• Bitten

    Komma och gå

    Hur vanligt är det att kunna komma medan man går?

    Skulle du kunna komma medan du går?

    Är det lättare att komma och gå om man har kuk tro?

    Komma och gå som man vill eller komma och gå om man vill och kan.

  • Svar på tråden Komma och gå
  • Bitten

    Jag anar att Aikido är ute på promenad. Provar på den nya OS-grenen gårunka. Låt mig vet hur det gått. ;)

    Cykelrunka gills inte. ;) Anledningen till att orgasmen blev dålig var ju i ditt fall att du var orolig att bli påkommen. Det jag är intresserad av är om det så att säga går att gå samtidigt som man kommer.

    Det är fritt fram att testa och återkomma med resultat, gärna tabellerat.

  • Anonym (K)
    Bitten skrev 2021-02-20 22:28:28 följande:
    Jag menar såklart att gå och runka. Inte bara självantända på grund av byxgnid.

    Runka medan du går. När du kommer kan du då bara fortsätta gå eller tar det stopp liksom.
    Jaha, du menar så. 
    Hmm. Vet inte om jag har testat det så kan inte svara på det. 
    Vill du att jag testar? 

    Vet inte hur jag ska göra utan att kladda ner allt medans man gör det bara.
  • Anonym (K)

    Filurar samtidigt på. 
    Varför skulle man inte kunna komma o gå samtidigt?

  • Bitten

    Du får mer än gärna prova om det finns möjlighet. ;)

    Jag inbillar mig att det när det närmar sig kommer att bli svårare att gå normalt. Det är detta jag vill höra allt om.

    Finns det fler försökskaniner där ute? ;)

  • Anonym (K)
    Bitten skrev 2021-02-21 12:26:01 följande:

    Du får mer än gärna prova om det finns möjlighet. ;)

    Jag inbillar mig att det när det närmar sig kommer att bli svårare att gå normalt. Det är detta jag vill höra allt om.

    Finns det fler försökskaniner där ute? ;)


    Ok, jag är lite sugen så kan prova. Återkommer senare idag med svar.

    Jag kan använda en kondom för att inte stöka till det.
  • Bitten
    Anonym (K) skrev 2021-02-21 12:41:27 följande:

    Ok, jag är lite sugen så kan prova. Återkommer senare idag med svar.

    Jag kan använda en kondom för att inte stöka till det.


    Haha. Det är lite intressant att jag antagligen är mer exalterad över detta än du är.

    Sitter här och väntar på resultat. ;)
  • Anonym (K)

    Shit. Förlåt.

    KK ringde precis o ville komma över. Behöver spara mig för det. Hoppas du inte misstycker o förstår?

    Jag vill också testa o är nyfiken. Du kanske får vänta lite längre på resultatet bara. Hoppas det är ok? Tar o testar nästa bästa tillfälle, lovar!

  • Anonym (oooo)
    Bitten skrev 2021-02-20 18:14:47 följande:

    Hur vanligt är det att kunna komma medan man går?

    Skulle du kunna komma medan du går?

    Är det lättare att komma och gå om man har kuk tro?

    Komma och gå som man vill eller komma och gå om man vill och kan.


    Eftersom vi har uttrycket "att komma och gå" som inte har med orgasm att göra, så blev din TS rätt mystisk. Jag trodde det handlade om att man kommer och går som man vill (dvs har inga fasta tider- vilket blev ännu märkligare om man skulle gå och komma samtidigt). Nu när jag sett tråden förstår jag vad som menades men ett litet tips till framtiden är väl att försöka vara mer noggrann med det man skriver. 
  • Bitten
    Anonym (oooo) skrev 2021-02-21 13:05:52 följande:

    Eftersom vi har uttrycket "att komma och gå" som inte har med orgasm att göra, så blev din TS rätt mystisk. Jag trodde det handlade om att man kommer och går som man vill (dvs har inga fasta tider- vilket blev ännu märkligare om man skulle gå och komma samtidigt). Nu när jag sett tråden förstår jag vad som menades men ett litet tips till framtiden är väl att försöka vara mer noggrann med det man skriver. 


    Haha! Förlåt att jag skrattar.

    Syftet var ju just detta; att skoja med uttrycket att komma och gå och dess mest vanliga innebörd.

    Mitt tips till dig får bli att du i framtiden får försöka vara mer noggrann när du läser och tolkar en text.
  • Anonym (K)

    Tja. Testar imorgon. Återkommer med resultat då.

    Blivit riktigt nyfiken jag med nu.

Svar på tråden Komma och gå