• JosHed

    BIM maj

    Hej!

    Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

  • Svar på tråden BIM maj
  • Stjärnhimmeln
    JosHed skrev 2021-05-02 13:39:51 följande:

    Men vilken tråd :D typ alla som har BIM första dagarna i maj verkar ju ha plussat ???? Underbar vår!!


    Visst blir man lycklig!!! Jag vågar dock inte tro på mitt ännu. Haft magras idag som jag alltid får 1-2 dagar innan mens.... men hoppas mina cb digital kommer snart!!!
  • Juniprinsen
    humlesurr skrev 2021-05-02 11:26:26 följande:

    Hej! Jag fick ju ett positivt efter test-tiden för några dagar sedan - testade två dagar senare med ett CB early och fick pos! Men läste då att många fick spökstreck av dem... Så testade idag med ett vanligt (bim idag) och kolla! Känns så himla kul! 

    CB early ^ (syntes mycket tydligare irl, ljuset krånglade)

    ^taget idag! 


    Men åh vad roligt, stort grattis!!

    Ett solklart plus ju :)
  • Juniprinsen
    Stjärnhimmeln skrev 2021-05-02 14:02:27 följande:

    Visst blir man lycklig!!! Jag vågar dock inte tro på mitt ännu. Haft magras idag som jag alltid får 1-2 dagar innan mens.... men hoppas mina cb digital kommer snart!!!


    Jobbigt med magras :/ jag känner igen mig, blir likadant för mig närmare mens (och under mensen för mig).

    håller tummarna för att du får testet snart och att det ger positivt besked!!
  • Juniprinsen
    mangelica skrev 2021-05-02 09:12:58 följande:

    Dagens test.

    Hade inte förväntat mig att se något idag då jag bara är på äl+6. Min app har ändrar lite mellan bim den 10 och 11/5.

    Irl kan jag kanske ana där strecket ska va, annars tycker jag det va toppen test! Verkligen blankt när det är blankt. Dem är från tent, be soure testa supertidigt.

    Kommer nog inte klara att hålla mig imorgin heller så vi får se haha xD


    Trist men det är ju fortfarande väldigt tidigt! Keep the hope up :) jag testar nog på tisdag/onsdag om mitt testa tidigt test kommit då :)
  • JosHed
    Stjärnhimmeln skrev 2021-05-02 14:02:27 följande:

    Visst blir man lycklig!!! Jag vågar dock inte tro på mitt ännu. Haft magras idag som jag alltid får 1-2 dagar innan mens.... men hoppas mina cb digital kommer snart!!!


    Vet inte vad magras betyder? Dålig i magen?
  • mangelica
    Hoppas2022 skrev 2021-05-02 09:45:59 följande:

    Spännande! Äl+6 är ju ovanligt tidigt att plussa så förhoppningsvis får du ett pluss de kommande dagarna :) är det någon som vet hur många i procent som får positivt på testa tidigt testerna per dag efter äl? Av dem som sen visar sig vara gravida då. Finns det någon statistik på det?


    Ja det är ovanligt tidigt, men så spännande och se efter haha xD jag har inte tappat hoppet, har 1 v kvar att plussa på! :).

    Ingen ening om hur många % men det skulle va riktigt kul att veta :D
  • mangelica
    Stjärnhimmeln skrev 2021-05-02 10:03:03 följande:

    Åh jag är så förvirrad. Jag började nog i torsdags, så isåfall var det ju Äl +8/9. Tror jag ska räkna 9, men osäker. Sen testat varje dag sen dess. Dock fredag kväll. Sen lördag morgon och em. Och i morse. Nu spar jag den stickan jag har tills imorgon bitti och sedan hoppas jag alla tester jag köpt kommer på tisdag senast


    Okey, jag håller tummarna ennu iallafall :) kommer testa imorgin med :P
  • mangelica
    Fjonkis skrev 2021-05-02 11:02:12 följande:

    Har hört bra om dom testen. Beställde två st igår.

    Ska ta ett på torsdag, då är jag också på äl+6.

    Med barnen har jag plussat på bim-4 och -2 så jag förväntar mig verkligen inte ett plus men det är ändå spännande att testa haha


    Hehe samma här, jag förväntade mig inte ett plus idag, men det är ju så kul och spännande haha xD

    Jag håller tummarna för dig på torsdag :)
  • Stjärnhimmeln
    JosHed skrev 2021-05-02 14:17:34 följande:

    Vet inte vad magras betyder? Dålig i magen?


    Ja, alltså magen säger ?pang? och jag får rusa på toa. Blir alltid lite lös och stressig i magen innan men....
  • mangelica
    Juniprinsen skrev 2021-05-02 14:10:10 följande:

    Trist men det är ju fortfarande väldigt tidigt! Keep the hope up :) jag testar nog på tisdag/onsdag om mitt testa tidigt test kommit då :)


    Jadå, jag har hoppet uppe :) jag hade inte förväntat mig och plussa, va mest nyfiken hihi ^^
Svar på tråden BIM maj