• Anonym (Lust)

    vilken porr/fantasi går ni igång på och varför

    Vilken porr/fantasi går ni igång på och varför?

    Själv går jag igång på interracial både visuellt och som berättelser.
    Jag har funderat varför det tänder mig, eftersom jag inte har någon som helst önskan typ Cockold eller så. Jag har kommit fram till att jag fantiserad om att bli kroppsligt åtråd av kvinnor på det sätt som män åtrår kvinnor. Jag vet ju att kvinnor inte åtrår mig på det sättet och för att göra illusionen trovärdig måste det till nåt mer där av svart/vit och kvinnornas begär efter de stora svarta.

    T

  • Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför
  • BlaxkDream
    Anonym (Switch) skrev 2022-06-20 20:22:02 följande:
    För min del är kemin ganska avgörande.  Jag förstod inte att jag hade en undergiven sida innan jag träffade en dominant man som utstråla sådan tygghet att hans sadistiska fasoner kändes helt naturliga för mig att anpassa mig till. Frågan om jag ville bli bunden kom aldrig,  han bara gjorde det. Örfilen gjorde mig lite ställd, men jag förstod rätt snabbt att jag förtjänade den.
    Han tog verkligen fram slynan i mig och efteråt var jag både mörbultad och salig.

    Andra män som påstått sig vara dominanta har inte alls haft samma atmosfär och slynan i mig har blivit dämpad. Jag har istället legat med dem för att få det hela avklarat.
    Samtidigt kan det ha varit så att jag inte har lockat fram detas hårdare sidor. Så det är inte alls så enkelt som att en ug alltid är ug och att en dominant alltid är dominant.
    Är inte alltid kemi avgörande för att ens komma så långt ?
    Njut av varje dag
  • Anonym (Bunden)

    Jag går i gång mycket på att det att överaska frun och låta henne ha sex med mig och en kompis ibland. Det är så sexigt när hon sitter på knä och suger oss och har den där blicken av längtan för att hon vet att vi snart kommer knulla henne, och hon kommer alltid så hårt och blir så härligt blyg efteråt. Tungan ute
    Särskilt sexigt är det när vi har tid till mer än en snabbis, och kan spänna fast henne på köksbordet med ögonbindel på, och hetsa henne länge med oljor innan vi 

  • Anonym (Testat)

    Har väl testat det mesta, men märkte ganska snabbt att jag inte går igång för fem öre på det extrema.

    Uppskattar det enkla och det oskyldiga.
    Lugnt och vackert ska det vara.
    Inga örfilar, inga knytnävar instoppade, inget kiss och bajs, inga töntiga rollspel.
    Inga dominanta eller undergivna lekar.
    Inte massa rep och andra så kallade leksaker.
    Blir bara tramsigt.

  • Klangen

    Det finns en scen med Angel som jag tycker är otroligt het, har även haft vissa scener tidigare i livet som fastnat under lång tid. Sammanfattningsvis så är det alltid anal i scenen och det är alltid en man och en kvinna.

    Den senaste scenen jag fastnat för är att Angel står böjd mot en byrå och filmer underifrån så att man ser magen, brösten, fittan och killen ställer sig bakom med en lagom stor porr-kuk. I början tar han henne i fittan och man ser hur det svullnar och blir lite rödare allt eftersom. Till slut så klipper dom lite gran och han sätter sitt ollon mot hennes rövhål..

    Det man ser då är att hennes fitta bli ännu mer svullen och det ser ut som att hans kuk aldrig ha fått plats i den medans det ser otroligt tight ut i hennes röv..

    Kort och gott :)

  • Anonym (Norrort)
    lenny1998 skrev 2022-06-24 01:20:55 följande:

    Jag går igång extremt mycket på ?cougar? och ?mature? kategori, tänder inte ens på kvinnor i min ålder längre. Vilket har lett till att jag ytterst sällan har sex, då jag inte lyckas hitta kvinnor i den åldern jag går igång på (kvinnor 35-70 ish). Varför jag går igång på detta vet jag inte men har vilda fantasier om det

    Man 24 år 


    Tycker som du. Men inte vilken cougar som helst utan en speciell kvinna väckte en stark lust för en äldre moderlig men vacker kärlek. 
  • Anonym (Joppe)

    Min sambo har en fantasi som jag faktiskt börjar dela med henne. Hon vill bli bunden vid ett träd i en skog med klänning och ögonbindel. Okända män kommer fram till henne och lyfter på klänningen, för undan trosan och trycker in kuken och tömmer sig strax därefter. Jag skulle vilja sitta på behörigt avstånd och titta på. 


    Hon tänker väldigt ofta på sex med okända. 


    Har fler fantasier men de tar vi sen. 

