak att genomföra det i verkligheten. Bara för att din fru kanske kan bli kåt av tanken, behöver hon inte alls vilja göra det på riktigt. Det kan slå väldigt fel om du försöker pusha fram det utan att hon är med på det.

  • Anonym (Signatur)

    ...och när allt kommer omkring, kanske du inte heller vill det när det väl är dags, om ni skulle komma dithän. Är du säker på att du faktiskt vore okej med att se någon annan man ha sex med din fru, i verkligheten?

  • Anonym (Tt)

    Nä jag vet absolut inte om jag hade velat det irl men i tanken hade jag älskat det, därav skulle jag isåfall velat ta det steg för steg, börja långsamt och se vart det leder, jag kanske inte vill att hon överhuvudtaget visar sig naken för en annan man, även att jag har svårt att tro det haha.

    Men känner att det finns en skillnad på att pusha och introducera mina önskemål. Jag vill ju att hon ska vilja och då måste jag ju säga till henne att jag vill och försöka få henne att ibland tänka dom tankarna för att förstå kanske även hennes vinning i det och att det inte bara kan vara för mig och mina önskningar.

  • Anonym (Man)

    Vi kom in på detta igår när vi läste om en äldre kvinna som flyttat till sin 41 år yngre man i Gambia i aftonbladet. Jag nämnde att jag läst att kvinnor blir mera sexuella med åldern och mannen når sin bästa sexuella tid mycket tidigare i livet och att det inte var konstigt om hon om något år eller så skulle vilja testa att vara med någon yngre, spänstigare och virilare kille.

    Hon sa då att det inte var uteslutet och att hon känner att det passar henne bättre nu när barnen blivit större och vi fått en annan situation här hemma (hon är 37 och jag 39 år). Så länge det är okej för oss båda så är det inget fel att ligga med andra tycker hon och jag håller med. Jag kommer följa upp detta och påminna henne att hon har möjlighet att ha sex med andra om tillfället dyker upp även i framtiden så hon förstår att jag faktiskt är med på det. Jag kommer inte pressa eller tjata utan påminna henne så hon fortsätter tänka de tankarna.

    Vilket fall, vi hade en bra diskussion igår och jag tror hon helt ärligt tänkt tanken på att ligga med någon annan när hon haft lite egentid i sängen.

  • Anonym (Nyfiken Gul)
    Anonym (Man) skrev 2020-11-21 11:21:59 följande:

    Har ungefär samma fantisier men kanske mera åt hotwife-hållet än cuckold. Dvs att hon har sex med andra men utan förnedring mot mig. Men också att jag vill återta henne när hon kommer hem från ett äventyr.

    Skillnaden är att jag inte berättat om det annat än att jag en gång berättade att jag drömt om att jag såg henne ha sex, eller bli uppslickad till orgasm av en annan kvinna. Hon tyckte det var hett, även om hon sagt tidigare att hon inte går igång på tjejsex.

    Ett tips kanske är att prata trekant MMF och hur hon ställer sig till det. Skulle du lyckas så får du i allafall möjligheten att få se henne bli knullad av någon annan och det verkar du ju vilja.


    Hej. Hoppas det är ok att jag hoppar in med en fråga!

    Jag drömmer om multisex, minst två män och jag. Vad skiljer cuck old från hot wife? Du nämnde förnedring?
Svar på tråden Kan inte sluta tänka min fru ligga med någon annan