• Nandez

    Robinson 2021

    I kväll startar Robinson på hemmaplan. Hoppas fler kommer att titta

  • Svar på tråden Robinson 2021
  • molly50
    Johannus skrev 2021-04-07 19:38:16 följande:

    Olivia tror jag hon heter gnäller om allt.


    Ja,hon är en riktig gnällspik.
  • Johannus

    Fattar inte att dem inte lägger granris på golvet tjockt för det värmer. Att sätta plankor (vart dom nu hitta det) och en pressenning på det håller inte värme...Nå för min skull får dem frysa när dom inte kollat upp hur man bygger en koja eller vindskydd i Norrland innan dem sökte i programmet.

  • Nandez
    Johannus skrev 2021-04-07 19:45:05 följande:
    Fattar inte att dem inte lägger granris på golvet tjockt för det värmer. Att sätta plankor (vart dom nu hitta det) och en pressenning på det håller inte värme...Nå för min skull får dem frysa när dom inte kollat upp hur man bygger en koja eller vindskydd i Norrland innan dem sökte i programmet.
    Ha, ha
  • molly50
    Johannus skrev 2021-04-07 19:45:05 följande:

    Fattar inte att dem inte lägger granris på golvet tjockt för det värmer. Att sätta plankor (vart dom nu hitta det) och en pressenning på det håller inte värme...Nå för min skull får dem frysa när dom inte kollat upp hur man bygger en koja eller vindskydd i Norrland innan dem sökte i programmet.


    Det är väl dessutom mjukare att ligga på granriset än direkt på plankorna.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-04-07 19:41:47 följande:
    Elias verkar klen
    Undrar varför han sökt sig till Robinson.....Ja han är klen oavsett att han tidigare visat att han nästan bor i gymmet....Men han har nog aldrig behövt jobba för mat och då blir man ännu klenare när ingen mat finns som duger som bär, svamp, rötter och fisk.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-04-07 19:47:43 följande:
    Undrar varför han sökt sig till Robinson.....Ja han är klen oavsett att han tidigare visat att han nästan bor i gymmet....Men han har nog aldrig behövt jobba för mat och då blir man ännu klenare när ingen mat finns som duger som bär, svamp, rötter och fisk.
    Eller hur
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-04-07 19:52:31 följande:
    Vilken fånig diskussion om maten
    Om inte den där Wrenkler åker ut det första han gör när dem hamnar i Örådet då vet jag inte vad.
Svar på tråden Robinson 2021