• Anonym (Hetkille)

    Vad gör du just nu?

    Vad gör du just nu? Dela gärna med dig och om du har några tankar eller så. .

  • Svar på tråden Vad gör du just nu?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-01 11:02:30 följande:
    Kring din bok, eller hur? :) Kul att du hittat ett sätt att få den utgiven! Hur många behöver du sälja innan du får tillbaka insatsen?
    Ja, precis. Jag hittade ett tryckeri som var billigare än det jag först hade kollat på.

    Oj, jag vet inte riktigt, men trycker jag 200 ex a 19.40 kronor styck(inklusive moms) Och tar 49 kronor för ett ex så blir det ju en nätt liten summa. Har inte riktigt räknat ut vad det blir i ren vinst, men jag tänker just nu bara att jag ska få det att gå runt.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-09-01 11:05:33 följande:
    Ja, precis. Jag hittade ett tryckeri som var billigare än det jag först hade kollat på.

    Oj, jag vet inte riktigt, men trycker jag 200 ex a 19.40 kronor styck(inklusive moms) Och tar 49 kronor för ett ex så blir det ju en nätt liten summa. Har inte riktigt räknat ut vad det blir i ren vinst, men jag tänker just nu bara att jag ska få det att gå runt.
    Det låter positivt! :) 
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-09-01 11:08:25 följande:
    Det låter positivt! :) 
    Jo, det viktigast för mig är ju inte att tjäna massa pengar på det utan det viktigaste för mig är att få ut mitt material så jag är bara nöjd om jag kan få det att gå runt.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-09-01 11:09:53 följande:
    Jo, det viktigast för mig är ju inte att tjäna massa pengar på det utan det viktigaste för mig är att få ut mitt material så jag är bara nöjd om jag kan få det att gå runt.
    Ja det är väl så :)
  • Cinnamonbun

    Jag har lunchrast och har förflyttat mig från ena dotterns rum som jag har som kontor på dagarna, ut till köket. Dagens lunch blev fruktsallad och smörgås. Strax nytt videomöte.

  • Mortiscia80

    Min handled och arm är helt slut! Det tog nästan en timme, nu ska jag vila upp mig igen så ska jag ta en sista ytlig omgång för att få bort rester av rengöringsmedlet så är det äntligen klart.

    Apropå lunch blev det omelett med sallad, lätt och fräscht :) Till det en lagrad cheddar som jag kan ta tunna skivor av när jag känner för det.

  • Freddie K

    Jag gör lite marknadsföring av min kortnovell. Kollar efterfrågan och så. .


    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Man)

    Ligger i soffan och längtar efter hett sex, men min tjej vill inte. Igen. Hon äter antidepressiva så sexlusten är borta.

    Så jag funderar på vad jag ska göra. Idéer?

Svar på tråden Vad gör du just nu?