• Nandez

    Robinson 2021

    I kväll startar Robinson på hemmaplan. Hoppas fler kommer att titta

  • Svar på tråden Robinson 2021
  • molly50
    Johannus skrev 2021-05-16 22:16:11 följande:
    William är feg eftersom han lyssnar på gruppen.  Anki är också feg. Hade Anki, Ludde, William och Rickard röstat på Joanna så hade det blivit 4 mot 4...Då kanske någon i lag forna syd tänkt att ja ska någon ut så är det Joanna.
    Anki var ju riktigt feg som la sin röst på Rickard istället så det skulle se ut som att hon inte sympatiserade med de andra.
    Jag hoppas att Ludde kommer tillbaka igen.
  • molly50
    Nandez skrev 2021-05-16 22:06:43 följande:
    Har aldrig gillat honom, William
    Jag har ingenting emot William egentligen. Men idag tyckte jag att han var falsk mot Ludde.
    Och jag ser hellre William som slutlig vinnare än både Olivia och Joanna.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-05-16 22:25:22 följande:
    Anki var ju riktigt feg som la sin röst på Rickard istället så det skulle se ut som att hon inte sympatiserade med de andra.
    Jag hoppas att Ludde kommer tillbaka igen.
    Jag håller med Anki var feg. Jag skulle nog skrika av glädje om Ludde kom tillbaka engång till, men vill även att Andreas kommer tillbaka.
  • molly50
    Johannus skrev 2021-05-16 22:43:29 följande:
    Jag håller med Anki var feg. Jag skulle nog skrika av glädje om Ludde kom tillbaka engång till, men vill även att Andreas kommer tillbaka.
    Ja,gärna de båda.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-05-16 22:26:29 följande:
    Jag har ingenting emot William egentligen. Men idag tyckte jag att han var falsk mot Ludde.
    Och jag ser hellre William som slutlig vinnare än både Olivia och Joanna.
    Jag är kluven med William, han vet nog inte själv vart han står. Att ta med Ludde till Maktens boning och visa hur han gillar Ludde sen rösta ut honom det var så elakt. Ut med William, Joanna, Olivia, Anki.

    Är kluven även med Dennis vet inte var han heller står. 

    Bra tycker jag om Andreas, Ludde, Johanna som är på Gränslandet och Rickard....Dom vill jag ska vara i finalveckan.
  • molly50
    Johannus skrev 2021-05-16 22:49:17 följande:
    Jag är kluven med William, han vet nog inte själv vart han står. Att ta med Ludde till Maktens boning och visa hur han gillar Ludde sen rösta ut honom det var så elakt. Ut med William, Joanna, Olivia, Anki.

    Är kluven även med Dennis vet inte var han heller står. 

    Bra tycker jag om Andreas, Ludde, Johanna som är på Gränslandet och Rickard....Dom vill jag ska vara i finalveckan.
    Joanna,Olivia och Anki kan jag hålla med om.
    Johanna hade jag lite svårt för,men tycker att hon har skärpt till sig litegrann.
    Hon är bara lite klumpig ibland när hon ska uttala sig om saker.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-05-16 23:00:46 följande:
    Joanna,Olivia och Anki kan jag hålla med om.
    Johanna hade jag lite svårt för,men tycker att hon har skärpt till sig litegrann.
    Hon är bara lite klumpig ibland när hon ska uttala sig om saker.
    Johanna är ung och känner sig nog mer beläst än andra vilket är tråkigt, men tanke på vad hon sa under en tävling till det andra att mattetalet var lätt och ja vad hon kläckte ur sig, men annars tycker jag hon verkar vara en snäll och hjälpsam tjej.
  • molly50
    Johannus skrev 2021-05-16 23:06:01 följande:
    Johanna är ung och känner sig nog mer beläst än andra vilket är tråkigt, men tanke på vad hon sa under en tävling till det andra att mattetalet var lätt och ja vad hon kläckte ur sig, men annars tycker jag hon verkar vara en snäll och hjälpsam tjej.
    Ja,det var det jag reagerade på också.
    Tyckte det var onödigt.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-05-16 22:16:11 följande:
    William är feg eftersom han lyssnar på gruppen.  Anki är också feg. Hade Anki, Ludde, William och Rickard röstat på Joanna så hade det blivit 4 mot 4...Då kanske någon i lag forna syd tänkt att ja ska någon ut så är det Joanna.
    Ja, William är feg
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-05-16 22:25:22 följande:
    Anki var ju riktigt feg som la sin röst på Rickard istället så det skulle se ut som att hon inte sympatiserade med de andra.
    Jag hoppas att Ludde kommer tillbaka igen.
    Sant
Svar på tråden Robinson 2021