• Anonym (Lust)

    vilken porr/fantasi går ni igång på och varför

    Vilken porr/fantasi går ni igång på och varför?

    Själv går jag igång på interracial både visuellt och som berättelser.
    Jag har funderat varför det tänder mig, eftersom jag inte har någon som helst önskan typ Cockold eller så. Jag har kommit fram till att jag fantiserad om att bli kroppsligt åtråd av kvinnor på det sätt som män åtrår kvinnor. Jag vet ju att kvinnor inte åtrår mig på det sättet och för att göra illusionen trovärdig måste det till nåt mer där av svart/vit och kvinnornas begär efter de stora svarta.

    T

  • Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför
  • Anonym (Switch)
    BlaxkDream skrev 2022-06-18 10:41:34 följande:

    Något som jag verkligen går igång på är anonym blindfold sex.

    Anledningen skulle jag tro är just spänningen av att motparten inte kan se mig eller vad jag gör.
    Speciellt extra blir det ihop med en Hotwife / Coukold par där denne kanske tror att det är någon annan först ända tills motparten känner skillnaden.

    Inte lika udda men går igång på att tillfredsställa upptagna tjejer och tycker det är speciellt spännande om deras respektive inte känner till det hela.


    Ögonbindel/anonymt är sjukt hett.

    Jag har dels knullat tjejer med ögonbindel där mannen styrt upp träffarna. Men iom att min undergivna sida växt fram och jag blivit intresserad av "andra sida" så har jag även blivit påsatt och sugit kuk iförd ögonbindel.
    Det har även blivit en och annan avsugning i gloryhole. 
  • Anonym (Switch)
    Anonym (Busig kvinna) skrev 2022-06-19 00:17:16 följande:

    Tänder på slav/prostitutionkonceptet. Fantiserar om att bli tilldelad en man av en "bordellmamma" och bli tillsagd att göra precis vad han säger och vill. Jag måste lämna honom fullkomligt tillfredsställd annars blir jag straffad. 

    Fantiserar om att jag får gå in i ett rum och ta på mig ett set minimala underkläder. Mannen ska sen komma in och inspektera samt klä av mig, jag får inte prata utan att bli ombedd. Han säger åt mig att gå ner på knä och öppna munnen för att påbörja en lång och intensiv avslutning. Under aktens gång får han gärna sminka mig hårt, tortera mina bröstvårtor och såväl neka mig orgasmer som tvinga mig att få flera i rad. Allt för att visa han äger mig och att jag saknar rättigheter. 


    Det där liknar min fantasi.  Jag drömmer om att vara en kvinnas slav och hon tar hem såväl män som kvinnor som får använda mig precis som de vill. Jag sitter kopplad när gästerna kommer och den som tar kopplet skall jag lyda tills denne är helt nöjd och återlämnar kopplet till min ägrinna.
  • Anonym (Man40)

    Själv fantiserar jag om att min tjej ligger med andra, att hon njuter av detta men skäms lite inför mig att hon faktiskt går igång på detta och kan njuta med andra än mig som är den enda hon egentligen bara älskar. Jag tittar på när hon har sex och hur hon liksom nästan försöker att inte få orgasm för att visa hur skönt det är men helt misslyckas och kommer både hårt och länge. När jag efteråt frågar om hon tyckte det var bra så får hon fram ett lite krystat ja för att hon återigen skäms lite över att hon kom så lätt med honom. 

  • Anonym (M)

    Man40

    Exakt så har jag gjort med min flickvän, nu är vi mer trygga och njuter ändå utav det trots att blygheten försvunnit lite 

  • Anonym (slyna)

    Min fantasi handlar om en äldre dominant gentleman som introducerar mig i dominans/underkastelse rollspel. En kontrast till mitt vardagliga strikta jag där jag då vill behandlas som en slyna. En återkommande fantasi faktiskt..   

  • BlaxkDream
    Anonym (MR klister) skrev 2022-06-19 10:00:37 följande:
    Aha okej. 

    Ja samma här, kan klart ha sex utan att vara dominant men det blir långt ifrån samma upplevelse.
    Få som verkligen är undergivna och går igång på det, har träffat en del tjejer som är ug men vi har nått deras gränser ganska snabbt. En del har varit rent av ''vanilj'' trotts att de själv tyckt annat. 
    Kan bara instämma med din erfarenhet gällande personer som säger sig vara undergivna, Min erfarenhet är att jag ofta har en annan syn på vad som jag uppfattar som undergiven och inte klassas som vanilj.

