• Yobyot

    Vem fantiserar du om nu?

    Både singlar och upptagna fantiserar nog om sex med andra människor lite då och då. Vem fantiserar du om just nu och varför?

    Själv fantiserar jag om en kvinna på jobbet som är säkert 20 år äldre än mig, men trots det har en helt otrolig kropp. Rumpan är bättre än många fitness-tjejer i 25 års-åldern.

  • Svar på tråden Vem fantiserar du om nu?
  • Tobben

    Just nu en superhet kassörska på en secondhandbutik. 53-årig skönhet från Norge verkar det som.

  • Anonym (Conny L)
    Tobben skrev 2021-03-11 07:37:22 följande:

    Just nu en superhet kassörska på en secondhandbutik. 53-årig skönhet från Norge verkar det som.


    Begagnat är bäst.
  • Anonym (Adww)

    Har en kollega några år yngre än mig. Skulle verkligen vilja se henne naken samt prova lite olika ställningar tillsammans. Tyvärr lär det inte hända.

  • Anonym (Hård länsman)

    Fantiserar om att bli stoppad av två patrullbilar och tagen av fyra långa grova poliser som inte visar någon nåd. Så sjukt ja, men jag kan komma flera gånger i rad av tanken på mina sköna poliser. Ingen av mina andra fantasier gör att jag vill fortsätta onanera efter jag kommit en gång, så den är nog favoriten.

  • Tobben
    Anonym (Conny L) skrev 2021-03-11 16:02:58 följande:

    Begagnat är bäst.


    Vackert med de som kan sin sak :)
  • Anonym (Objektivistjavisst)
    Anonym (J) skrev 2021-03-08 22:44:48 följande:

    Fantiserar om en gift man från mitt jobb som är typ 25 år äldre ???? Han får en att känna sig sedd bara genom att prata och skoja. Men jobbet blir roligare då.


    Lyllos honom
  • Anonym (Adww)
    Anonym (Hård länsman) skrev 2021-03-11 18:20:17 följande:

    Fantiserar om att bli stoppad av två patrullbilar och tagen av fyra långa grova poliser som inte visar någon nåd. Så sjukt ja, men jag kan komma flera gånger i rad av tanken på mina sköna poliser. Ingen av mina andra fantasier gör att jag vill fortsätta onanera efter jag kommit en gång, så den är nog favoriten.


    Jag har haft samma fast med ordningsvakter. Jag vill gärna att där finns en viss bitterhet och otillräcklighet involvera som endast någon som inte blev antagen till polishögskolan kan besitta.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Sprutaren) skrev 2021-03-08 22:35:09 följande:

    Det är det absolut bästa sexet!

    Undrar om araberna i skåpbilen är respektfulla?


    Vill att de "knollar" mig mycket hårt.
  • Anonym (Gift och lycklig)

    Fantiserar om att ha en granne som vill komma över och låna mig då och då... att maken vet om det och ibland deltar och ibland inte... att grannen kommer över och vill låna kaffe och istället kliver rakt in i köket och lyfter upp min kjol och tar mig ståendet mot köksön.

Svar på tråden Vem fantiserar du om nu?