• Nandez

    Robinson 2021

    I kväll startar Robinson på hemmaplan. Hoppas fler kommer att titta

  • Svar på tråden Robinson 2021
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-04-04 21:50:51 följande:
    Ja,precis. Det tycker jag med.
    Ja, det finns fler som gnäller
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-04-04 21:57:27 följande:
    Yes Yes Yes........Jag sa ju att det inte var Victoria som åker.
    Men det pratades om Vickan
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-04-04 21:58:38 följande:
    Men det pratades om Vickan
    Kanske att det pratades...har missat dessa samtal....Har fullt upp under dagarna och kvällarna så att jag inte nappar allt som sägs i programmet. Men jag är glad att hon är kvar och att Heays åkte.

    Nästa som jag hoppas åker ut är Elias....Min skapare han kan inte äta blåbär för att tänderna inte ska vara blåa framför Tv-kameran......Varför söker man sig till överlevnads program om en utseende är viktigare än mat. Han hade kunnat söka till Paradise Hotell istället....eller Big Brother.
  • A4ka

    Varför röstade de ut Hayes? Ser de honom som hot eller svaghet? Eller är han bara allmänt jobbig? Jag trodde han skulle åka ut i senare skede....

  • Nandez
    Johannus skrev 2021-04-04 22:07:36 följande:
    Kanske att det pratades...har missat dessa samtal....Har fullt upp under dagarna och kvällarna så att jag inte nappar allt som sägs i programmet. Men jag är glad att hon är kvar och att Heays åkte.

    Nästa som jag hoppas åker ut är Elias....Min skapare han kan inte äta blåbär för att tänderna inte ska vara blåa framför Tv-kameran......Varför söker man sig till överlevnads program om en utseende är viktigare än mat. Han hade kunnat söka till Paradise Hotell istället....eller Big Brother.
    Dom pratade om att rösta på Vickan, kolla på reprisen
  • Nandez
    A4ka skrev 2021-04-04 22:12:20 följande:
    Varför röstade de ut Hayes? Ser de honom som hot eller svaghet? Eller är han bara allmänt jobbig? Jag trodde han skulle åka ut i senare skede....
    Svaghet tror jag
Svar på tråden Robinson 2021