• ITrust

    Vilken längd föredrar du hos män? Bara för kvinnor!

    Du som är kvinna, vilken längd föredrar du hos män? Hur lång är du själv? Bara kvinnor får rösta!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken längd föredrar du hos män? Bara för kvinnor!
  • Anonym (E)

    Alternativ för de som verkligen inte kan bry sig mindre om någons längd?

  • Anonym (Drasutens sambo)

    Längden styr inte vem jag faller för, men det hade varit praktiskt om min sambo var 2-3 decimeter kortare än vad han är. Jag har hellre näsan mot hans hals än i armhålan när vi kramas, och det är svårt att bära stora saker tillsammans när man är väldigt olika långa.

  • Anonym (Babyn)

    min nedre gräns går väl vid 175 på karlar..

    men då ska han ha annat som kompenserar.

    min övre gräns går vid 195..

  • Anonym (2meter+)

    Helst över 2m, men kan vara ok med 190+

    Hur lång är jag själv? 143cm :( men brukar ha höga klackar.

  • Anonym (B)

    1,80-1,85. Är själv 1,73. Han får absolut inte vara kortare än vad jag är.

  • Anonym (Annie)

    Är 172, röstade 190-195 men ännu längre tycker jag också är sexigt om kroppen är hyfsat proportionerlig. Jag gillar långa män, ska jag peka ut ett utseendedrag jag attraheras av är det längd.

    Sen blev jag tokkär i en man på 175. Han har världens bästa personlighet och då blev hela han sjukt het. Så längd var visst inte superviktigt ändå

  • Kexsmula

    175-180 är väl idealiskt tycker jag. Är 166 själv och tycker mannen måste vara längre än jag är så att jag känner mig kvinnlig. Det är dock lite opraktiskt med för långa män så att man måste sträcka på sig asmycket för att kyssas osv, så inom detta spann tycker jag det känns perfekt för mig.

  • Anonym (L)

    Jag är 168cm och fyllde i 175-180cm. Dock så har jag inget problem med kortare killar utan har större problem med killar som är över 190 då det ofta bara blir jobbigt.

  • fjanten

    Mäter själv 172-174 cm (beroende när på dygnet jag mäts), och min man är ca 185 cm. Tycker det är en bra längd. Mitt ex var runt 195, det var inte fel det heller. För mig spelar det inte så stor roll, men gärna över 180.

  • Anonym (anna)
    Anonym (2meter+) skrev 2021-06-08 18:07:56 följande:

    Helst över 2m, men kan vara ok med 190+

    Hur lång är jag själv? 143cm :( men brukar ha höga klackar.


    Varför vill en dvärg vara ihop med en som är två meter lång?
  • Physalis

    Jag föredrar 180+ men tycker det är extra attraktivt när någon är uppåt 190-200. Men när man träffar riktiga människor och attraktion uppstår så spelar längden mindre roll.


    Korrekturläser som en kratta
  • Cartjan1

    Valde 175-180 men kan ärligt säga att det spelar mig föga roll, har aldrig varit en bidragande faktor när jag blivit attraherad av någon. Men är själv 181 lång och gillar kanske när killen/tjejen är lite kortare än mig...Men som sagt har dejtat från ca 165- 195+ så verkligen inte relevant på det stora hela.

  • Anonym (Julia)

    Jag är 168 cm och föredrar killar mellan 170- 175 ca
    Det är inte jätte viktigt med längden, men jag vill inte ha en kille på 190 cm typ!!

  • Anonym (kul)
    Anonym (2meter+) skrev 2021-06-08 18:07:56 följande:

    Helst över 2m, men kan vara ok med 190+

    Hur lång är jag själv? 143cm :( men brukar ha höga klackar.


    Du lär väl nästan kunna stå upp och suga av honom då
    Svårt att hitta fungerande sexställningar.. Och när du vägrar följa med någonstans kan han lyfta upp dig och ta med dig under armen, likaså om du skulle bli trött i benen när ni är ute och går, då kan du sitta på hans axlar. Det kan ju vara väldigt praktiskt däremot.
    Du skulle nog vara hett eftertraktad i "krypgrundsbranchen", kolla fuktskador i supertrånga utrymmen där inte många kommer in.

    Själv är jag 175 och föredrar män som är 175-190, men aldrig varit tillsammans med någon längre än 184 ca, men med män som varit några cm kortare. 
  • Anonym (Ylva)

    De män jag har fallit för har varit mellan 170 och 190 cm, ca. Jag hade kunnat falla för kortare och längre också. Längden är helt enkelt inte särskilt relevant. Är själv 163 cm.

Svar på tråden Vilken längd föredrar du hos män? Bara för kvinnor!