• SML89

    Vi med BIM februari 2021

    Hej och Välkomna!

    Tänkte ja startar en ny tråd då ja inte fick med anonyma svar i förra och vet att många vill va de. Så detta är en grupp för oss som hoppas få ett plus nu i februari :)

    Själv är jag inne på 5e försöket att få ett syskon till vår lille son på 1 år 8 mån. Hoppas fler vill hänga på i denna grupp o stöttas genom den eviga väntan på äl och BIM.. och de efterlängtade plusset såklart ;)

    6/2 SML89, 31 år, andra barnet

  • Svar på tråden Vi med BIM februari 2021
  • Anonym (Annie)
    Anonym (Villblifyra) skrev 2021-02-02 07:25:00 följande:

    Wooow, stort Grattis! <3


    Tack : ) Hur går det för dig? <3 Har du fått mens?
  • Emmalucy
    Anonym (Annie) skrev 2021-02-02 06:35:06 följande:

    Imorse på BIIIIM dagen! : )

    Jag hoppas att detta lilla frö stannar och att ni får ett plus tjejer <3


    Woohoo!!! Grattis! :D en stark plus, yay! Och min kompis som inte har lyckats på 18 år och också frös, hon plussade igår :D en ny symptom för mig iaf!
  • Anonym (Försöktillsyskon)

    Idag började jag blöda 2 dagar för tidigt, visst detta va första riktiga försöket efter uttag av pstaven, blev inte så ledsen som jag trodde. Tror de e pga vi har ett barn sen innan

    Lycka till tjejer och grattis annie

  • Anonym (Fyran)

    Har BIM den 25/2 så har precis kört igång :) har tre barn sen innan (12, 10 & 2 år) fick missfall i v 5 i november testar igen nu första gången efter missfallet.

  • Anonym (Annie)
    Anonym (Försöktillsyskon) skrev 2021-02-02 08:19:47 följande:

    Idag började jag blöda 2 dagar för tidigt, visst detta va första riktiga försöket efter uttag av pstaven, blev inte så ledsen som jag trodde. Tror de e pga vi har ett barn sen innan

    Lycka till tjejer och grattis annie


    På andra försöket tar det sig <3
  • Anonym (Försökmednr2)
    Anonym (Annie) skrev 2021-02-02 06:35:06 följande:

    Imorse på BIIIIM dagen! : )

    Jag hoppas att detta lilla frö stannar och att ni får ett plus tjejer <3


    Åh vad kul!! Stort stort grattis!!!
  • SML89
    Anonym (Annie) skrev 2021-02-02 06:35:06 följande:
    Imorse på BIIIIM dagen! : )

    Jag hoppas att detta lilla frö stannar och att ni får ett plus tjejer <3
    Äntligen någon som plussar! Trådens första plus :) Grattis!
  • SML89
    Emmalucy skrev 2021-02-01 15:52:12 följande:
    Huh! Har ej hört talas om Matriarch, jag antar at Vitex är mer som en kosttillskott och krämen är ju... en kräm ^_^ jag har lite svårt för det med, mest pga när jag sist var på utredning så gav de mig progesteron som jag behövde för upp i slidan så den satt direkt på livmoderhalsen, och varje månad så kom mensen på samma dag efter äl, även när jag var på p piller för typ 10 år sen så kom min mens oavsett om jag hade slutade med mina 28 dagar... jätte konstigt. Och den enda gången jag inte vill bli gravid så hade jag engångsligg och pang.... klarade mig helt utan vitaminer eller tillskott upp till v6 innan aborten :/ på ett sätt så vill jag gör allt jag kan för då känner jag inte ångest över att jag inte har gjort allt för att öka mina chanser... men å andra sidan kan kroppen verkligen inte bry sig ett skit om allt extra man gör Oskyldig

    Du är stark att hålla ut! Jag vet inte om jag skulle bli lika stark om jag inte hade satt mina förhoppningar om att det blir en alla hjärtans present till killen, då kan inte jag veta innan det är dags att berätta för honom Skrattande
    Ja men precis, men tror båda har funktionen att hjälpa till att öka progesteronet. Oj, konstigt hur kroppen kan reagera på sånt. Inte kul med mens direkt efter ägglossning.. Verkar ju vara svårt att få tag i progesteron kräm här idag så man ska ju nog vara lite försiktig med hur man använder de.

    Ahh kan säga att ja redan är sugen på att testa men är övertygad om att de kommer vara negativt om ja testar nu (Äl+8). Kommer bara bli besviken. Har så många anledningar till att vi vill ha plus nu och de hade ju varit helt underbart att kunna få ett plus till vår bröllopsdag i nästa vecka. Och alla hjärtans dag som du skriver. Så härligt att kunna få sån present <3

    Tar de sig inte nu har är vi inne på halvår av försök, o de tar verkligen på krafterna.

  • SML89
    Anonym (Fyran) skrev 2021-02-02 08:43:46 följande:

    Har BIM den 25/2 så har precis kört igång :) har tre barn sen innan (12, 10 & 2 år) fick missfall i v 5 i november testar igen nu första gången efter missfallet.


    Välkommen! Finns en Bim lista längre bak i tråden om du vill lägga till dig :)
  • Anonym (3barnsmamma)
    Anonym (Annie) skrev 2021-02-02 06:35:06 följande:

    Imorse på BIIIIM dagen! : )

    Jag hoppas att detta lilla frö stannar och att ni får ett plus tjejer <3


    Åh men massa grattis <3
Svar på tråden Vi med BIM februari 2021