    Men att få träffa en person som verkligen är genuint undergiven och njuter av att vara det är väldigt trevligt synd bara att dom är så sällsynta.
    Njut varje dag som det är din sista dag att förverkliga din fantasi
  • Anonym (slyna)
    BlaxkDream skrev 2022-06-20 09:23:26 följande:
    Kan bara instämma med din erfarenhet gällande personer som säger sig vara undergivna, Min erfarenhet är att jag ofta har en annan syn på vad som jag uppfattar som undergiven och inte klassas som vanilj.

    Men att få träffa en person som verkligen är genuint undergiven och njuter av att vara det är väldigt trevligt synd bara att dom är så sällsynta.
    Allt på fantasiplanet i mitt fall än så länge. I mina fantasier är jag som tjej en undergiven slavinna. Vill bli smiskad, bunden och dominerad av en äldre dominant man gärna med pondus. En skön och härlig kontrast till mitt vardagsjag. 
  • Anonym (Switch)
    BlaxkDream skrev 2022-06-20 09:23:26 följande:
    Kan bara instämma med din erfarenhet gällande personer som säger sig vara undergivna, Min erfarenhet är att jag ofta har en annan syn på vad som jag uppfattar som undergiven och inte klassas som vanilj.

    Men att få träffa en person som verkligen är genuint undergiven och njuter av att vara det är väldigt trevligt synd bara att dom är så sällsynta.
    För min del är kemin ganska avgörande.  Jag förstod inte att jag hade en undergiven sida innan jag träffade en dominant man som utstråla sådan tygghet att hans sadistiska fasoner kändes helt naturliga för mig att anpassa mig till. Frågan om jag ville bli bunden kom aldrig,  han bara gjorde det. Örfilen gjorde mig lite ställd, men jag förstod rätt snabbt att jag förtjänade den.
    Han tog verkligen fram slynan i mig och efteråt var jag både mörbultad och salig.

    Andra män som påstått sig vara dominanta har inte alls haft samma atmosfär och slynan i mig har blivit dämpad. Jag har istället legat med dem för att få det hela avklarat.
    Samtidigt kan det ha varit så att jag inte har lockat fram detas hårdare sidor. Så det är inte alls så enkelt som att en ug alltid är ug och att en dominant alltid är dominant.
  • Anonym (slyna)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-19 10:22:29 följande:
    Skrev om ett par unga tjejer på jobbet jag är tänd på. Dom känns blyga, nästan undergivna. Många kvinnor tar för givet att det betyder att jag ÄR dominant.
    För mig är det mer kontrasten som gör mig upphetsad. Dom är mycket yngre, och fysiskt mycket mindre. Jag är äldre, och mycket större än dom.
    Dom har små händer. Jag har en grov, lite större kuk. Så jag fantiserar...
    Normalt ger du inte precis ett dominant intryck i dina poster. Men skenet kan som bekant bedra! Bara en iakttagelse. Ingen kritik.
    När du säger att dom är mycket yngre och fysiskt mycket mindre och du är äldre och mycket större än dom visar du en ny sida av dig själv. Särskilt när du drar till med att dom har små händer. Du har en grov lite större kuk? 
  • Anonym (slyna)
    Anonym (Switch) skrev 2022-06-20 20:22:02 följande:
    För min del är kemin ganska avgörande.  Jag förstod inte att jag hade en undergiven sida innan jag träffade en dominant man som utstråla sådan tygghet att hans sadistiska fasoner kändes helt naturliga för mig att anpassa mig till. Frågan om jag ville bli bunden kom aldrig,  han bara gjorde det. Örfilen gjorde mig lite ställd, men jag förstod rätt snabbt att jag förtjänade den.
    Han tog verkligen fram slynan i mig och efteråt var jag både mörbultad och salig.

    Andra män som påstått sig vara dominanta har inte alls haft samma atmosfär och slynan i mig har blivit dämpad. Jag har istället legat med dem för att få det hela avklarat.
    Samtidigt kan det ha varit så att jag inte har lockat fram detas hårdare sidor. Så det är inte alls så enkelt som att en ug alltid är ug och att en dominant alltid är dominant.
    Ja så är det nog. Det krävs rätt person och don samt en god kemi för att locka fram synderskan inom sig... i mina fantasier är jag den ug men jag vill oxå testa vara den dominanta med strap-on.  
Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför