• mybigfamily

    Bebis 2022

    Någon mer här som är gravid och vill följas åt? 

    jag plussade idag så är väl planerad i januari 22

    Vore kul att följas åt <3 

  • Svar på tråden Bebis 2022
  • längtan8282

    Samma här.. plussade idag. Stod 2-3 veckor på testet och i bruksanvisningen stod det att en barnmorska skulle bedöma det som 4-5... fattar inte vad det betyder.. är jag då i vecka 4-5?

  • JosHed
    längtan8282 skrev 2021-05-01 12:28:44 följande:

    Samma här.. plussade idag. Stod 2-3 veckor på testet och i bruksanvisningen stod det att en barnmorska skulle bedöma det som 4-5... fattar inte vad det betyder.. är jag då i vecka 4-5?


    Räkna efter senaste mensen första dag :) lägg in i en app eller sida på nätet så får du ut!
  • Anlisa93

    Hej! Jag har också plussat efter IVF och är nu i vecka 5+1 :) BF 8 januari 2022! Hur mår ni? Har ni några symtom? Jag har haft lite mensvärk, en dag men annars mest bara ont i brösten, det gör mig så orolig att det inte är mer

  • ElissaLevin

    Grattis till er alla ! Vad roligt !! Jag HOPPAS på pluss med mitt andra barn snart . Första barnet tog 6 mån innan pluss ( blir 2 år i juni min lilla son ). Denna månad provade vi första gången med syskon. Hoppa dock de inte tar lika lång tid som första . Hur lång tid tog det för er alla innan ni plussade ? Hade varit kul att veta .

  • Anlisa93

    Får oss tog det 3 år. Haft två utomkved, och genomgått en operation och tagit bort ena äggledaren, andra gången så fick jag cellgifter. Sen ivf :) är så tacksam att vi äntligen fått ett plus, känns helt overkligt!

  • Igelkotten1

    Vi bestämde oss för att försöka skaffa barn för några veckor sedan, gick på första försöket. Har däremot haft missfall tidigare innan vi fick vår son så jag vågar inte glädjas för mkt. Hoppas dock allt allt ska gå bra! <3

  • Imperatrice

    Ska testa i morgon, men är tror till 99% att jag är gravid! Andra barnet blir detta, skulle bli bf 12 januari om det visar sig i morgon att jag har rätt ??

  • ElissaLevin
    Anlisa93 skrev 2021-05-09 20:47:26 följande:

    Får oss tog det 3 år. Haft två utomkved, och genomgått en operation och tagit bort ena äggledaren, andra gången så fick jag cellgifter. Sen ivf :) är så tacksam att vi äntligen fått ett plus, känns helt overkligt!


  • ElissaLevin
    Anlisa93 skrev 2021-05-09 20:47:26 följande:

    Får oss tog det 3 år. Haft två utomkved, och genomgått en operation och tagit bort ena äggledaren, andra gången så fick jag cellgifter. Sen ivf :) är så tacksam att vi äntligen fått ett plus, känns helt overkligt!


    Oj va kul !!! Måste varit tufft för er. Stark du är. Du kommer få världens finaste gåva ????
Svar på tråden Bebis 2022