• primo

    Bim April

    Hej och välkomna till bim April tråden ????

    Detta blir vårat andra försök efter uttag av spiral 8/2 i år.

    Vi har 3 barn sedan innan och försöker nu skaffa en sladdis.

    Lycka till allihopa ????????

  • Svar på tråden Bim April
  • primo
    Anonym (Hoppas) skrev 2021-04-05 10:58:56 följande:

    Får nog börja tro på?t nu, starkare streck idag. :) Lycka och förhoppning om att det vill stanna kvar.

    Grattis

    Lycka till alla!


  • primo
    primo skrev 2021-04-06 01:09:09 följande:

    [/quote]

    [quote=81051773][quote-nick]primo skrev 2021-04-06 01:09:09 följande:[/quote-nick]


    Anonym (Hoppas) skrev 2021-04-05 10:58:56 följande:

    Får nog börja tro på?t nu, starkare streck idag. :) Lycka och förhoppning om att det vill stanna kvar.

    Lycka till alla!


    Grattis
  • Secret A

    Så här ser mina ägglossningstest från idag ut tog dom 16 respektive 22. Clearblue testet ville inte sättas på provade med flera stickor och följde instruktionerna varje gång..

    Men här är testen. Hur tolkar ni dem?

  • Mimow11

    Slutade med minipiller 18/3, vet ej när jag hade ÄL men hade lite "ÄL-flytning" ca en vecka efter jag slutade.

    Vi har haft samlag varje dag sen jag slutade, enligt vad jag räknat ut borde mensen komma om ca 1,5 v men imorse kom en liten blödning sen har det varit torrt, lite lite brun flytning bara under dagen. Är det möjligt att det är en nidblödning eller är det mensen som kommer redan 3 veckor ca efter slutat med preventivmedel ?

  • senapp
    Secret A skrev 2021-04-09 00:11:22 följande:

    Så här ser mina ägglossningstest från idag ut tog dom 16 respektive 22. Clearblue testet ville inte sättas på provade med flera stickor och följde instruktionerna varje gång..

    Men här är testen. Hur tolkar ni dem?


    Tycker stickan 8/4 ser positiv ut meningen CB-testet. Men man ska ju inte öppna det! Har fått ???? när testet sett ut typ sådär inuti så lite oklart
  • Secret A
    senapp skrev 2021-04-09 09:41:02 följande:

    Tycker stickan 8/4 ser positiv ut meningen CB-testet. Men man ska ju inte öppna det! Har fått ???? när testet sett ut typ sådär inuti så lite oklart


    Jo det vet jag men tog ut när jag skulle byta sticka för att se om den sattes på men det gjorde den inte, känns segt att köpa ett nytt set när jag har så många oanvända stickor.

    Men tänkte också att det var positivt, skulle testa på kvällen och det gjorde jag med cb och de funkade inte och funkar inte nu heller.

    Hoppas hoppas!
  • Tryingtogetnr2

    Mår skit, idag har jag spytt stopp i diskhon och mått illa av kyckling från ugnen. Har haft molvärk några dagar. Hunger från helvetet också. Tog ett test idag såg nått irl som va rosa och svagt. Beställt fler test som kommer på torsdag, är låghormonare då jag plussade svagt på bim med dotter.

    Vad tror ni haha?

  • Hoppas2022
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-04-13 17:49:02 följande:

    Mår skit, idag har jag spytt stopp i diskhon och mått illa av kyckling från ugnen. Har haft molvärk några dagar. Hunger från helvetet också. Tog ett test idag såg nått irl som va rosa och svagt. Beställt fler test som kommer på torsdag, är låghormonare då jag plussade svagt på bim med dotter.

    Vad tror ni haha?


    Det ser ut att kunna vara något :) förhoppningsvis har du ett starkare streck på torsdag!
  • Tryingtogetnr2
    Hoppas2022 skrev 2021-04-13 22:10:21 följande:

    Det ser ut att kunna vara något :) förhoppningsvis har du ett starkare streck på torsdag!


    Tog nu imorse och det va lite starkare, men tänker inte tro på nått förens tant röd lyser med sin frånvaro

Svar på tråden Bim April