• Russin112

    Vi som plussat från tråden letrozol, PCO

    Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran. 


    Jag kan börja med listan :)

    Russin112: Bf 10/12

  • Svar på tråden Vi som plussat från tråden letrozol, PCO
  • Sorkis

    Hej! 


    Jag tror jag plussat precis! Det är ju väldigt tidigt men hoppar gärna med i tråden ändå, jag har varit med på ett hörn i originaltråden :)  Är ju medveten om den stora missfallsrisken men jag tänker glädjas ändå, BF 3 jan skulle jag tro :D

  • Sorkis

    Strecket är mycket blåare IRL, ser på bilden att det ser lite spökigt ut men jag som vanligtvis är en riktig squinter såg att det var positivt! 

  • Russin112
    Sorkis skrev 2021-04-26 14:59:38 följande:

    Hej! 

    Jag tror jag plussat precis! Det är ju väldigt tidigt men hoppar gärna med i tråden ändå, jag har varit med på ett hörn i originaltråden :)  Är ju medveten om den stora missfallsrisken men jag tänker glädjas ändå, BF 3 jan skulle jag tro :D

    //


    Jag ser det mycket tydligt. stort grattis!!

    Det blev första letrozol kuren för dig va? :D
  • Lofffsan
    Sorkis skrev 2021-04-26 14:59:38 följande:

    Hej! 

    Jag tror jag plussat precis! Det är ju väldigt tidigt men hoppar gärna med i tråden ändå, jag har varit med på ett hörn i originaltråden :)  Är ju medveten om den stora missfallsrisken men jag tänker glädjas ändå, BF 3 jan skulle jag tro :D


    Åh så roligt :D grattis!
  • Lofffsan
    Sorkis skrev 2021-04-26 14:59:38 följande:

    Hej! 

    Jag tror jag plussat precis! Det är ju väldigt tidigt men hoppar gärna med i tråden ändå, jag har varit med på ett hörn i originaltråden :)  Är ju medveten om den stora missfallsrisken men jag tänker glädjas ändå, BF 3 jan skulle jag tro :D


    Åh så roligt :D grattis!
  • Sorkis

    Tack hörni!! 


    Ja första kuren! Jag lyckades få en ägglossning på endast metformin cykeln innan men letrozolen gav en tidigare och kanske bättre ÄL? :)  Nu när man oroat sig i så många månader över att inte bli gravid börjar oron på ett annat sätt....

  • Russin112
    Sorkis skrev 2021-04-26 20:47:07 följande:

    Tack hörni!! 

    Ja första kuren! Jag lyckades få en ägglossning på endast metformin cykeln innan men letrozolen gav en tidigare och kanske bättre ÄL? :)  Nu när man oroat sig i så många månader över att inte bli gravid börjar oron på ett annat sätt....


    Wow så skönt att det gick så fort:) fortsätter du med metformin nu? Jag skulle nämligen fortsätta men nu i vecka 8 skulle jag tydligen sluta.

    Ja men verkligen, jag kollar fortfarande efter blod vid varje toabesök:/
  • Fru frusen
    Sorkis skrev 2021-04-26 14:59:38 följande:

    Hej! 

    Jag tror jag plussat precis! Det är ju väldigt tidigt men hoppar gärna med i tråden ändå, jag har varit med på ett hörn i originaltråden :)  Är ju medveten om den stora missfallsrisken men jag tänker glädjas ändå, BF 3 jan skulle jag tro :D


    Wow! Grattis!

    Välkommen:)

    Ja, usch, missfallsrisken är jobbig! Tycker du gör helt rätt som glädjer dig, glädjen är ju aldrig i onödan!

    Då har du precis som jag, spännande om bebis vill födas 2021 eller 2022 :) min bf är nog 29/12 (om jag räknat rätt)
  • Fru frusen
    Russin112 skrev 2021-04-26 20:56:58 följande:

    Wow så skönt att det gick så fort:) fortsätter du med metformin nu? Jag skulle nämligen fortsätta men nu i vecka 8 skulle jag tydligen sluta.

    Ja men verkligen, jag kollar fortfarande efter blod vid varje toabesök:/


    Inte bara du som gör det, jag gör samma...
  • Fru frusen

    Uppdaterar bf-listan

    Zamaso1: Bf 24/11

    Lofffsan: 5/12

    Russin112: Bf 11/12

    Vicki89: Bf 14/12

    Jjkkll (m) : 18/12

    Palettblad1: Bf 25/12

    Syskonförsök (Fru frusen): 29/12

    Sorkis: 3/1

Svar på tråden Vi som plussat från tråden letrozol, PCO