  • ödmjukman

    Jag går igång på att njuta tillsammans, ta för mig, hålla fast henne, binda smiska smaka njuta, gärna hårdare o mer njutning 

  • Anonym (Sol)

    Jag har alltid haft en dröm om att jag ligger på en klippa och solar. Sådär varm härlig sommardag ni vet, en av få på ett år. Ingen annan är där förutom en kvinna som ligger en bit bort. Hon är fyllig, kanske 45-55 år brunbränd och fin. Hon sitter och smörjer in sina kvinnliga fylliga bröst och man liksom ser att hon vill att jag ska kolla. Och tittar gör jag. njuter såpass av synen att jag blir hård. Hon kommer fram och säger ?det där måste vi ju göra något åt?. Sen runkar hon mig. Hennes bröst guppar och tillslut kommer jag. Det rinner över hennes hand. Stor sats. Sen liksom torkar hon bara av sin hand på klippan och går. Ser henne aldrig igen.

  • Anonym (M)
    Anonym (Joppe) skrev 2022-06-29 08:07:59 följande:

    Min sambo har en fantasi som jag faktiskt börjar dela med henne. Hon vill bli bunden vid ett träd i en skog med klänning och ögonbindel. Okända män kommer fram till henne och lyfter på klänningen, för undan trosan och trycker in kuken och tömmer sig strax därefter. Jag skulle vilja sitta på behörigt avstånd och titta på. 


    Hon tänker väldigt ofta på sex med okända. 


    Har fler fantasier men de tar vi sen. 


    Skulle hon gilla ett gloryhole tro ? Anonyma män som hon suger av med sprut 
  • Anonym (Joppe)
    Anonym (M) skrev 2022-06-30 10:52:45 följande:
    Skulle hon gilla ett gloryhole tro ? Anonyma män som hon suger av med sprut 
    Tror hellre hon vill ha dem i fittan. Ståendes på alla fyra. Känna ett par stora mans nävar runt midjan. Hon är själv väldigt petite. 
  • Anonym (slyna)
    Anonym (Switch) skrev 2022-06-24 11:57:32 följande:
    Tack för omtanken. I tonåren var det nog att betrakta som destruktivt, även om jag njöt av det för fullt.
    Nu tycker jag att jag har hyffsad kontroll på det, även om kåtheten kan ta över lite ibland. 
    Idag klarar jag av att tacka nej och ta mignur situationer, vilket jag inte gjorde förut. 
    Så nu slipper man gå hem med den där känslan "vad-fan-gick-jag-med-på-det-där-för".
    Det är inget jag ångrar idag, alla märkliga träffar har gjort att jag fått upp ögonen för vad som är önskvärt idag.
    Som någon sa: it only seems kinky the first time.
    Nöjet på min sida! Vurmar för beaktande av limits som känns bra i sexuella handlingar. Sunt att du idag tar dig ur situationer som inte känns okej för dig. Och att dina samtliga upplevelser, bra som dåliga, lett till att du i nutid vet bättre vad som är önskvärt och inte för dig! :)
  • Anonym (slyna)
    BlaxkDream skrev 2022-06-27 11:40:15 följande:
    Är inte alltid kemi avgörande för att ens komma så långt ?
    Håller verkligen med dig på den punkten!
  • Anonym (skämskudde)

    Vet inte varför, men har sedan något år tillbaka börjat fantisera om incest. Inte så extremt, men som typ någon snygg kusin till exempel.

    Är det flera som fantiserar i de banorna?

  • Anonym (Sniff)

    Jag tänder på att känna doften av min sambos fitta, anus, hennes svett och hennes andedräkt. Ju smutsigare hon är ju kåtare blir jag:) 

  • Real Time
    Anonym (Sol) skrev 2022-06-29 20:21:24 följande:

    Jag har alltid haft en dröm om att jag ligger på en klippa och solar. Sådär varm härlig sommardag ni vet, en av få på ett år. Ingen annan är där förutom en kvinna som ligger en bit bort. Hon är fyllig, kanske 45-55 år brunbränd och fin. Hon sitter och smörjer in sina kvinnliga fylliga bröst och man liksom ser att hon vill att jag ska kolla. Och tittar gör jag. njuter såpass av synen att jag blir hård. Hon kommer fram och säger ?det där måste vi ju göra något åt?. Sen runkar hon mig. Hennes bröst guppar och tillslut kommer jag. Det rinner över hennes hand. Stor sats. Sen liksom torkar hon bara av sin hand på klippan och går. Ser henne aldrig igen.


    Lät trevligt. 
  • Anonym (Killen)
    Anonym (skämskudde) skrev 2022-07-03 19:53:25 följande:

    Vet inte varför, men har sedan något år tillbaka börjat fantisera om incest. Inte så extremt, men som typ någon snygg kusin till exempel.

    Är det flera som fantiserar i de banorna?


    jag med?
Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför